درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17900صفحه نخست » خبر یکجمعه، 2 مرداد 1394 - 17:07
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی: مهمترین نقش روابط عمومی کمک به ارتقاء وجهه نظام بانکی است
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است، افزود: شهرت و اعتبار تیغ دولبه ای است که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است، افزود: شهرت و اعتبار تیغ دولبه ای است که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.


مهدی باقریان در آستانه برگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری"، در گفتگو با خبرنگار "شارا" در خصوص ضرورت مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری گفت: در کاری سخت و پیچیده مانند بنگاه داری مالی و اقتصادی، مهارت های بسیار زیادی مورد نیاز است تا فرد بتواند نقش و ماموریت خود را به خوبی ایفا کند.


وی در ادامه گفت: مهارت برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد و حفظ اعتماد یکی از اولین و مهمترین مهارت هایی است که می تواند در شکل گیری یک رابطه دوسویه و پویا بین یک موسسه مالی و مشتریان آن موثر باشد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در پایان یادآور شد: طبیعی است که در چنین شرایطی تنها بانک هایی موفق به ماندگاری و تاثیر گذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارایه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش کنند.

 

شایان ذکر است نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، 25 مردادماه سال جاری در هتل المپیک برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد