درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:24   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18704صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 16:04
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
ارتباط و تعامل با روابط عمومی راهگشای اهداف اموراراضی است
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تنها شاخصه موفقیت در فعالیت های امور اراضی ارتباط مستمر و مدام با روابط عمومی است.
  

ارتباط و تعامل با روابط عمومی راهگشای اهداف اموراراضی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، روح اله نوروز زاده در جلسه هماهنگی اطلاع رسانی  مدیریت امور اراضی با اداره روابط عمومی این سازمان سخن می گفت،  با اعلام این خبر افزود: ضرورت موفقیت در حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی،  تامل و همکاری تنگاتنگ با روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی است .

 

وی گفت: آگاهی دهی به مردم درباره جلوگیری از تخریب سرمایه ملی ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باعث می شود سرمایه ملی از بین نرود و بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی بخش کشاورزی بیش از پیش فراهم شود . 

نوروز زاده افزود: همه ساله در کشور مدیران فعال و شاخص اموراراضی که بیشترین و موثرترین حضور را در رسانه های جمعی اعم از ارائه گزارش عملکرد، پیامهای هشدار دهنده و آموزشی و ترویجی و پخش اطلاعیه داشتند، انتخاب و از آنان تجلیل می شود که این مهم موید آن است که اطلاع رسانی و همکاری تنگاتنگ با روابط عمومی شالوده وا ساس فعالیت های مدیریت امور اراضی استان را تشکیل می دهد. 

این مسئول اضافه کرد: وظیفه و رسالت کلیه دست اندرکاران بخش کشاورزی افزایش تولید و عملکرد است ولی می بایست این افزایش عملکرد در بستر تولید انجام گیرد و نباید بستر تولید بی پایه و اساس تغییر کاربری داده شود زیراصیانت در اراضی کشاورزی یک اولویت بوده و ضرورتی انکار ناپذیر است.

نوروز زاده افزود: مدیریت امور اراضی فعالیت های شاخص و بسیار مهمی در خصوص مشکلات مردم با منابع طبیعی، حل  مشکل کشت و صنعت مغان، و مناطق آزاد تجاری داشته است که اطلاع رسانی این فعالیت ها می تواند به بالابردن سطح اطلاعات و معلومات عمومی مردم در خصوص وظیفه و رسالت مدیریت امور اراضی سهم بزرگی را ایفا کند.

در ادامه این جلسه جاوید صحرائی رئیس اداره روابط عمومی سازمان نیز با اشاره به اینکه روابط عمومی یک علم و دانش است و سطحی نگری فردی به روابط عمومی عیب بزرگی است افزود: تنها شاخصه موفقیت در فعالیت های امور اراضی ارتباط مستمر و مدام با روابط عمومی بوده زیرا تنها این بخش است که عملکرد ها و فعالیت ها و بیان کاری این مدیریت را جهت آگاهی دهی به مردم در اختیار رسانه های ارتباط جمعی قرار می دهد.

 

منبع: آذر سلام

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی