درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 04:24   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18515صفحه نخست » دوشنبه، 16 شهریور 1394 - 10:40
کتاب " مهارت های ارتباطی" منتشر شد
در آستانه فصل بازگشایی دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی کتاب " مهارت های ارتباطی" کار مشترک " کبری درویش پیشه " و " آرش شایسته نیا " ویژه استفاده دانشجویان رشته های مدیریت فرهنگی، روابط عمومی ، گرایش های گوناگون مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی در 125صفحه و با قیمت 90هزار ریال از سوی انتشارات " ساکو"، ناشر کتاب های کمک آموزشی و دانشگاهی چاپ و به بازار کتاب عرضه شد .
  

کتاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در آستانه فصل بازگشایی دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی کتاب " مهارت های ارتباطی" کار مشترک " کبری درویش پیشه " و " آرش شایسته نیا " ویژه استفاده دانشجویان رشته های مدیریت فرهنگی، روابط عمومی ، گرایش های گوناگون مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی در 125صفحه و با قیمت 90هزار ریال از سوی انتشارات " ساکو"، ناشر کتاب های کمک آموزشی و دانشگاهی چاپ و به بازار کتاب عرضه شد .

مولفین در مقدمه کتاب آورده اند: ارتباط به نظر موضوع ساده‌ای است اما ارتباط محور اصلی زندگی ما انسان‌ها را تشکیل می‌دهد و ما هر روز بخش قابل ملاحظه‌ای از وقت خود را صرف برقراری ارتباط با دیگران می‌کنیم؛ چه بسا در این ارتباط که کار دشواری هم به نظر نمی‌رسد، به تبادل افکار، احساسات و تمایلات خود بپردازیم، شادی‌ها و ناراحتی‌های خود را بیان کنیم و یا به دیگران نشان دهیم که دوستشان داریم. پس هر نوع ارتباط ساده و پیچیده، مهمترین وسیله برای دستیابی به خواسته‌ها و تحقق بخشیدن به اهداف آرزوهای ما است و اشخاصی که بتوانند به خوبی ارتباط برقرار کنند به شدت کم‌شمار بوده در حالی که دقیقا در همین مواقع است که نقش ارتباط مؤثر و خوب حیاتی می‌شود.

بنابراین ارتباط بر کیفیت زندگی اثر زیادی می‌نهد و نقش مهمی در سلامت جسمی، روانی و اجتماعی ما ایفا می‌کند؛ پس باید برای برقرار کردن «ارتباط مؤثر» با دیگران به آموختن مهارت‌های ارتباطی بپردازیم. بی‌شک کسب مهارت‌های ارتباطی بر کیفیت زندگی انسان تأثیر شگرفی داشته و می‌تواند تأثیر خود را در تمامی ابعاد مختلف زندگی انسان به نمایش گذارد تا آنجا که نبود آن احساس نارضایتی، تعارض با دیگران و تنهایی و انزوال در محیط‌های کاری، تحصیلی و خانوادگی را موجب می‌گردد. در این کتاب خواننده با موضوعاتی همچون : ارتباط ، عناصر ارتباط ، مدل های ارتباطی ، نظریه های ارتباطی، رموز موفقیت در ارتباط ، ارتباط موثر، مولفه های ارتباط موثر، انواع ارتباط ، هنر ارتباط انسانی و... آشنا می شود

 

منبع: ایبنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات