درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:56   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 10 آذر 1394 - 15:12
اولین اجلاس رسانه های کشورهای بریکس در چین برگزار شد
اولین اجلاس رسانه های کشورهای عضو بریکس بمنظور تقویت همکاری های مشترک امروز در پکن پایتخت چین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اولین اجلاس رسانه های کشورهای عضو بریکس بمنظور تقویت همکاری های مشترک امروز در پکن پایتخت چین برگزار شد.
کشورهای بریکس شامل روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، هند و چین هستند.
این اجلاس با عنوان quotation mark اختراع، توسعه، همکاری و اعتماد quotation mark از سوی شرکت مخابرات برزیل، آژانس بین الملل اطلاع رسانی راشا تودی و رسانه های مستقل آفریقای جنوبی و گروه هندو برگزار شد.
لیو کیبائو، رئیس روابط عمومی کمیته مرکزی چین از علاقمندی کشورش در تقویت همکاری و مشارکت با چهار کشورهای عضو و همچنین تلاش برای رونق بخشیدن به سازوکارهای بریکس خبر داد.
وی برگزاری اولین اجلاس رسانه های بریکس را مرحله ای نوین در تبادل فعالیت های رسانه ای و همکاری در چارچوب کشورهای بریکس توصیف کرد.
وی خواستار تلاش کشورهای عضو در راستای تقویت صلح آمیز توسعه، همکاری و فعالیت های برد-برد شد.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از پکن، رئیس اداره روابط عمومی حزب مرکزی کمونیست چین بر نقش و اهمیت همکاری کشورهای عضو بریکس در راستای مبارزه با تروریسم، نابودی فقر و گرسنگی و همچنین گسترش گفتگوهای تغییرات آب و هوایی تاکید کرد.
لیو همچنین خواستار افزایش صداهای عدالت خواهانه و منطقی و حمایت های منصفانه تر دولت ها از کشورهای نوظهور شد.
وی از سازمان های رسانه ای بریکس خواستار توجه بیشتر به پیشرفت های روزافزون، حمایت از رسانه های جدید و تلاش برای اختراع و خلاقیت های بیشتر در این عرصه شد و از دیگر سازمان ها و مراکز رسانه ای کشورهای عضو بریکس خواستار پیوستن به این اجلاس شد.
کای مینگژائو، رئیس خبرگزاری شین هوای چین در این اجلاس از روزنامه نگاران خواست با فعالیت های حرفه ای تر روزنامه نگاری به تقویت روند اصلاحات در جهان کمک کنند.
وی از رسانه های عضو بریکس خواستار تلاش برای تقویت توسعه و صداهای صلح طلب، پیشبرد اهداف کشورهای پنج گانه بریکس و حمایت از منافع بازارهای اقتصادی نوظهور و کشورهای در حال توسعه شد.
ژانگ یسوی معاون وزیر امور خارجه چین با اشاره به اهمیت تاریخی برگزاری چنین اجلاسی در پکن گفت quotation mark همکاری های رسانه ای نه تنها به تقویت روند همکاری های بریکس بلکه سبب تقویت مشارکت های اقتصادی و همکاری های جامعه 3 میلیونی اینگونه کشورها خواهد شد.
براساس گزارش ها، بریکس در حال حاضر 21 و 9 صدم درصد - درمقایسه با 16 و 2 دهم درصد سال 2014-از تولیدات اقتصادی جهان را بخود اختصاص می دهد.
مقامات بریکس برای افزایش حجم تولیدات اقتصادی به 25 و 77 صدم درصد در سال 2020 تلاش می کنند.
کشورهای عضو بریکس نقش مهمی در رشد اقتصادی جهانی دارند.

 

منبع: واحد مرکزی خبر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد