درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19747صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 آبان 1394 - 21:28
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم: روابط عمومی ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری قم، گفت: با ورود خوب روابط عمومی ها و رسانه ها به مساله انتخابات پیش رو، شاهد رونق و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری قم، گفت: با ورود خوب روابط عمومی ها و رسانه ها به مساله انتخابات پیش رو، شاهد رونق و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز باشیم.

به گزارش شارا از خبرگزاری خبرآنلاین، سید رضا علیزاده طباطبایی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان علاوه بر ترویج روحیه شادابی درجامعه از ظرفیت‌های زیادی در حوزه خبر و اطلاع رسانی برخوردارند که می‌توانند در انعکاس اخبار از این ظرفیت‌های خود استفاده نمایند.


وی با تقدیر از روابط عمومی‌ها و رسانه‌های قم در انعکاس اخبار و خدمات دولت افزود: در استان و در اواخر هفته، شاهد حضور مسئولان و مقام‌های کشوری هستیم که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در انعکاس و پوشش این اخبار بسیار تلاش می‌کنند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان خواست تا کانال ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه باشند.


وی، پوشش خبری حضور مقام‌های کشوری، وزیران، معاونان وزیران و همچنین سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری و هیات دولت به قم را خوب ارزیابی کرد و درعین حال خواستار ارتقای رسانه‌ها در حوزه عملکرد و پوشش بهتر اخبار شد.


طباطبایی همچنین به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: با ورود خوب روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها به این مساله، شاهد رونق و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز باشیم.


وی با بیان اینکه استاندار قم، از روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان حمایت می‌کند اظهار داشت: جلسه بعدی این شورا با حضور سید مهدی صادقی برگزار می‌شود.


وی به احیای شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم و تشکیل هیات رئیسه این شورا در سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: ارتقای توانمندسازی مسئولان روابط عمومی‌ها از مهم‌ترین هدف‌های تشکیل هیات رئیسه و همفکری و تبادل نظر از مهم‌ترین هدف‌های راه اندازی شورای روابط عمومی‌ها به شمار می‌آید.


نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم، امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم، مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد