درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:15   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19569صفحه نخست » خبر یکجمعه، 22 آبان 1394 - 22:17
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به روایت مدیران روابط عمومی
به گزارش شارا؛ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به پایان رسید و آنچه که از نمایشگاه شاهد بودیم به مرور تجربه ای خواهد شد برای سال های آینده اما کسانی بوند در میان مطبوعاتی ها که به طور مستقیم با مردم و هنرمندان ارتباط داشتند و آنها کسانی نبودند جز غرفه داران که بهتر از هر کسی می توانند از کیفیت نمایشگاه امسال بگویند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به پایان رسید و غرفه داران از کمیت و کیفیت این نمایشگاه گفتند.

 

به گزارش شارا؛ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به پایان رسید و آنچه که از نمایشگاه شاهد بودیم به مرور تجربه ای خواهد شد برای سال های آینده اما کسانی بوند در میان مطبوعاتی ها که به طور مستقیم با مردم و هنرمندان ارتباط داشتند و آنها کسانی نبودند جز غرفه داران که بهتر از هر کسی می توانند از کیفیت نمایشگاه امسال بگویند.

 

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی خبرگزاری ایسنا  در خصوص وضعیت امسال نمایشگاه مطبوعات گفت: در روزهای اول استقبال مردم شاید خیلی قابل توجه  نبود ولی زمانی که تبلیغات مطبوعاتی و تلویزیونی صورت گرفت روز به روز این استقبال از سمت مسولان و مردم بیشتر شد،هدف اصلی نمایشگاه مطبوعات؛ ایجاد یک رابطه چهره به چهره میان مردم با نمایندگان رسانه ها است زیرا رسانه ها نمایندگان افکار عمومی مردم هستند و از این طریق خواسته ها و مطالبات خود را به طور مستقیم با تحریریه ها و روزنامه ها در میان می گذارند. 

کریمیان با بیان تکرار روند هر ساله نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه هر ساله چرخه یکنواختی را دارد و هیچ تفاوت فاحشی با نمایشگاه سال گذشته نداشته است اما شلوغی امسال نمایشگاه از یک طرف به خاطر انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی طیف نمایندگان فعلی و از طرف دیگر افرادی که می خواهند در مجلس جدید به عنوان نمایندگان مردم حضور داشته باشند، بنابراین سعی می کنند ارتباط تنگاتنگی را با مجموعه رسانه ها داشته باشند.

مجمد جواد جمالی مدیر روابط عمومی خبرگزاری تابناک در این باره گفت:امسال معاونت مطبوعات برای برگزاری نمایشگاه هماهنگی بهتری را انجام دادند،به عنوان مثال، یکی از از مشکلات هر سال نمایشگاه نرم افزار انتخاب غرفه ها بود اما امسال این کار راحت تر صورت گرفت و ما  توانسیتم غرفه را در محل مورد نظرمان برپا کنیم.اما  جایگاه هایی که برای خبرگزاری های سیاسی اجتماعی در نظر گرفته شده جایگاه خوبی نیست زیرا در دسترس مردم جهت مراجعه  قرار ندارد.

رضا نقدی پور مدیر روابط عمومی روزنامه جام جم در ادامه گفت:امسال برخی از خبرگزاری ها و رسانه ها شرکت نکردند و آنها از آن دست گروه هایی بودند که هر سال با انرژی تمام در نمایشگاه حضور داشتند.نمایشگاه امسال شور و هیجان سال گذشته را ندارد و انتظار می رفت وزارت ارشاد تمهیداتی را می اندیشید تا تمام خانواده مطبوعات بتوانند دور هم باشد که به طور حتم باعث پر شورتر شدن نمایشگاه شود.

نقدی پور با اشاره به  استقبال بازدید کنندگان گفت:انتظار داشتیم مردم استقبال بیشتری از نماشگاه داشته باشند زیرا ما رسانه ای هستیم که به طور مستقیم با مردم در ارتباط است ما جز صنف هایی هستیم که مردم به ما نیاز دارند و انتظار داشتیم استقبال بیشتر از این باشد.

رویا دیانت مدیر روابط عمومی روزنامه اعتماد با اشاره به این موضوع اظهار داشت: امسال شاهد وضعیت منظم تری نسبت به  سال گذشته هستیم  علاوه بر این مردم هم تا کنون بازدید خوبی از نمایشگاه داشته اند،هدف روزنامه اعتماد ایجاد یک رابطه دوسویه میان مخاطب و خبرنگاران است به همین علت ما مخاطبین زیادی هم از مردم و هم در میان مسولین داشتیم.

علیشاهی مدیر روابط عمومی روزنامه سینما گفت: روزنامه سینما اولین سالی است که در نمایشگاه مطبوعات شرکت می کند. بدون اغراق از شلوغ ترین و پر بازید ترین غرفه ها بود و این اتفاق از بار ترافیکی حضور هنرمندان در غرفه روزنامه سینما پیداست. فضای خیلی خوبی پیش آمد تا روزنامه سینما دیده شود.دیده شدن روزنامه سینما تا به امرز تنها میان مخاطبان حرفه ای خود بود ولی از امروز به بعد مردم هم مخاطبان ماهستند. نزدیک به هزار نفر عضورسمی روزنامه سینما شدند  که اتفاق بسیا خوبی برای ما خواهد بود.

رضا رویانی مدیر روابط عمومی قدس در خصوص پویایی امسال نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه امسال به لحاظ اتفاقات اخیرو عدم حضور برخی رسانه ها آن پویایی دوره قبل  را نداشت.اما به لحاظ نظم و انضباط خوب بود و در کل ما به نمایشگاه امسال نمره خوبی میدهیم.

منصور نمایشی مدیر روابط عمومی دنیای اقتصاد نیز با اشاره به عملکرد ضعیف  تبلیغات محیطی گفت: امسال ازهمان روز اول نسبت به سال گذشته با توجه به کم بودن تبلیغات محیطی استقبال مردم بیشتر بود،این برای من تعجب آور بود حتی استقبال زیاد باعث شد ساعت نمایشگاه یک ساعت تمدید شود.اما وزرت ارشاد باید تبلیغات محیطی را حداقل در شهر تهران بیشترکند.

روح الله رجایی دبیر گروه جامعه روزنامه همشهری افزود: نمایشگاه فرصت خوبی است که مردم با اهالی مطبوعات آشنا شوند و اهالی مطبوعات نیز مخاطبان خود را از نزدیک ببینند.هر کسی که در سال های گذشته نمایشگاه مطبوعات را دیده باشد متوجه می شود که این نمایشگاه به قدرت و قوت سال های پیش نبوده است.

مختار حداد مدیر روابط عمومی روزنامه ایران در پایان گفت: مردم تا به امروز استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه داشتند البته هر نمایشگاهی کم و کاستی های خود را دارد.از کاستی ها امسال در نمایشگاه می توان به محدود بودن درهای ورودی اشاره کرد طوریکه رفت و آمد را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان دشوار کرد. نکته  مثبت این  که همه چیز به صورت دیجیتالی انجام شد تا هیچ اعمال نظری در انتخاب غرفه ها صورت نگیرد.

سید علی علوی سردبیر روزنامه خراسان با بیان شرایط فعلی نمایشگاه نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته به علت حضور تعداد زیادی از رسانه شاهد شرایط بهتری در نمایشگاه بوده‌ایم این بدعت خوبی نیست که در هر دوره‌ای برخی رسانه‌ها در نمایشگاه حضور پیدا نکنند بهتر بود که دیگر مطبوعات در نمایشگاه حضور داشتند و در همین فضای رسانه‌ای موجود اعتراض خود را اعلام می‌کردند.
 
علوی با بیان فضای کلی رسانه‌ها اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات در سال‌های گذشته شاهد استقبال پرشورتری بود در طی این سال‌ها به جرات می‌توانم بگویم هیجان فضای کلی رسانه‌ در نمایشگاه کمتر شده است.
 
سردبیر روزنامه خراسان از برنامه‌های این روزنامه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: به دلیل مضیقه مالی تصمیم به شرکت در نمایشگاه را نداشتیم اما در روزهای آخر زمانی که لیست تحریم‌ها را دیدیم به دلیل مخالفت با رویکرد برخی از نشریات خود را ملزم به شرکت در نمایشگاه دانستیم زیرا با این نگاه مخالفیم و در دقیقه 90 با ظاهری ساده حضور خود را اعلام کردیم.
 
ولی‌الله شجاع‌پوریان مدیر مسئول روزنامه همدلی با اشاره به زنده بودن نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات و نمایشگاه کتاب مانند موجودات زنده‌ای هستند که هر سال با بالا رفتن عمرشان توانایی‌شان هم افزایش می‌یابد تنوع این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیش بیشتر است در مجموع سعی شده یک نوآوری در غرفه‌ها و ظاهر نمایشگاه صورت بگیرد.
 
وی افزود: روزنامه نوپای همدلی بیشتر هدف آموزش از پیشکسوتان را در نظر دارد علاوه بر این تلاش ما بر این است که خودمان را به دیگر مطبوعات و نیز مخاطبین معرفی و با آنها ارتباط برقرار کنیم.

احمد خادم مدیر مسئول روزنامه اقتصاد برتر در این باره گفت: نمایشگاه مطبوعات مهمترین رویداد رسانه‌ای کشور ماست یکی از رویدادهای مهمی که در وقایع ارتباطات کشور روی می‌دهد نمایشگاه مطبوعات است.
 
برگزاری نمایشگاه کار بسیار دشواری است زیرا دیدگاه‌های مختلفی در یک محیط جمع شده‌اند و در حقیقت رسانه‌ها در اینجا وزن‌کشی می‌شوند و هر کدام باید ببینند نقاط ضعف و قوت‌شان در چیست نمایشگاه امسال خوب برگزار شد و به نظرم از سال گذشته بهتر است.
 
وی در ادامه افزود: تعدادی از مطبوعات و خبرگزاری‌های امسال حضور ندارند ای کاش آنها هم در این رویداد رسانه‌ای شرکت می‌کردند و اعتراض خود را همین جا مطرح کردند زیرا نمایشگاه محل تضارب آراست، انتقادها در اینجا باید چکش‌کاری شود تا در نهیات به یک جمع‌بندی مطلوب برسد.

خادم با بیان برنامه اقتصاد برتر در نمایشگاه گفت: ما همه تلاش خود را گذاشتیم که یک نشریه مستقل داشته باشیم اقتصاد برتر به معنای واقعی خصوصی و رها از وابستگی‌های حزبی و سیاسی است. ما کارکرد خوب و بد دولت جامعه را بیان و آن را منصفانه نقد می‌کنیم علاوه بر این آمادگی انتقال پاسخ‌های مسئولانه را هم داریم. اقتصاد برتر از دولت حمایت می‌کند.

غلامعلی جلیسه، مدیر خانه کتاب در خصوص نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال نسبت به سال گذشته با انسجام و نظم بیشتری تشکیل شد. امسال دوستان در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زحمت بیشتری کشیدند تا نمایشگاه مطبوعات امسال اینگونه برگزار شود.

وی افزود: نمایشگاه مطبوعات امسال نظم و سیاق بهتری نسبت به سال های قبل دارد و شکل کار در نمایشگاه امسال به مراتب بهتر و شکیل تر نسبت به سال های گذشته است. از طرف دیگر شاهد استقبال خوب مردم و رسانه ها از نمایشگاه مطبوعات بودیم.

مدیر خانه کتاب در خصوص میزان موفقیت رسانه ها در امر اطلاع رسانی اظهار داشت : با توجه به مشاهداتی که در نمایشگاه مطبوعات امسال داشتم. تا کنون خبرگزاری ایبنا نسبت به سایر خبرگزاری ها موفق تر عمل کرده است به دلیل آنکه این خبرگزاری توانسته است چهره های مطرح تری را به سوی خود جلب کند. از سوی دیگر این چهره ها نیز استقبال خوبی از خبرگزاری ایبنا داشتند. در مجموع برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال نشانه کار خوبی است که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در این زمینه انجام داد.

 

گزارش از اکرم رضایی ثانی/ باشگاه خبرنگاران جوان
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد