درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:33   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 5 آذر 1394 - 11:28
روابط عمومی تسهیل کننده رابطه میان مسئولان و خبرنگاران است!؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته گفت: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی ها یک ضرورت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته گفت: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی ها یک ضرورت است.

به گزارش شارا به نقل از مرکز
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: روابط عمومی تسهیل کننده رابطه میان مسئولان و خبرنگاران است.

او بر ضرورت تعامل و ارتباط دو طرفه، میان رسانه و روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: هماهنگی خبرنگاران با روابط عمومی‌ها اصلی انکار ناشدنی است و قرار نیست روابط عمومی سدی در مقابل خبرنگار و آگاهی جامعه، ایجاد کند.

فرنقی زاد با اشاره به این که لازم است ارتباط با مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دریافت اطلاعات و اخبار، از مسیر روابط عمومی‌ها صورت گیرد، ادامه داد: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی یک ضرورت است.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تمایلی به دخالت در فعالیتهای بخش خصوصی حوزه ICT ، در این وزارتخانه وجود ندارد، گفت: سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از فعالان بخش خصوصی است.

او با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه الکامپ و فعالیت‌های رسانه ای، در نهایت باید به نفع مردم باشد، گفت: بیان نقاط ضعف، قوت و تمام زوایای آنچه در فضای مجازی در حال وقوع است، می‌تواند سبک زندگی را تحت تاثیر قراردهد و منجر به افزایش آگاهی آحاد جامعه شود.

در ادامه جلسه خبرنگاران به بیان پیشنهادها و انتقادهای خود پرداختند که از جمله آنها، می‌توان به فراهم کردن سایت و اپلیکیشن‌های خبری برای نمایشگاه‌های حوزه ICT ،گزارش لحظه به لحظه حضور متخصصان و مدیران این عرصه، پاسخ گویی بیشتر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل سوالات خبرنگاران، برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح تخصصی، عمومی و دانش آموزی در نمایشگاه و برخورداری از اینترنت رایگان درفضای نمایشگاهی، اشاره کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد