درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18346صفحه نخست » دوشنبه، 2 شهریور 1394 - 22:28
دولتی هزینه کنید، مردمی تبلیغ کنید!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به همدان، روابط عمومی استانداری همدان در ابلاغیه‌ای قابل تأمل به مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از آنها خواسته است بنرهای تبلیغاتی خود را با عنوان «ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید» نصب نمایند!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به همدان، روابط عمومی استانداری همدان در ابلاغیه‌ای قابل تأمل به مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از آنها خواسته است بنرهای تبلیغاتی خود را با عنوان «ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید» نصب نمایند!


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در این ابلاغیه که با اعتراضات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مواجه شده، آمده است: احتراما با عنایت به سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور محترم و کاروان تدبیر و امید به استان همدان و با توجه به دستورالعمل اجرایی تبلیغات دستگاه‌های مرتبط با سفر استانی کاروان تدبیر و امید، مقتضی است دستور فرمایید به منظور ایجاد نظم و انسجام در تبلیغات محیطی، موارد ذیل به دقت و به صورت کامل مطمح نظر قرار گیرد.


1- طراحی، چاپ و نصب هرگونه بنر، پوستر و توزیع بروشور از طرف کلیه نهادها و سازمان‌های دولتی یا خصوصی باید با هماهنگی وتأیید اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری صورت پذیرد.


2- درج نام، ‌لوگو و نشان نهادها و سازمان‌های دولتی در زیر بنرها، پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، جمع آوری خواهد شد.


3- نصب تصاویر شخصیت‌های دولتی (به استثنای رئیس‌جمهور محترم) ممنوع بوده و در صورت مشاهده جمع آوری می‌شود.


4- کلیه اقلام تبلیغی منتشره توسط نهادها و سازمان‌های دولتی با زیرنویس واحد تحت عنوان «ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید» تهیه، نصب و توزیع گردد.


آنگونه که در بند 4 این ابلاغیه تصریح شده است، درواقع بسیاری از ادارات با هزینه دولتی و به نام مردم، اقدام به طراحی و نصب برای خوشامد‌گویی به رئیس‌جمهور کرده‌اند، با این حال بهروز کارخانه ای، مسئول ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید، که مدیر عامل هلال احمر همدان نیز است، به شبکه دانا گفته است که همه هزینه‌ها از طرف مردم و حامیان انتخاباتی رئیس‌جمهور صورت گرفته است!وی، پیش از این، مسئولیت ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال 92 را عهده دار بود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد