درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18009صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 10 مرداد 1394 - 09:52
شرکت کنندگان دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کارنامه دریافت می کنند
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به لحاظ صحت انتخاب آثار برتر، قابل اعتمادترین رویداد رقابتی در عرصه روابط عمومی کشور است و نتایج آن می تواند بدون هیچ شائبه ای مبنای ارزیابی کارامدی روابط عمومی ها در سازمان ها و شرکت ها قرار گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت کنندگان دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی امسال کارنامه دریافت می کنند.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری جشنواره، مهدی باقریان با اعلام این مطلب و با اشاره به شیوه داوری ها در انتخاب آثار برتر انتشاراتی گفت: بر کسی پوشیده نیست که هر رویداد رقابتی، نظرات مثبت و منفی بسیاری را به دنبال خواهد داشت اما برای آنکه مشکلات مرتفع و از صحت داوری ها اطمینان بیشتری حاصل شود باید اقدامات اعتمادساز زیادی صورت گیرد.

رییس دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، افزود: در همین راستا تصمیم گرفته شد علاوه بر اینکه برای همه شرکت کنندگان کارنامه صادر شود، آثار برگزیده در قالب یک نمایشگاه در جنب مراسم اعطای جوایز در معرض دید صاحب نظران و علاقمندان قرار گیرد.

باقریان با اشاره به سایر اقدامات اقناعی دبیرخانه جشنواره، گفت: همچنین مقرر شد ضمن انتشار شاخص های آثار برگزیده، امسال ارزیابی هر اثر در برخی بخش ها در سه مرحله انجام شود و ارزیابی نهایی هر بخش را دو داور به صورت جداگانه بر عهده دارند که میانگین امتیازات دو داور، مبنای انتخاب نهایی خواهد بود

وی با تاکید بر نقش اثرگذار این جشنواره در حمایت و پیشبرد کیفی آثار انتشاراتی روابط عمومی ها گفت: جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به لحاظ صحت انتخاب آثار برتر، قابل اعتمادترین رویداد رقابتی در عرصه روابط عمومی کشور است و نتایج آن می تواند بدون هیچ شائبه ای مبنای ارزیابی کارامدی روابط عمومی ها در سازمان ها و شرکت ها قرار گیرد.

وی در ادامه، با بیان این مطلب که حضور کارشناسان خبره برای داوری و ارزیابی آثار بسیار مفید و خوب بوده و باعث بالا رفتن سطح علمی انتخاب ها شده است، گفت: مهم ترین مسله برای هر سازمان و موسسه ای باید تولید محتوای با کیفیت به همراه رعایت سایر مولفه ها و شاخص های یک اثر فاخر و اثرگذار باشد.

بر پایه این گزارش، در این دوره از جشنواره، داوران بیش از 2000 اثر ارسالی از سوی روابط عمومی ها را در دو قالب ملی و استانی مورد ارزیابی قرار می دهند.

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، 27 مردادماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد