درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19179صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 29 مهر 1394 - 11:05
10 کتاب برتر در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو گر
این لیست بسیار طولانی است ولی در این جا به 10 مورد از بهترین های موتورهای جستجو گر اشاره خواهد شد (طبقه بندی آن ها بر اساس اولین حرف از نام خانوادگی نویسنده کتاب صورت گرفته است):
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر مقررات مربوط به بازار سهام به طور دائمی تغییر کنند، در کتاب فروشی ها باید چندین کتاب در مورد بازار سهام وجود داشته باشد.


قواعد و مسائل مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو گر (SEO) نیز دائما در حال تغییر است، بنابراین تعداد کثیری از کتاب های نوشته شده در این زمینه را می توان در کتاب فروشی ها پیدا کرد.


گوگل دائما در حال تغییر است، چگونه در میان بی شمار موضوع مختلف، منابع مربوط به هر یک را از نظر کارآمد بودن، اعتبار، و موثق بودن، رتبه بندی می نماید. به همین دلیل، هر فرد اجرایی (مثلا اعضای هیئت مدیره یا مؤسسین شرکت) در هر تجارتی که باشد، باید برای این که تجارت او در بالاترین سطح (یا نزدیک به بالاترین سطح) جستجوی موتورهای جستجوگر در صفحات وب قرار گرفته و توسط فرد جستجوگر دیده شود، حداقل یک کتاب در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجوگر در هر سال بخواند.


این لیست بسیار طولانی است ولی در این جا به 10 مورد از بهترین های موتورهای جستجو گر اشاره خواهد شد (طبقه بندی آن ها بر اساس اولین حرف از نام خانوادگی نویسنده کتاب صورت گرفته است):


1) SEO به زبان ساده: یادگیری استراتژی های بهینه سازی موتورهای جستجوگر و اصول آن برای تازه کارها
نویسنده این کتاب، R.L. Adams، تاکنون تعداد زیادی کتاب در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجوگر نوشته است. این کتاب برخلاف سایر کتاب های او برای تازه کارها نوشته شده است. Adams، در این کتاب بیشتر به دنبال کمک به خوانندگان کتاب در فهم اصول اولیه چگونگی اجرای موتورهای جستجوگر، می باشد. از آن جا که این کتاب برای تازه کارها نگارش شده است، نمی توان خیلی در مورد جزئیات فنی (تکنیکال) آن سخن گفت، ولی نکته ای که آن را متفاوت نموده است، نگارش آن به صورت داستان گونه ای است که درک مباحث پایه ای را برای خوانندگان آن راحت تر می نماید.


2) جستجوی معنایی در گوگل (تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای شرکت شما، دیده شدن های بیشتر، افزایش ضریب تأثیر برند و افزایش حضورتان به صورت آنلاین، را به ارمغان می آورد)
نویسنده این کتاب، David Amerland، در کتابش به چگونگی استفاده از تکنیک ها در تجارت، برای حفظ آن تجارت در بالاترین سطح نتایج جستجوی گوگل (یا نزدیک به بالاترین سطح)، بدون این که کار اضافه ای انجام شود، می پردازد. توضیحات این کتاب بسیار فنی (تکنیکال) می باشد، زیرا به توضیح مسائلی همچون Knowledge Graph و Trust Ranking پرداخته و به تشریح چگونگی استفاده از این موارد برای ارتقای اعتبار و اقتدار آنلاین شما می پردازد.


3) SEO برای سال 2013 و بعد از آن: SEO ساده شده برای تازه کارها
نویسنده این کتاب، Partha Bhattacharya، اساس تنظیم یک استراتژیSEO موفق را به چالش می کشد و همه آن چه که شما نیاز دارید تا از قرار گرفتن در رتبه های بالای نتایج جستجوی گوگل مطمئن شوید، را به شما می آموزد. در حقیقت، نویسنده کتاب به بحث درباره این مطلب می پردازد که تغییرات دائمی استراتژی SEO برای وفق پیدا نمودن با الگوریتم های مختلف گوگل (نظیر Panda، Penguin و Phantom) در طولانی مدت استراتژی بدی محسوب می شود، بنابراین به تشریح یک استراتژی طولانی مدت برای خوانندگان خود می پردازد.


4) گام به گام SEO: راهنمای کامل موفقیت در کار با موتورهای جستجوگر
نویسنده کتاب، Matthew Davidson، همانطور که از نام کتاب نیز بر می آید، از رویکردی برخوردار است که سبب تسهیل درک و فهم چگونگی تنظیم یک استراتژی SEO موفق برای خواننده می شود. رویکرد گام به گام در این کتاب شامل تدریس مباحثی همچون چگونگی یافتن کلماتی برای فریب و اغوای بازدید کنندگان جدید از سایت، چگونگی ساخت کانکشن با سایر وب سایت ها که به اغوای بیشتر بازدید کنندگان سایت کمک می نمایند، و چگونگی کارآمد تر کردن وب سایت ها، می باشد.


5) بازریابی متمایل به درون و SEO: دیدگاه های Moz Blog
نویسندگان کتاب، Rand Fishkin و Thomas Hogenhaven، به خوانندگان خود در مورد استراتژی های SEO خودشان توضیحی نمی دهند، بلکه بهترین مقالات نگارش شده در این زمینه را انتخاب و درکتاب خود آورده اند. این موضوع به خوانندگان کتاب فرصت می دهد تا نظر چندین کارشناس SEO را در یک زمینه خاص مطالعه نموده و بهترین استراتژی را از بین آن ها بر اساس نظر خود انتخاب کنند. این کتاب همچنین حاوی اطلاعات بسیار ارزشمندی در زمینه بازاریابی محتوایی (content marketing)، تغییر نرخ بهینه سازی، و بازاریابی آنلاین، می باشد.


6) SEO ساده شده: استراتژی های غلبه بر بزرگ ترین موتور جستجوگر جهان
نویسنده این کتاب، Michael H. Fleischner، آن چنان که از عنوان آن نیز مشخص است، بر روی موتور جستجوی گوگل متمرکز شده اند. آیا می خواهید در مورد الگوریتم 2.0 گوگل بدانید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتما باید این کتاب را بخوانید. Fleischner، توصیه های بسیار با ارزشی در مورد کلمات کلیدی دارد و ادعا می کند که اطلاعات او در زمینه تکنیک های به اثبات رسیده SEO، می تواند به خواننده کتاب کمک نماید تا در کمتر از 30 روز به بالاترین رتبه های جستجوی گوگل صعود کنند.


7) بهینه سازی موتورهای جستجوگر: راهنمای تصویریblueprint برای بازاریابی اینترنتی کارآمد
نویسنده کتاب، Kristopher B. Jones، کاری بیش از نگارش یک کتاب انجام داده است. این کتاب یک راهنمای تصویری برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر می باشد. او در کتابش به توضیح مفاهیمی همچون ساخت محتوا، لینک دهی داخلی، تولید کلمات کلیدی، و ساختار URL، به صورت تصویری می پردازد. بنابراین خوانندگان می توانند ببینند که هر مفهوم چیست و چگونه کار می کند. به علاوه، ساختار این کتاب به صورت گام به گام (step-by-step) بوده و به خوانندگان اجازه می دهد تا دانش و معلومات خود را در مورد هر بحث هم به صورت متنی و هم به صورت تصویری، افزایش دهند.


8) کتاب ابزار SEO: بهترین ابزارهای رایگان بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای Google و Bing
نویسنده این کتاب، Jason McDonald، خود لیستی از بهترین کتاب های SEO تهیه و تنظیم نموده و کتاب خود را در این لیست در جایگاه اول قرار داده است. دلیل آن نیز (به گفته خودش) کمک بزرگی است که این کتاب به خوانندگان خود در زمینه جهش به بالای صفحات نتایج جستجوی بیش از یک موتور جستجوگر می نماید. این کتاب حاوی توصیه هایی در مورد چگونگی جهش به بالای صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر محلی می باشد، و چگونگی سنجش میزان موفقیت در عملکرد را به شما می آموزد. به علاوه توصیه هایی نیز در مورد چگونگی بر همکنش تگ ها (tag) و کلمات کلیدی در این کتاب وجود دارد.


9) SEO برای سال 2013: بهینه سازی موتورهای جستجوگر به زبان ساده
نویسندگان این کتاب، Sean Odom و Christian Habermann، در کتاب خود به خوانندگانشان کمک می نمایند تا به سطوح بالایی نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر مورد استفاده توسط Bing، Google و Yahoo، دست یابند. این کتاب به توضیح مباحثی همچون الگوریتم های Panda و Penguin گوگل، Google Author، ابزار وب مستر گوگل و بینگ (Google and Bing Webmaster Tools)، و Google Analytics، می پردازد. به علاوه به جدیدترین مسائل مرتبط با SEO نیز پرداخته شده است. این کتاب همچنین حاوی چندین استراتژی و ترفند در زمینه SEO می باشد.


10) SEO برای سال 2014 و بعد از آن: بهینه سازی موتورهای جستجوگر هرگز به همین شکل نخواهد ماند
کتاب آقای دکتر Andy Williams در این زمینه بسیار پرطرفدار است، زیرا نه تنها الگوریتم های Panda و Penguin گوگل را توضیح می دهد، بلکه به تشریح الگوریتم Hummingbird آن نیز می پردازد. اما نویسنده این کتاب موضوع مهم دیگری را نیز مورد بررسی قرار داده، و آن چگونگی تأثیر این الگوریتم ها بر تجارت، می باشد. به علاوه، آن چنان که از عنوان کتاب نیز مشخص است، اوج بحث آن در مورد آینده است. در این کتاب همچنین ترفندهایی برای انتخاب بهترین نام دومین (domain) و چگونگی استفاده از آن، آمده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
جهانگیر
| 1394/8/1 - 00:29 |     1     0     |
اینا با سئو پی آر فرق دارن؟

ناشناس
| 1396/11/4 - 22:39 |     0     0     |
کتاب اولی رو از کجا می تونم دانلود کنم؟؟
تشکر


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد