درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 14:32   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران
  همایش مدیران روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی‌ استان خراسان جنوبی برگزار شد
  حضور مدیران روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق خوزستان در ستاد مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی غدیر
  دستورالعمل: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌های بهداشتی، باید مخاطبان خود را مهیای بیماری ویروس کرونا (کووید-19) کنند
  نشست شورای روابط‌عمومی وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت
  معاون استاندار قم: متاسفانه برخی از روابط‌عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند
  اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد
  برگزاری دوره تشریفات در روابط‌عمومی در شهرداری کرج
  اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات افزایش یافته است
  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19305صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 9 آبان 1394 - 11:36
انتشارات «دنیای اقتصاد» منتشر کرد انتشارات «دنیای اقتصاد» منتشر کرد
چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی
«تامین مالی شرکت‌ها»، «گفت‌وگو با مردم»، «موانع رشد برند» و «فروش موفق» عنوان چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت، الگوی استارت‌آپ، بازرگانی و برندسازی است که انتشارات «دنیای اقتصاد» هفته گذشته منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «تامین مالی شرکت‌ها»، «گفت‌وگو با مردم»، «موانع رشد برند» و «فروش موفق» عنوان چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت، الگوی استارت‌آپ، بازرگانی و برندسازی است که انتشارات «دنیای اقتصاد» هفته گذشته منتشر کرد.
کتاب «تامین مالی شرکت‌ها»، شرح و تحلیل و نحوه محاسبه و تامین منابع سرمایه‌ای و شناسایی اشکال بهینه سرمایه‌گذاری است.

در این کتاب که موضوع اصلی آن مدیریت مالی است و سه تن از کارشناسان بزرگ اقتصاد مالی آن را تالیف کرده‌اند، سه موضوع اصلی یعنی «سرمایه‌گذاری»، «ریسک و مدیریت ریسک» و «تامین مالی بلند‌مدت» تحلیل و بررسی شده و با طرح مثال‌های متعدد نحوه به‌کارگیری دانش اقتصاد مالی را در اداره بنگاه‌ها تشریح شده است. تمرین‌ها و پیوست‌هایی نیز به کتاب افزوده شده که موجب افزایش مهارت‌های کاربردی خوانندگان خواهد شد.  این کتاب را مورتن هلبک، اسنور لینست، براک مک للان تالیف و مرضیه طاهری هنجنی، سولماز مهاجری ترجمه کرده‌اند. قیمت این کتاب 216 صفحه‌ای 13هزار تومان است.
»
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارت‌آپ ناب» کتاب دیگر است به قلم گیف کنستابل و فرنک ریمالوسکی از استادان برجسته اعمال الگوی استارت‌آپ در بنگاهداری و کاهش هزینه‌های تولید. این کتاب را  همایون کاوه و صالح سپهری‌فر ترجمه کرده‌اند. کتاب در 136 و قطع پالتویی منتشر شده و قیمت آن 8 هزار تومان است.
 

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی




کتاب سوم «موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آنها» تالیف رالف کروگر و آندریاس اشتومف است که با ترجمه محمدحسین بیرامی منتشر شده است. موضوع اصلی بحث کتاب این است که «برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد: رو به بالا-رشد؛ رو به پایین- افول؛ نه این و نه آن-رکود و تنها یک راه همه افراد درگیر، به‏ویژه مالکان و سهامداران را راضی می‏کند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. اما چگونه شرکت‏ها و برندهای آنها می‏توانند بارها و بارها رشد ایجاد کنند - چه رشد در فروش، بازده یا سود؟ نظریه مربوطه ساده است: با فروش هر چه بیشتر محصولات یا خدمات در بالاترین قیمت ممکن - و با به حداقل رساندن هزینه‏ها. این نظریه را چگونه عملی می‏کنید؟ یکی از راه‏هایی که شرکت‏های موفق این کار را انجام می‏دهند از طریق سرمایه‏گذاری در مدیریت قوی برند است.
 

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی



 

 




تمرکز این کتاب بر چنین موضوعی است.» قیمت این کتاب 224 صفحه‌ای 14 هزار تومان است.
 

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی




کتاب دیگر «فروش موفق» نوشته برایان تریسی است که با ترجمه صالح سپهری‌فر منتشر شده است. به گفته مولف این کتاب «هدف اصلی هر فروشنده‌ای، کسب درآمد بیشتر از فروش است که البته این امر نیز فقط با فروش بیشتر امکان‌پذیر خواهد بود. اما در دنیای پررقابت امروزی که اینترنت و سایر رسانه‌های ارتباطی بسیاری از الگوهای مرسوم را دگرگون ساخته‌اند، فروش بیشتر کاری به مراتب دشوارتر از گذشته شده است. در واقع حجم و تنوع گزینه‌های پیش روی مشتریان به قدری گسترده است که نباید انتظار داشت اصولی که چند دهه پیش توسط برخی کارشناسان فروش و بازاریابی مطرح شده، جوابگوی نیازهای امروز بازار باشند.» این کتاب در 144 صفحه قطع پالتویی منتشر شده و قیمت آن 8 هزار تومان است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره  3617

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد


  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست


  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟


  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


  برگزاری دوره تشریفات در روابط‌عمومی در شهرداری کرج


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی


  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد


  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی


  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد


  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد