درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18724صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 30 شهریور 1394 - 09:02
چیستی روابط عمومی
وقتی اکثر مردم عبارت روابط عمومی را می شنوند، آنها فکر می کنند مقصود روابط رسانه ای است. کار کردن با رسانه سنتی برای نوشتن یک داستان درباره سازمان شما قطعا یکی از جنبه های روابط عمومی است، اما این تنها بخشی از تصویر است. من حدس می زنم که اگر شما به طور تصادفی در روابط عمومی افتاده اید، شما آن را درک نمی کنید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دریو مکللان- بر اساس نظر انجمن روابط عمومی امریکا، تعریف روابط عمومی یک «فرآیند ارتباطی استراتژیک است که منافع مشترک میان سازمان و عموم خود می سازد.»


تعبیر من از این تعریف این است که روابط عمومی هر ارتباطاتی است که هم ارسال کننده و هم دریافت کننده را منتفع می کند.


وقتی اکثر مردم عبارت روابط عمومی را می شنوند، آنها فکر می کنند مقصود روابط رسانه ای است. کار کردن با رسانه سنتی برای نوشتن یک داستان درباره سازمان شما قطعا یکی از جنبه های روابط عمومی است، اما این تنها بخشی از تصویر است. من حدس می زنم که اگر شما به طور تصادفی در روابط عمومی افتاده اید، شما آن را درک نمی کنید.


شما پایین مسیر روابط عمومی را آغاز کرده اید. چرا سعی نمی کنید که تکنیک های کمتر شایع را که بیشتر تاثیرگذار هستند را آزمون کنید؟


• دسترسی به وبلاگ نویسان: وبلاگ نویسان اغلب قابل دسترس تر از خبرنگاران سنتی هستند و ممکن است برای کمک به تعریف داستان شما گشاده تر باشند.


• ساخت برند: دوباره به یاد داشته باشید که روابط عمومی منافع مخاطبان شما را به اندازه خود شما ارج می نهد. چرخش روابط عمومی برای اندیشه رهبری این است که شما آنچه را که می دانید به اشتراک می گذارید. شناسایی چیزی که مخاطبان شما واقعا به دانستن آن نیاز دارند و سرمایه گذاری بر دریافت اطلاعات برای آنها یکی از وظایف روابط عمومی است.


کلید این تاکتیک این است که شما اطلاعات را ذخیره نکنید. کاملا بی پروا آنها را با ملاحظات مورد نظر به افراد بدهید. چیز زیبا این است که به زودی زیبایی کار شما نمایان می شود و شرکت شما به عنوان نهادی شناخته می شود که در طول مسیر کارش به دیگران کل فرآیند را اعلام می کند. به زودی شما برندی برای سازمان خود می سازید که:


الف: جویای اطلاعات هر ساله است.
ب. هرساله اطلاعاتش را به اشتراک می گذارد.


به خاطر داشته باشید که راز سس روابط عمومی همین دو اصل است. در ادامه شما به دیگران کمک می کنید، چه آن دیگران یک خبرنگار است یا یک عضو از مخاطبان هدف، توجه بیشتری که شما برای سازمان خودتان بدست می آورید فراتر از همه اینها به شما کمک می کند که فعالیت های خودتان را در واحد روابط عمومی نمایش دهید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا


 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد