درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20158صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 آذر 1394 - 14:14
تالیف خبرنامه
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی
افراد این توانایی را دارند که در مواقع لازم برای ایجاد موقعیت و اعتباری مناسب از حرکت رو به جلو دست بکشند.
  

توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، افراد این توانایی را دارند که در مواقع لازم برای ایجاد موقعیت و اعتباری مناسب از حرکت رو به جلو دست بکشند. جدا از نیاز کارکنان به ایجاد انگیزه برای انجام بهتر کارهای‌شان، آنان از اهمیت بسزایی برخوردارند به علت آنکه بیرون از محیط کار با مردم درارتباط هستند و از این منظر نمایندگان شرکت به حساب می‌آیند به همین خاطر رفتار ناشایست با کارکنان عملا به وجهه شرکت ضربه می‌زند.

مطالعات نشان می‌دهد که مردم زمان زیادی از عمر خود را نه فقط با انگیزه مادی (که در این صورت سراغ کارهای خلاف قانون می‌رفتند) به کار اختصاص می‌دهند. انگیزه‌های دیگری نظیر آبرومند بودن شغل، کسب احترام متقابل، موقعیت اجتماعی بهتر و خود‌شکوفایی در این امر موثر است.راه‌های بسیاری برای ارتباط کارکنان با هیات‌مدیره وجود دارد. خبرنامه یکی از مناسب‌ترین و احتمالا بهترین این راه‌ها است که نوعی دلگرمی و ارزش برای کارکنان محسوب می‌شود.

ایده

خبرنامه مختصر توضیحی از آخرین تحولات شرکت است که به دو صورت دستی و کامپیوتری بر حسب شرایط منتشر می‌شود. کارکنان باید برای فعالیت در این زمینه تشویق شوند. در نگاه اول شاید این‌گونه به نظر برسد که اخبار منتشره توسط کارکنان چندان ارتباطی با کار و مدیریت شرکت نداشته باشد اما درنهایت به همبستگی بیشتر می‌انجامد که در شرکت‌های بزرگ‌تر این اتفاق به شکلی حرفه‌ای‌تر و گسترده‌تر رخ می‌دهد.

این طرح منبعی با‌ارزش برای مدیران در جهت شناخت بهتر کارکنان خود است.در آخر باید گفت که اخبار منتشره توسط مدیریت باید چیزهایی را شامل شود که برای کارکنان خوشایند است مانند دریافت سفارشی جدید، موفقیت در یک طرح، راه‌اندازی خط تولید جدید، افزایش حقوق و امثال این. نکته مهم در این بخش آن است که از انتشار اخبار ناخوشایند به‌شدت باید پرهیز کرد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

-خبرنامه را به طور منظم هفته‌ای یا ماهی یکبار منتشر کنید.

-اجازه ندهید خبرنامه جنبه تبلیغاتی به خود گیرد.

-اخبار را براساس یک اولویت‌بندی مناسب منتشر کنید تا خبرنامه‌ای کارآمد داشته باشید.

-در خبرنامه فقط از جملات امیدوار‌کننده و روحیه‌بخش استفاده کنید و بحث پیرامون مشکلات را به زمانی دیگر موکول کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد