درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:48   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18574صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 20 شهریور 1394 - 11:47
فریب رسانه‌ای غرب در «پروپاگاندا» شبکه مستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه مستند سیما مستند «پروپاگاندا» را این هفته جمعه ساعت ۱۴ پخش می‌کند تا مروری بر فریب رسانه‌ای غرب که برای القای مفاهیم دلخواه برخی کشورها صورت می‌گیرد، داشته باشد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه مستند سیما مستند «پروپاگاندا» را این هفته جمعه ساعت ۱۴ پخش می‌کند تا مروری بر فریب رسانه‌ای غرب که برای القای مفاهیم دلخواه برخی کشورها صورت می‌گیرد، داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مستند «پروپاگاندا» به فریب رسانه‌ای در غرب و تلاش غول‌های بین‌المللی این حوزه برای القای مفاهیم دلخواهشان می‌پردازد.

پروپاگاندا تکنیکی است که قدرت‌ها با آن اقدامات غیرموجه خود را مشروعیت می‌دهند. به عبارتی در این روش که از آن به تبلیغات سیاسی هم یاد می‌شود، اطلاعات هماهنگ و جهت‌دار به منظور بسیج افکار عمومی از طریق تبلیغات سیاسی پخش و فرستاده می‌‌شوند.

برخی نیز معتقدند انتشار هدفمند مجموعه‌ای از اطلاعات با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار و رفتار مخاطبان پروپاگانداست ولی نکته حائز اهمیت اینکه کاربرد این واژه بر خلاف تلقی عامیانه، به حوزه‌های سیاسی محدود نشده و در هر زمینه‌ای که با مخاطب سر و کار دارد قابل استفاده است.

بعضی صاحب‌نظران بر این باورند که بهترین پروپاگاندا انتشار حقیقت است اما در مواردی از اطلاعات غلط یا گمراه کننده نیز برای اثرگذاری بر مخاطبان استفاده می‌شود.

مستند «پروپاگاندا» در مصاحبه با اساتید و منتقدان به بررسی مفهوم پروپاگاندا و چگونگی عملکرد آن می پردازد. در این مستند بیان می‌شود که رسانه‌ها بهترین عاملان اجرای پروپاگاندا و تغییر نگرش مردم به موضوعات مورد نظر هستند.

مصاحبه با نوام چامسکی پدر زبان‌شناسی مدرن و تحلیل‌گر سیاسی سرشناس آمریکایی، نانسی اسنو نویسنده و ادوارد هرمن هنرپیشه آمریکایی بخش‌های مختلف «پروپاگاندا» را تشکیل می‌دهند.

مستند «پروپاگاندا» جمعه این هفته ۲۰ شهریور ساعت ۱۴ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد