درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18614صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 22 شهریور 1394 - 10:10
دانلود کتاب جهان به کجا می رود؟ پیامدهای اجتماعی انقلاب صنعتی دوم
موضوع کتاب حاضر، مطالعه فرهنگ و تغییرات مرتبط با آن از منظر علم جامعه‌شناسی در ایران است. این پژوهش، با هدف ارائه شناختی توصیفی و تحلیلی از وضعیت ابعاد مختلف ارزش‌های دینی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی، جنسی و جهانی در ایران و تعیین جایگاه وضعیت ارزش‌های جهانی ایران در مقایسه با دیگر کشورها انجام شده است.
  

دانلود کتاب جهان به کجا می رود؟ پیامدهای اجتماعی انقلاب صنعتی دوم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، موضوع کتاب حاضر، مطالعه فرهنگ و تغییرات مرتبط با آن از منظر علم جامعه‌شناسی در ایران است. این پژوهش، با هدف ارائه شناختی توصیفی و تحلیلی از وضعیت ابعاد مختلف ارزش‌های دینی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی، جنسی و جهانی در ایران و تعیین جایگاه وضعیت ارزش‌های جهانی ایران در مقایسه با دیگر کشورها انجام شده است.

در همین راستا نخست کلیات تحقیق از قبیل اهمیت و ضرورت پژوهش، روش تحقیق، ابزار گردآوری اطّلاعات و روش تجزیه و تحلیل داده‌ها به عنوان قلمرو کلّی تحقیق تشریح شده است و سپس یافته‌های مختلف درباره ویژگی و مشخصات پاسخ‌دهندگان، ارزش‌های دینی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و جهانی با متغیرها و گرایش‌های خاص خود بررسی گردیده و در نهایت خلاصه‌ای از آنچه به عنوان مشاهدات و یافته‌های پژوهش به دست آمده، جمع‌بندی و ارائه شده است.

 

نام کتاب : جهان به کجا می رود؟
نویسنده : آدام شاف
تعداد صفحه:  219
حجم فایل:  3,330 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

 

منبع: پارس بوک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد