درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:54   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18267صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 27 مرداد 1394 - 22:29
نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی به زودی برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح های اولیه برپایی این نمایشگاه ارایه شده و امیدواریم هرچه سریع تر این رویداد فرهنگی در کشور برگزار شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح های اولیه برپایی این نمایشگاه ارایه شده و امیدواریم هرچه سریع تر این رویداد فرهنگی در کشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهدی باقریان عصر سه شنبه در دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به چند دوره برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف گذاری هایی که برای این رویداد شده با مجموعه اقدامات به عمل آمده در دوره دهم به آن دست یافته ایم.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اشاره به توسعه رسانه های اجتماعی گفت: با این وجود تولید محتوی و اخلاق حرفه ای نباید با گسترش اینگونه رسانه ها کمرنگ شود.


وی هدف از این جشنواره را استاندارد سازی در حوزه روابط عمومی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره تلاش شده کتاب های مختلفی از جمله استانداردهای روابط عمومی با استفاده از نظرات پیش کسوتان این حرفه به چاپ برسد.


باقریان همچنین به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی در کنار چند دوره جشنواره اشاره کرد و گفت: امروز نیز چند کارگاه آموزشی صبح و بعد از ظهر برای این جشنواره برگزار شد که تلاش ما این است که در راستای حرفه ای سازی روابط عمومی از طریق این کلاس های آموزشی گام های موثری برداریم.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور وجه تمایز این جشنواره را توجه به تحولات روز روابط عمومی و توسعه آن در کشور عنوان کرد.


به گفته وی بحث بی اعتمادی در حوزه روابط عمومی وجود دارد لذا تلاش کرده ایم با مجموعه کارها و اقدامات انجام شده در این انجمن در راستای اعتمادسازی قدم های موثری برداشته شود.


وی گفت : برای شفاف سازی بیشتر شاخص های انتخاب روابط عمومی برتر و خوب برای تولید آثار فاخر در سایت انجمن اطلاع رسانی شده و بر این اساس داوری ها انجام گرفته است.


وی با اشاره به آثار ارسالی به این جشنواره که به بیش از دوهزار اثر رسیده و از رشد 20 درصدی نسبت به سال های گذشته برخوردار است این تعداد آثار را نشانگر اقبال این دوره جشنواره عنوان کرد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در خاتمه با اشاره به برنامه های آینده این انجمن تدوین تاریخ شفاهی ایران ، برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی ، اجرای طرح Apr را سه برنامه مهم این انجمن عنوان کرد.


باقریان ابراز امیدواری کرد کرد: مجموعه برنامه های در نظر گرفته شده هرچه زودتر عملیاتی و در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن آنها در کشور باشیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات