درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19743صفحه نخست » چهارشنبه، 27 آبان 1394 - 17:34
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر:
اهدای جایزه مصطفی پتانسیلهای کشورهای اسلامی را بروز می دهد
جایزه مصطفی (ص) جایزه عالی علم و فناوری است که هر دو سال یک‌بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اعطا می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، زاین جایزه به احترام نام پیامبر اعظم اسلام و به دلیل تاکید بسیار آن حضرت به علم‌آموزی، به نام یکی از القاب ایشان(مصطفی) به معنای برگزیده نام‌گذاری شده است.هدف از اعطای جایزه مصطفی (ص) ترویج و تشویق علم‌آموزی و پژوهش در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی (OIC) است.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در رابطه با این جایزه گفت: این جایزه پیشگام توسعه روابط نهادهای علمی و فناوری در کشورهـای عضو OIC است و با تقویت ارتباط میان دانشمندان و پژوهشگران مسلمان به تعالی علمی این کشورهای اسلامی کمک شایانی می کند.

وی در رابطه با جایگاه جایزه مصطفی در جهان اسلام تصریح کرد: این مدل جوایز می تواند نقش بسیار موثری در علاقه مند کردن پژوهشگران، محققان و اساتید کشورهای اسلامی داشته باشد.

معتمدی ادامه داد: از سوی دیگر شناخت و همکاری بیشتر کشورهای اسلامی در زمینه های علمی از دیگر دستاوردهای این جایزه علمی است که می تواند روابط کشورهای اسلامی را تقویت کند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر در رابطه با اثرات مثبت اهدای جایزه مصطفی در جهان اسلام گفت: با اهدای این جوایز باب همکاری بین محققان اسلامی در کشورهای در حال توسعه ایجاد میشود.

معتمدی اظهار کرد: اهمیت این موضوع تا بدانجاست که علیرغم آنچه که در بین اذهان سراسر دنیا جا افتاده که کشورهای در حال توسعه در زمینه های علمی و پژوهشی حرف اول را نمی زنند اما پتانسیل های عظیمی در کشورهای در حال توسعه اسلامی وجود دارد که اهدای این جایزه و جوایز مشابه آن می تواند نقش موثری در مطرح کردن این پتانسیل ها داشته باشد.

وی در رابطه با نقش این جایزه در رشد و گسترش و جهش علمی در کشورهای اسلامی گفت: نمی توانیم بگوییم اهدای این جایزه تحول و جهش علمی عظیمی در کشورهای اسلامی ایجاد می کند. چراکه تحول باید در درون خود کشورها اتفاق بیفتد اما قطعا اهدای جوایز این چنینی می تواند در شناخت و توسعه علوم و تحقیقات علمی در این کشورهای اسلامی موثر باشد.

معتمدی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در جشنواره خوارزمی پیشنهادی که به سازمان پژوهش ها ارائه کردم این بود که بخش بین المللی را در این جشنواره باز کنیم و در این حوزه هم به آثار و دستاوردهای کشورهای اسلامی توجه ویژه ای مبذول داشتیم.

گفتنی است جایزه مصطفی(ص) در تاریخ 4دی ماه با اهدای جوایزی به دانشمندان جهان اسلام در حوزه های نانو، بیو، فناوری ارتباطات و اطلاع رسانی و سایر علوم در تهران برگزار می شود.

 

منبع: ارتباطات و اطلاع رسانی جایزه مصطفی(ص)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد