درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 12:14   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
  حکمرانی خوب، نمودار سینوسی مشارکت و نقش روابط‌عمومی‌ها
  استاندار قم: روابط عمومی‌ها مرکز ثقل احیای عدالت سازمانی هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19540صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 21 آبان 1394 - 13:52
آشنایی با ناشرین جهانی بازی‌های ویدیویی- کامپیوتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناشر بازی‌های کامپیوتری (video game publisher) شرکتی است که مسولیت منتشر و تبلیغ کردن بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناشر بازی‌های کامپیوتری (video game publisher) شرکتی است که مسولیت منتشر و تبلیغ کردن بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد.


در حالت کلی در فرایند طراحی بازی کامپیوتری یک video game publisher به عنوان ناشر و یک video game developer در نقش طراح بازی ایفای نقش می‌کنند.


video game publisher می‌تواند خود توسعه‌دهنده بازی کامپیوتری باشد. بیشتر ناشرین در غالب کمپانی شروع به کار می‌کنند.
 

فعالیت این ناشرین صرفا در زمینه بازی محدود نیست و می‌توانند در حوزه ساخت فیلم و توزیع کتاب ایفای نقش کنند.


مسولیت اصلی ناشرین بازی‌های کامپیوتری در وهله اول تبلیغ و بازار یابی برای بازی است. منظور از بازا‌ر یابی این است که بتواند زمان مناسبی برای انتشار بازی در بازار پیدا کند.


از دیگر مسولیت‌های game publisher فراهم آوردن امکانات مناسب و پیشرفته برای تولید بازی است.


در بعضی از موارد این ناشرین هزینه‌ای به توسعه دهندگان بازی کامپیوتری پیشنهاد می‌دهند تا یک بازی را طراحی کنند. video game publisher ها در اکثر مواقع پولی را به تمامیه مهندسان کامپیوتر در یک استودیو بازی سازی پرداخت می‌کنند تا طراحی فرایند یک بازی را انجام دهند.


از دیگر کارهای ناشرین بازی‌های ویدیویی ادغام کردن چند استودیو بازی سازی برای خلق یک پروژه بسیار بزرگ بازی است.


بعضی از video game publisher های بزرگ و مطرح مانند Ubisoft هم کار ساخت و توسعه بازی و هم توزیع آن بر عهده خود این کمپانی است.


از دیگر کارهای یک game publisher پرداخت پولی جهت licenses (پروانه ساخت) دار شدن بازیی است که در دست توزیع می‌باشد.


video game publisher های بزرگ همچنین تلاش دارن تا تمامی امکانات برای طراحی یک بازی را افزایش دهند. این ناشرین با توسعه دادن سیستم‌های نرم افزار و سخت افزارهای خود، همچنین با کشف مهندسین نرم افزار با استعداد و با ایده، به بهتر کردن خود بپردازند.


چون ناشرین بازی هزینه‌ای را به توسعه دهندگان بازی‌های کامپیوتری پرداخت می‌کنند، برای اینکه از ضرر و زیان جلوگیری کنند اغلب اشخاصی را به عنوان مدیر پروژه و تهیه کننده استخدام می‌کنند تا فعالیت‌های راهبردی پروژه‌های بازی سازی را تحت نظر داشته باشند.


جدول بزرگترین ناشرین بازی‌های ویدیویی- کامپیوتری با توجه به میزان درآمد سالیانه در سال 2015
 

ردیف

نام کمپانی

میزان درآمد سالیانه

1

Sony Computer Entertainment

9.89 میلیون یورو

2

Tencent

7.73 میلیون یورو

3

Microsoft

7.25 میلیون یورو

4

Nintendo

3.92 میلیون یورو

5

Activision Blizzard

3.32 میلیون یورو

6

Electronic Arts

3.25 میلیون یورو

7

Bandai Namco Games

2.05 میلیون یورو

8

Ubisoft

1.46 میلیون یورو

 

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»