درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 17:19   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1900صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 25 بهمن 1400 - 13:16
پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه
مجید حیدری - اگر شما اذعان به بحران کنید و علل آن را توضیح دهید بلافاصله با واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی شهرت یک موسسه در معرض خطر قرار می گیرد باید خیلی سریع و فوری اما حساب شده در برابر آن واکنش نشان داد. البته در چنین مواقعی اگر آمادگی قبلی وجود داشته باشد قطعا عکس العمل به چنین بحران های بزرگ منطقی تر و موثرتر خواهد بود.


1. اذعان به بحران
بدترین حالت در مواقع بروز بحران، کتمان کردن حقایق و تکذیب بحران است. اگر شما اذعان به بحران کنید و علل و دلایل آن را توضیح دهید بلافاصله با عکس العمل و واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد و این امر می تواند از طوفان گسترش و پخش شایعات و واکنش های منفی بعدی جلوگیری نماید.


2. گوش دادن
زمانی که مشتریان به شدت از کیفیت بد محصول و خدمات شما شکایت دارند نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. به نظرات و صدای مشتریان خود گوش دهید و به خواسته های آن ها احترام بگذارید.


3. بهبود ارتباطات تجاری با مشتری
تعبیه و اختصاص خطوط و کانال هایی برای ارتباط با مشتریان با موسسه شما کار چندان سختی نیست. در مواقع بحران، مشتریان علاقمند هستند با شما در تماس باشند. بهتر است از روابط عمومی استفاده کنید و با راه اندازی یک خط و یا با استفاده از شبکه ها و رسانه های اجتماعی یک مرکز تماس آسان با مشتریان ایجاد کنید.


4. آموزش و راه اندازی سیستم های هشدار
موسسه شما باید نرم افزارهای مختلف رسانه ای را برای رصد اخبار رسانه ها و سایت ها به خدمت بگیرید. دریافت آن چه مردم درباره نام تجاری شما می گویند و پاسخ مناسب به آن ها می تواند اعتبار و شهرت موسسه شما را افزایش دهد.


5. عذرخواهی و جبران
به یک معذرت خواهی خشک و خالی اکتفا نکنید. عذرخواهی و جبران خسارت و ضایعات وارد شده می تواند بر اعتبار و شهرت موسسه شما بیفزاید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد