درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 07:46   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17895صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 2 مرداد 1394 - 12:16
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر محمود دهقان طزرجانی
متولد سال 1334(1955) همزمان با تحصیل ابتدایی و متوسطه در کنار پدرم فرهنگ یزدی سلامت درکار و تلاش مضاعف را آموختم. از سال 1352 همزمان با تحصیل دردانشگاه تهران در گروه تولیدی پارس متعلق به مرحوم حاج برخوردار یزدی بازاریابی و فروش را زیر نظر گروه ژاپنی صاحب برند شاوب لورنس و توشیبا آموختم.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر محمود دهقان طزرجانی


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

متولد سال 1334(1955) همزمان با تحصیل ابتدایی و متوسطه در کنار پدرم فرهنگ یزدی سلامت درکار و تلاش مضاعف را آموختم.

از سال 1352 همزمان با تحصیل دردانشگاه تهران در گروه تولیدی پارس متعلق به مرحوم حاج برخوردار یزدی بازاریابی و فروش را زیر نظر گروه ژاپنی صاحب برند شاوب لورنس و توشیبا آموختم.

سال1353 فعالیت عملی را از فروشندگی تلویزیون شاوب لورنس آغاز کردم و تا سرپرستی بازاریابی و فروش تلویزیون شاوب لورنس در مناطق شمال تهران (1356) رشد کردم.

عنوان پایان نامه دکترای من دررشته روابط بین الملل "نقش انرژی درروابط بین الملل" و ترجمه عنوان پایان نامه دکترای من دررشته تبلیغات " کمپین بازاریابی منطقه ای در آلمان شرقی 1990" دربحران ادغام دو آلمان شرقی و غربی است.

طی چهار سال (67-1364) در سمت مدیرکل سیمای برونمرزی سه شبکه تلویزیونی بازبانهای عربی، ترکمنی وکردی را برای صداوسیما راه اندازی کردم.

طی ده سال(78-1368) در سمت مدیرکل خرید فیلم و سریالهای خارجی اموربین الملل صداوسیما صدها فیلم سینمایی وسریال تلویزیونی را از کشورهای اروپایی و آمریکایی برای پخش از شبکه های تلویزیونی داخلی خریداری کردم.

طی سالهای77- 1370 همزمان با مسئولیتم در امور بین الملل صداو سیما در سمت مشاور فرهنگی و تبلیغاتی وزیرنفت 25 کمپین تبلیغاتی برای افتتاح 25 پالایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی و مدیریت اجرای موفق آنها را به انجام رساندم.

نویسندگی تهیه کنندگی چهار فیلم سینمایی موفق کشور بانامهای: "جنگ نفتکشها" 1373، "راه افتخار" 1374، "مهارآتش " 1375 و " طوفان" 1377 و نویسندگی سناریوی سه سریال تلویزیونی با نامهای: سایه ای برای همه 1377 شبکه اول- عملیات فوق سری سال1384 شبکه اول و ایران خرداد1388 شبکه سوم را در کارنامه ام دارم.

انتشار چهل شماره پیاپی هفته نامه" مشعل" و ساخت و پخش هشتاد مستند 5 دقیقه ای تلویزیونی و ساخت مجهزترین استودیوی تلویزیونی کشور در خیابان بوستان هفتم خیابان پاسداران تهران ازجمله یادگارهای من دردوران همکاری ام با وزارت نفت است.

طی سال1372 تا 1385 در سمت رئیس هیئت مدیره "شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم" و مدیرعامل "شرکت ویژه گرافیک" بیش ازهزار تیزر تلویزیونی و رادیویی تولید و از صداوسیما پخش شد.

طراحی و بسته بندی صدها محصول شوینده( چهل محصول شوینده تولی پرس) و مواد غذایی مک کورمیک را در آتلیه ویژه گرافیک را مدیریت کرده ام.

طی سالهای91-1377 در سمت استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه طراحی دوره، مدیریت دپارتمان کارشناسی ارشد «تبلیغات و بازاریابی» در دانشگاه صداوسیما را در کنار تدریس انجام دادم و در سال1378 طراحی دوره دکتری آن رشته را به پایان بردم.

سه کتاب درحوزه روابط بین الملل بانامهای( روابط خارجی ایران وهمسایگان در دهه اول انقلاب اسلامی و در دهه دوم انقلاب اسلامی و کتاب «نقش انرژی درروابط بین الملل جمهوری اسلامی ایران) انتشارات سروش» منتشر کردم.

سه کتاب در حوزه تبلیغات و بازاریابی بانامهای: نظریه های تبلیغات 1387- روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی 1388انتشارات دانشگاه صداوسیما و کمپین تبلیغاتی از برنامه ریزی تا اجرا(1393 انتشارات مبلغان) بهمراه دهها مقاله پژوهشی در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش مجلات علمی در سرتاسر کشور منتشر کرده ام.

از سال1382 تاکنون عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران و عضو هیئت علمی انجمن بین المللی تبلیغات(I.A.A) هستم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد