درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 18:09   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18707صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 21:18
رسانه ابزار مهم جنگ نرم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در گردهمائی مصون سازی فرهنگی سپاه سراب با بیان اینکه رسانه ابزار مهم جنگ نرم است گفت: دشمن از این ابزار برای تغییر افکار عمومی جهت تغییر ساختار نظامی که در مقابل نظام سلطه ایستاده باشد استفاده می کند.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در گردهمائی مصون سازی فرهنگی سپاه سراب با بیان اینکه رسانه ابزار مهم جنگ نرم است گفت: دشمن از این ابزار برای تغییر افکار عمومی جهت تغییر ساختار نظامی که در مقابل نظام سلطه ایستاده باشد استفاده می کند.
 
 علی اصغری افزود: جنگ رسانه ای زمانی است که دشمن از آن برای تغییر افکار و عقاید استفاده می کند و وظیفه ما این است که با همه ظرفیت های موجود رسانه ای در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرده و از منافع ملی و اعتقادی خود دفاع کنیم.
 
 وی ادامه داد: مطبوعات، رادیو، تلویزیون و اینترنت از ابزارهای رسانه ای هستند که با نفوذ در قلب ملت ها افکار آن ها را برای تغییر ساختار نظام به کار گرفته می گیرند.
 
 اصغری اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از همه ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند تا سه عنصر اعتقادات اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و ستون های حمایتی ولایت فقیه (سپاه و بسیج و روحانیت) را مورد هجمه و خدشه قرار دهند.
 
 وی تاکید داشت: اگر امروز می خواهیم با عزت و اقتدار زندگی کنیم و به موفقیت های نهایی برسیم باید با چنگ و دندان از این سه عنصر اصلی نظام دفاع کنیم چراکه ولایت فقیه و سپاه و بسیج است که می تواند در مقابل این ابزارها ایستادگی کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد