درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 11:33   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18529صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 17 شهریور 1394 - 10:24
مدیران روابط عمومی شایسته و موفق از لحاظ سخن گفتن چه مشخصاتی دارند؟
مدیر کل روابط عمومی موفق به جای هزینه های گزاف در همایش ها و سمینارهای سازمان، هرگز از مجری خارج از سازمان استفاده نمی کند و بودجه سازمان را برای مصارف بهتر نگاه می دارد و برای این امر کادر روابط عمومی خود را تقویت و در عرصه اجرا توانمند می کند و به طور کلی یک یا دو مجری تربیت می کند و برای همیشه در جشن ها، همایش و تمام مراسم، خود را در این مورد راحت و آسوده می کند.
  


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران روابط عمومی شایسته و موفق از لحاظ سخن گفتن چه مشخصاتی دارند؟


1‍. آن ها می دانند چگونه و چطور شروع به صحبت نمایند. زیرا روابط عمومی قلب یک سازمان است و نباید در سخن گفتن اخلالی وجود داشته باشد و سازمان را به تپش اندازد.


2. مدیران به خوبی می دانند بیشتر اوقات تشریفات یک جلسه برای موفقیت کفایت نمی کند، بلکه روش سخن گفتن موفقیت صد درصد را رقم می زند.


3. 30 درصد تشریفات یک مذاکره و 70 درصد صحبت کردن است که برنده بودن را نصیب می کند. آن ها آگاهند به جای شیرینی و شکلات خارجی و میوه های مارک دار روی میز، اول سخن گفتن خود را اصلاح نمایند.


4. مدیران روابط عمومی ها آگاه هستند که لابه لای صحبت های خود، من من نکنند و از تکیه کلام های تکرای همچون: چیز، مثلا، در واقع، به عرض برسونم و ... استفاده نکنند.


5. کادر روابط عمومی نیز می داند گاهی در یک همایش باید نقش یک مجری و گوینده را بازی کند بنابراین خود را برای چنین روزی آماده می کند.


6. مدیر روابط عمومی شایسته به نتیجه رسیده است که گهگاهی باید به جای رییس سازمان سخنرانی کند و در اینجا نیازمند به تکنیک ها و فنون سخنوری است، پس هنر سخنرانی را نیز دارا است.


7. مدیر کل روابط عمومی موفق به جای هزینه های گزاف در همایش ها و سمینارهای سازمان، هرگز از مجری خارج از سازمان استفاده نمی کند و بودجه سازمان را برای مصارف بهتر نگاه می دارد و برای این امر کادر روابط عمومی خود را تقویت و در عرصه اجرا توانمند می کند و به طور کلی یک یا دو مجری تربیت می کند و برای همیشه در جشن ها، همایش و تمام مراسم، خود را در این مورد راحت و آسوده می کند.


اسکاول شین می گوید:
مهم نیست که چه می گویید، مهم آن است که چگونه می گویید.


در پایان مدیران موفق می دانند که:
وقتی نمی توانند خوب صحبت کنند، یا باید یاد بگیرند، یا باید سکوت اختیار کنند!


نوشته سفیر سخن ستایش تاجیک
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب


  انجمن متخصصان روابط عمومی، درگذشت دو نفر از کارشناسان روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی را تسلیت گفت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده