درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 02:46   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19394صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 20 مهر 1400 - 12:10
چه کسی باید با بلاگرها صحبت کند؟
آجای جین - بلاگرها فقط به خود خبر علاقه ندارند، آنها بیشتر به نوع کار شرکت ها و دلایل آن علاقه نشان می دهند. پس نیاز هست که با بلاگرها ارتباط برقرار کنیم و گفتگوهای 360 درجه داشته باشیم. از شواهد امر اینطور بر می آید که خبرگزاری ها بدون بلاگرها جایی ندارند، حتی فراتر از این هم باید رفت: روزنامه نگاران بیشتر به اخبار علاقه دارند ولی بلاگرها به ابراز عقیده.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از آنجایی که بلاگ ها به عنوان بخشی از رسانه ها در آمده اند، بلاگرها در حال به وجود آوردن نسلی کاملاً متفاوت هستند. یکی از نتایجی که می توان گرفت این است که روش «یک اندازه مناسب برای همه» به درد کار آنها نمی خورد و اولین کاری که شرکت ها باید انجام دهند پیدا کردن فردی در داخل شرکت است که بتواند با بلاگرها مراوده داشته باشد.

بلاگرها فقط به خود خبر علاقه ندارند، آنها بیشتر به نوع کار شرکت ها و دلایل آن علاقه نشان می دهند. پس نیاز هست که با بلاگرها ارتباط برقرار کنیم و گفتگوهای 360 درجه داشته باشیم.

 

 از شواهد امر اینطور بر می آید که خبرگزاری ها بدون بلاگرها جایی ندارند، حتی فراتر از این هم باید رفت: روزنامه نگاران بیشتر به اخبار علاقه دارند ولی بلاگرها به ابراز عقیده.

اگر شرکت ها فکر کنند که هر کس به راحتی می تواند با بلاگرها ارتباط برقرار کند، دچار اشتباه شده اند. با این نظر موافقم که: «گاهی لازم است که سخنگوی شرکت سیاست کاری خود را تغییر دهد. برای این کار شما نیاز به جماعتی از سخنگویان یک سازمان دارید. شرکت ها برای این کار نیاز به صداهای مشتاق دارند؛ اینها می توانند از میان مدیران تولید نیز انتخاب شوند.

 

بلاگرها مایل خواهند بود که با این مدیران وارد مذاکره شوند. شرکت ها در حال تغییرند، دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. خیلی از آنها حتی مبلغان دینی یا وکیل استخدام کرده اند برای این کار و البته از اهمیت نقش جلسات حضوری نباید غافل شد. بله، روابط اینترنتی وجود دارد، ولی دیدار حضوری هر از گاهی لازم است و تاثیرات بهتری دارد.

امروزه بسیاری هنوز در تلاشند از روش های سنتی برای برخورد با رسانه ها استفاده کنند و دیگر ببینید آنها چقدر در اشتباهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود