درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20095صفحه نخست » شنبه، 14 آذر 1394 - 13:51
ایده‌های بزرگ برای برندآفرینی
برند و لوگوی خود را روی ماشین‌های شرکت درج کنید
شرکت‌های تجاری همواره نام خود را روی وسایل نقلیه خود درج می‌کردند و این موضوع از زمانی که درشکه اختراع شد ادامه دارد.
  

برند و لوگوی خود را روی ماشین‌های شرکت درج کنید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت‌های تجاری همواره نام خود را روی وسایل نقلیه خود درج می‌کردند و این موضوع از زمانی که درشکه اختراع شد ادامه دارد. چنانچه شما خدمات تحویل در محل را برای فروش کالاهای‌تان در نظر گرفته و آنها را به مشتریان تحویل می‌دهید، یا برای ملاقات با مشتریان خود ناچار به سفر هستید، از فرصت استفاده کرده و برند خود را از طریق درج آن روی بدنه خودرو به دیگران معرفی کنید.علاوه بر نام خود، شما می‌توانید از طرح‌های مختلف و متفاوتی روی بدنه خودروهای تجاری‌تان که مسئولیت حمل و تحویل کالا را بر عهده دارند استفاده کنید. ماشین‌ها و کامیون‌های تجاری‌تان را با الهام از طرح لوگوی خود رنگ‌آمیزی کرده و دوچرخه‌های تحویل پیتزا را شخصی‌سازی کنید تا از این طریق نام و لوگوی برندتان را در معرض دید عموم قرار دهید.

ایده

آژانس مسکن Foxtons در لندن، تعداد بسیار زیادی خودروی مینی در اختیار دارد که آنها را با رنگ‌های سبز و زرد، رنگ‌آمیزی کرده است. طرح استفاده شده در رنگ‌آمیزی این خودروها به گونه‌ای است که در صورت حضورشان در نزدیکی شما حتماً متوجه آنها خواهید شد. یکی از طرح‌های جالب توجهی که در این خودروها به کار رفته، استفاده از الگوی گل هیپی است.

طرح استفاده شده روی برخی از خودروهای مذکور به گونه‌ای است که رهگذران احساس می‌کنند سرنشینان خودرو در حال اسکن شدن با اشعه ایکس هستند. طرح دیگر به کار رفته در رنگ‌آمیزی این خودروها استفاده از دایره‌های سفید رنگ و بزرگ روی بدنه آنها است.رستوران‌هایی که غذای آماده به فروش می‌رسانند و ساندویچ فروشی‌ها لوگو و نام خود را روی دوچرخه‌هایی که از آنها جهت تحویل غذا به مشتریان استفاده می‌شود، درج می‌کنند.

خودروهای مخصوص فروش بستنی برای مطلع کردن مردم از حضورشان در یک منطقه، موسیقی مخصوصی را پخش می‌کنند. سازمان‌هایی که در حوزه حمایت از محیط‌زیست فعالیت می‌کنند از خودروهای برقی استفاده کرده و شهرداری لندن برای برجسته کردن اتوبوس‌های مشهور و قرمز رنگ این شهر که برای کاهش آلودگی هوا‌و‌کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای مناسب‌سازی شده‌اند، عبارت «اتوبوس سبز» را بر روی آنها درج کرده است.

بالگردهایی که در لندن به عنوان آمبولانس هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند به رنگ قرمز روشن بوده و نام حامی مالی آنها روی بالگرد نوشته شده است. شرکت تولید آبمیوه Innocent drinks در ابتدای کار خود در یک فضای بسیار کوچک آغاز به کار کرد اما مدیران آن از استعداد فوق‌العاده‌ای در جلب توجه دیگران برخوردارند. ون‌های کوچکی که این شرکت مورد استفاده قرار می‌دهد با استفاده از چمن مصنوعی و پلاستیکی تزیین شده است.

همچنین برخی دیگر از ون‌های این شرکت به رنگ سیاه و سفید به همراه یک زنگوله و دُم است که این ون‌ها را شبیه به گاو کرده و این خودروها با طراحی منحصر به فرد خود وظیفه پخش ماست‌های تولید شده در این شرکت را بر عهده دارند. استفاده از چنین طرح‌هایی سبب می‌شود خودروهای این شرکت مورد توجه افراد قرار گیرد.

آنچه باید درعمل انجام دهیم

* چنانچه برای انجام کارهای روزانه یا تحویل محصولات خود از خودروهای کوچک و بزرگ نظیر کامیون و ون استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از طرح‌های جذاب و درج لوگوی خود روی آنها زمینه جلب توجه رهگذران را فرآهم آورید.

* خودروهای اداری شما بخشی از برند و کسب و کار شما بوده و به ارزش آن خواهند افزود. چنانچه شما یک تشکیلات خیریه را اداره می‌کنید که هدف آن کاهش فقر است، استفاده از خودروهای رولزرویس اشتباه بسیار بزرگی به شمار می‌رود. اما چنانچه مالک یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای رولزرویس هستید، تردد شما با هر ماشینی جز رولزرویس اشتباهی بزرگ به شمار می‌رود.

* بهتر است بر خودروهای خود و آنچه روی بدنه آنها درج شده است مانند برچسب‌هایی که بر روی سپر نصب می‌شود تا شخصیت راننده‌هایی که برای شما کار می‌کنند و در نهایت لوگو و طرح استفاده شده برای رنگ آمیزی خودرو نظارت کامل داشته باشید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد