درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19516صفحه نخست » چهارشنبه، 20 آبان 1394 - 12:05
آغاز پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات؛
حضور پررنگ نشریات دانشجویی در نمایشگاه مطبوعات
پنجمین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها دقایقی پیش با حضور بازدیدکنندگان درمصلی تهران آغاز به کار کرد. در این رویداد نشریات دانشجویی حضور پررنگی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دانشگاه محیط نشاط و تلاش دانشجو است، از این رو دانشجو نسبت به آنچه در اطرافش می گذرد حساس است و چون خصلت روشنفکری دارد همیشه به دنبال مباحث و مطالب جدید و پیمودن راه های نرفته است.

انعکاس مطالب مورد نیاز و علاقه دانشجو با معیارهای دانشجویی نکته ای است که درصورت رعایت آن در این نشریات، این رسانه ها با اقبال دانشجویان روبرو خواهد شد.
از ویژگی های مهم دیگر یک نشریه دانشجویی، پرداختن به بحث های صنف دانشجو مانند بررسی مشکلات پژوهشی، آموزشی، صنفی دانشجویان است از این رو معمولا نشریات یاد شده تلاش می کنند در این راه گام بردارند.

یکی از ویژگی های نشریات دانشجویی بررسی خواسته ها، نیازهای دانشجویان، آسیب ها، سلایق و ایده های آنان است که نشریات دانشجویی در این زمینه باید تلاش کنند.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه امسال هم همچون سال های گذشته نشریات دانشجویی در نمایشگاه مطبوعات حضوری پر رنگ دارند آن ها را در سه حوزه تقسیم بندی کرد و گفت: این نشریات دانشجویی در سه حوزه وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فعالیت های آماتوری در نمایشگاه مطبوعات امسال شرکت می کنند.

حسین انتظامی افزود: حضور نشریات دانشجویی به نشاط فعالیت های رسانه ای کمک می کند و شرکت آنان باعث می شود تا مقدمه پیوستن آن ها به فعالیت های حرفه ای باشد.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، که از16 آبان ماه جاری با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه آغاز شده تا 22 همین ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد