درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:15   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18692صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 10:05
معاون روابط عمومی بسیج در مراسم تقدیر از شبکه افق؛
رسانه ای موفق است که از ظرفیت های مردمی بهره گیرد
سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.

در این مراسم تقدیر، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتوای پیام و فرآیند تولید و انتشار پیام متناسب با مخاطبین از اولویت های برنامه‌ریزان ارتباطی در نهادها و دستگاه های گوناگون کشور است.

احمدی، توجه به نقش آفرینی افکار عمومی و فعال پنداشتن آنها را تاکید نموده و اظهار داشت: ما نیازمند رسانه های مردمی هستیم که با بدنه‌ی فعال جامعه ارتباطی دوسویه داشته و از ظرفیت های مردمی بهره گیرند.

وی، شبکه افق را رسانه ای متفاوت خوانده و ادامه داد: بایستی تلاش کنیم تا رسانه‌ها در روح سلحشوری و مقاومت و انقلابی گری نقش حرفه ای خود را ایفا نموده تا اقشار مختلف جامعه همچنان پویا و زنده در صحنه حاضر شوند.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین، نقش دوم رسانه های انقلاب اسلامی را متوجه جبهه‌ی مقاومت و کشورهای منطقه نموده و تاکید کرد: چشم امید تمامی مجاهدین و استقلال خواهان به ام القرای جهان اسلامی یعنی ایران اسلامی است تا الگوی انقلاب ما را در سرزمین خود عملی نمایند که باید رسانه ها این نقش تاریخی را جدی بگیرند.

گفتنی است مسئولان خبرگزاری بسیج از بخش های مختلف شبکه افق بازدید نمودند.

 

منبع: بسیج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی