درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17804صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 28 تیر 1394 - 20:33
حفاظت از میراث پدری
ما دیدگاه های خود از ارتباطات را با اهداف تجاری هم راستا کردیم. اما پیش از تمرکز روی این دیدگاه ها، بایستی جایگاه گروه، درک آن از افراد ذینفع چندگانه،خلاء های موجود میان ادراک و اینکه مایلیم چه برداشتی از ما شود، مهم است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروه آدیتیا بیرلا، شرکت چندملیتی هند، پس از درگذشت مؤسس پرجاذبه خود، بایستی نگاه عمیق تری به مسائل ارتباطات شرکت و مارک تجاری داشته باشند. پراگنیا رام توضیح می دهد که شرکت چگونه ساختار خود را بازسازی کرده است و فرهنگ خود را برای تآمین نیازهای دنیای امروز تغییر داده است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

فوت والدین بدترین کابوس زندگی هر فرد می باشد. برای آقای کومار مانگالام بیرلا، که هم اکنون رئیس و رهبر مارک تجاری گروه آدیتیا بیرلا، شرکت به واقع چندملیتی هند است، چنین وضعیتی وجود داشته است.

نه تنها تمام 28 سال، بلکه فوت آقای آدیتیا بیرلا، در سن 52 سالگی، 10 سال پیش، درد بزرگی در قلب او و گروهی از شرکت هایی که هر یک در بالاترین سرعت خود مشغول به کار هستند، برجای گذاشت.

"گروه آدیتیا بیرلا" به عنوان یک واحد تجاری مستقل وجود خارجی نداشت. گرچه نام آدیتیا بیرلا از شهرت بسیاری برخوردار بود. مرحوم آدیتیا بیرلا، شخصیتی معروف در صنعت هند بود. هنگامی که واژه جهانی شدن در فرهنگ لغت شرکت ها وجود نداشت، به عنوان فردی پیشگام، او جرأت کرد که وارد اقتصاد آزاد جنوب شرق آسیا شود.

به عنوان یک فرد جوان، پسر اغلب پدر را ترغیب می کرد که امپراطوری گسترده خود را تحت یک نام تجاری منسجم درآورد، و چه نامی بهتر از آدیتیا بیرلا. اما پدر نمی پذیرفت.

در سالروز تولد آقای آدیتیا بیرلا، در 14 نوامبر 1996، کومار مانگالام بیرلا، از آرم جدید گروه را تحت نام گروه آدیتیا بیرلا پرده برداری کرد.

او با درونی کردن نام پدر خود توانست به بهترین شکل به او ادای احترام کند. او بوسیله نام پدر و حسن نیتی که از میراث پدر به جای مانده بود، توانست به جذب سرمایه بپردازد.

خورشید در حال طلوع
او خورشید در حال طلوع را با رنگ های درخشان و زمینی انتخاب کرد. معمولا استفاده از تصویر خورشید در آرم بسیار چشمگیر است. خورشید در بالای دو دایره بالا می آید. یک دایره داخلی که نماد دنیای داخلی گروه آدیتیا بیرلا است و دایره خارجی که نمادی از دنیای خارج است و برخورد طیف های هم گرا و واگرا بین این دو. به دنبال آرم شرکت، سرود مخصوص شرکت نیز ساخته شد.
تحت عنوان "احترام به خورشید-آدیتیا واندانا"، این سرود جذاب سانسکریتی از عظمت خورشید و سفر پایان ناپذیر او به سمت برتری را مورد ستایش قرار می دهد.
آدیتیا در کتب مقدس نه تنها هندوها بلکه دیگر مردم دنیا خدای خورشید است. در طول تاریخ تمدن بشریت، خورشید نمادی از یک نیروی محرک، منبع قدرت، نماد همیشگی از قدردانی و سپاس، حرمت و گاهی شگفتی و ترس می باشد. خورشید به عنوان منبع نور، به عنوان نمادی از الوهیت، در دین و فرهنگ ظهور کرده است. مصر، بابل، پارس (ایران)، پرو، جنوب شرق آسیا و غیره...
این آرم جدید، به طرز شگفت انگیزی نظرات اجتماعی را دربرگرفت. انرژی بخشی خورشید- آرم تجاری گروه به یک نیروی متحد کنند ه تبدیل شد. به بیان آقای بیرلا "قصد ما در یک سطح صرفا داشتن هویت گروهی بود که به عنوان آرم شرکت از آن استفاده شود. ما خورشید در حال طلوع را انتخاب کردیم. اینکه تأثیر این سمبل تا این حد گسترده باشد، چیزی بود که باعث شگفتی ما شد. در زمانی که سازمان دچار آشفتگی عاطفی شده بود، نماد خورشید در حال طلوع، بخش های مختلف گروه را گرد هم آورد و به ما کمک کرد تا انرژی دوباره بگیریم، از پل عبور کنیم و قدم در راه تغییر و تحول گذاریم. آموزش بسیار جذاب بود. نیاز به تعلق داشتن به یک باشگاه یا انجمن یا چیزی شبیه به آن در همه ما وجود دارد. هویت شرکت به این نیاز پاسخ داد، همچنین به عنوان نماینده یک رهبر پرجاذبه که کمبود آن به شدت احساس می شد. در سطح دیگر، ارتباطی احساسی را بوجود آورد که گروه را به تمامیتی منسجم تبدیل کرد.

تصویری برای تحقق نام
در ایجاد مارک تجاری گروه آدیتیا بیرلا، ایشان به شروع جدیدی اشاره کرد، و این انتظار که تصویر به تحقق نام آدیتیا بیرلا منجر شود. و بدین طریق این نام تجاری پدید آمد.
درس اولی که از این شروع گرفته می شود، این است که در ایجاد یا ارتقاء هر نام تجاری یا ایجاد هویتی برای یک شرکت، وجود رئیس یا مدیر اجرایی ارشد یک ضرورت می باشد. از آنجایی که این فرد در حقیقت صاحب نام تجاری است، نام تجاری را در اولین سطح به هر طریقی متجلی می سازد.
با توجه به این گفته، در سطح بعدی، هیچ اشتباهی صورت نمی گیرد- احساس تملک نام تجاری بایستی در ما نهادینه شود-اخوت تصویر باورکردنی تداوم دهندگان و ارتقاء دهندگان.
در گسترش شغلی برای مدت بیش از 35 سال، دو شرکت خوب و یک گروه عالی که فرد امکان حضور در آن را داشته باشد، با عبارت تعبیر ساز (کسی که رویدادهای سیاسی را به نفع احزاب خود تعبیر می نماید) همیشه با حس شک و تردید برخورد کرده است. کمک به ایجاد و پرورش نام تجاری یا تصویر شرکت، در قلب فعالیت های ما به عنوان ارتباط گر و کارگزاران روابط عمومی قرار دارد. در اصل، فرد باید با نقش خود همانند یک بازاریاب تصویر برخورد کند.
نام تجاری یا تصویر چیزی بی جان نیست. نقاب شخصیتی-ماهیتی پرشور، زنده و پویا می باشد که منعکس کننده شخصیت، محصولات و خدمات با کیفیت برتری که این نام توضیح می دهد. این در مجموع، مایه حیات شرکت است.
تجربه فرد در پنج عبارت کلیدی آموزنده گنجانده شده است:

• اول-مالکیت (پیش از این به آن پرداخته شده است)
• دوم-پیش بینی کردن آینده.
• سوم-ایجاد راهبرد برای رسیدن به تیرک های مجزا
• چهارم-تحقیق و اندازه گیری به صورتی آرام
• پنجم-همواره با عملکرد از طریق منشور خدمات رسان برخورد شود

یک کار شاق
ما مجبور به انجام کاری شاق هستیم. مابین زمان پدر و پسر، تغییر بسیار بزرگی در محیط صورت گرفته است. از یک شبه قاره محدود، هند به عنوان یک ملت، اولین قدم های خود را، گواینکه لرزان، به سمت آزادی، حذف نظارت دولت، و جهانی شدن برمی داشت.
برای گروه ما، جهانی شدن چیزی نو نبود، چرا که قبلا در اقتصاد آزاد جنوب شرقی آسیا به کار گرفته شده بود. اما در هند، از یک واحد تجاری تولیدی، بایستی به سمت یک شرکت مشتری مدار با گرایش بازار حرکت کند. مدل تجاری باید تغییر کند و همراه آن، مدل روانی آن.
بنابراین، گروه بسته هایی از گذشته را حمل می کند. 100 هزار نیروی کار قوی با متوسط سن 58 سال. هیچ زنی در رده های بالای گروه وجود نداشت. یک رهبری داوطلبانه حمایت گرا که با فلسفه استخدام ژاپنی مادام العمر موافق است. سلسله مراتب. یک سبک مدیریت نظارتی و دستوری در مناطق وسیع. و اینکه این شرکت از موفقیت چشمگیری برخوردار شد زیرا محصولات آن همچنان آرم با کیفیت ترین محصولات را بر خود دارد.
توانایی های اصلی دیگر این شرکت عبارتند از بهبود پیوسته تولید، کاهش هزینه به صورتی نو و کارایی عملیاتی.
در تصویر قابل روئیت، فراتر از مشتریان و سرمایه گذاران، نسبتا واحد اقتصادی ناشناخته ای است. آقای بیرلا، یک مبلغ تغییر، حرکتی گروهی گسترده ای را آغاز کرد تا با چالش تغییرات روبرو شده و به سناریویی جدید برسد.

پیش بینی آینده
به تدریج، آقای بیرلا دیدگاهی برای گروهمان و روند رشد آن به دست داد. با کار از طریق سری از درجه بندی پیچیده، آقای بیرلا به همراه همکاران خود که در اینجا بایستی از دکتر سانتراپت میسترا، مدیر منابع انسانی ما، به دقت کار کردند تا اولا بزرگترین مشکلی که سرراه وجود داشت، یعنی طرز فکر را تغییر دهند. این مهم به وسیله موارد ذیل صورت گرفت:
• ایجاد ساختار سازمانی به طوری که به جای تجربه و سن، قابلیت و استعداد مورد توجه قرار گیرد.
• انتقال این پیام که شکست واژه ای کثیف نیست و بدین ترتیب، محیطی مستعد تحقیق و تفحص بوجود آوردند.
• تشویق فرهنگ پرسیدن
• با افرادی در قلب استراتژی، انتقال گروه به تمرکز بر دستیابی، سازمان با حساسیت نسبت به مردم، سرمایه گذاری استراتژیکی بر استعداد.
• شناسایی و اعطای پاداش به تیم ها و موفقین. به نمایش گذاردن استعداد، کار های برجسته و گروهی با جوایز آدیتیا و بیرلا.
به بیان دیگر، ساختن سازمانی بر پایه شایسته سالاری و کار بی وقفه برای تبدیل کردن گروه به محلی عالی برای کار کردن. خود مفهوم اجرا دستخوش تغییری اساسی شد، تا شامل خدمات، کیفیت عالی، نام تجاری کارفرما و گسترش استعداد شود. آقای بیرلا به همراه ای.بی.ام.سی.ال. فرهنگ تشویق و جایزه دادن را گسترش داد.
در همین زمان، آقای بیرلا به ساختن، تخریب و بازسازی کسب وکارهای بسیاری پرداخت. او که از جانب هیئت ای.بی.ام.سی.ال حمایت
می شد، سری از گزینه های استراتژیکی غیر محافظه کارانه را ارائه داد بدین صورت که به کسب و کارهای جدید، تصاحب شرکت، ادغام و سازماندهی دوباره روی آورد، و تضمین می کرد که در هر بخشی که ما به عنوان یک گروه در آن به فعالیت می پرداختیم، در صدر یا میان سه سازمان برتر قرار داشتیم. برای این منظور، او هر کسب وکار را زیر میکروسکوپ گذاشت تا تمرکزی دقیق تر، منابع هدف بهتر داشته توانایی رقابت را افزایش دهد و ارزش منافع افراد ذینفع را بالا ببرد. از طریق گروه، ایجاد ارزش به یک قانون تبدیل شد.
او دیدگاه گروه را به طور ساده به این صورت بیان داشت: "تبدیل شدن به یک شرکت ترکیبی برجسته با تمرکزی دقیق بر هر کسب و کار".
مأموریت-"قائل شدن ارزش بیشتر برای مشتریان، افراد ذینفع، کارکنان و جامعه در سطح وسیع"، و ارزش های زیرساختی یکپارچگی، تعهد، شوق، بدون محدودیت و سرعت.
راه اندازی یک شرکت صریح و بی ابهام و کنترل برای ثبت کسب و کارها، او در ایجاد شور و اشتیاق و انرژی بخشی در میان اکثریت 76000 نیروی کار، شمول 20کشور در 5 قاره. تعریف این بخش از داستان گروهمان ضروری بود یا در غیر اینصورت، بخش ارتباطات همانند یک لاف یا دروغ به نظر می رسید.


هم راستایی دیدگاه های ارتباطات
ما دیدگاه های خود از ارتباطات را با اهداف تجاری هم راستا کردیم. اما پیش از تمرکز روی این دیدگاه ها، بایستی جایگاه گروه، درک آن از افراد ذینفع چندگانه،خلاء های موجود میان ادراک و اینکه مایلیم چه برداشتی از ما شود، مهم است.
نتیجه تحقیقات یک آژانس ملی و جهانی نشان داد که کارهای بسیاری باید در زمینه های مختلف صورت گیرد. صرف نظر از وجهه شخصی مدیر، تراست و تأمین مالی امن ،که نقطه قوت ما محسوب می شود، .
متقاعد کردن افراد مرتجع گروه در سال اول درباره نیاز به تغییر در روند کاری، کار بزرگی بود. انسان با آنچه امروزه به راحتی سندرم گوش های خسته نامیده می شود-اجتناب از شنیدن آنچه برای انسان ناخوشایند است- روبرو می شود. بنابراین از آنجاییکه رئیس بزرگترین حامی شما بوده است و هر زمان که به کمک نیاز داشتید یار و یاور شما بوده است، انسان می تواند پیشرفت کند.
نتایج تحقیقات خط مبنا و نقطه شروع خوبی محسوب می شود.

راهی به سوی تغییرات
این راه کاملا به استراتژی های ارتباطی بستگی دارد که سعی می کند به تجاربی دست یابد که به تجارب مثبت منجر می شود. و اینها یعنی نام تجاری، حقوق صاحبان سهام و افزایش ارزش.
نتیجه نهایی این است که آنها به ایجاد خرید جایگزین، ارزش سهمام سهامداران، رضایت مشتری دست زدند و همچنین سبب کسب احترام و ارزش برای سازمان شما شدند.
در مقابل این شرایط، دیدگاه بلند مدت این است که نام تجاری شرکت خود را همواره ارتقاء دهید و آن را بهتر و بهتر کنید.
همچنین پیش بینی روندی انقلابی است. هنگامی که فرد شروع می کند، اولین چالش ساختن نام تجاری از صفر است.10 سال پیش از شروع، داستان بسیار تفاوت دارد. بنابراین، هم اکنون به عنوان یک خدمات رسان، بر مبنای نتیجه نهایی (اگر تصویر شما با شکست مواجه شود، شما برا پیگیری اهداف تجاری و سازمانی از استقلال داخلی برخوردار نخواهید بود-با توجه به موانعی که منفی گرایی ایجاد می کند) افزایش ارزش، دیدگاه ما این است:
" جای دادن نام تجاری آدیتیا بیرلا در میان دو نام تجاری برتر در 5 سال آینده به عنوان یک شرکت چندملیتی برتر دنیا که از نظر دیدگاه جهانی و از لحاظ ارزش هندی است".
این رویداد در فازهایی صورت می گیرد، اول در هند جایی که شرکت مرکزی ما در آن واقع است، دوم در جنوب شرقی آسیا، جایی که دارای 15 شرکت هستیم. مصر، کانادا و استرالیا کشورهایی که گروه در آنها دارای آسیاب، معادن مس می باشند و روی رادار نیز هستند. در چین نیز در حال پیشرفت هستیم.

برقراری ارتباطات دوطرفه
استراتژی ما بر مبنای ارتباطات دوطرفه باز، راست و فعال با تمام افراد ذینفع شرکت می باشد. جهان تولید نام تجاری ما از طریق کاناهای متعدد به دست می آید. در ذیل یک فهرست انتخابی را می بینیم:

• روابط رو در رو با رئیس: به خصوص با رسانه ها و مؤسسات معتبر و افراد با نفوذ که توانایی تأثیرگذاری بر وجهه و گروه را دارند.
• ارتقاء تصویر شرکت و وجهه مدیریت از طریق معیارهای متعدد و ارزیابی پیوسته تصویر.
• روابط رسانه ها-کار با رسانه ها به طور فعال برای تضمین گزارشی درست و متعادل درباره گروه.
• اینترنت-www.adityabirla.com (این سایت بیش از 200000 صفحه در هر ماه نشان می دهد)
• حمایت از روابط سرمایه گذاران-با استفاده از گزارش سالانه برای فرایندهای ایجاد ارزش گروه و بالاترین استانداردهای اداره شرکت.
• بخش های خدمات رسانی تجاری-معرفی مفهوم مدیران ارتباطات تجاری برای اولین بار در صنعت. اعضای تیم خدمات ویژه ما و فراهم کردن متخصصین ارتباطات با تمام افراد ذینفع. در این راستا، یکی در فهرست استراتژی، ارائه دهنده توصیه های استراتژیک و ارتباطات راهنمایی کننده در شرکت های مختلف در طول تجدید ساختار، ادغام ها، تصاحب (خرید شرکت)، رها سازی (فروش شرکت). در اینجا به خصوص، رئیس کارکنان و دیگر افراد ذینفع در زنجیره ارزش را مخاطب قرار می دهد، همانند توزیع کننده ها، فرانشیز ها، مشتریان کلیدی، در محیطی بدون قید، به شرط وجود شفافیت مطلق در حرکت های انجام شده.
• از طریق مرکز ابداعات ارتباطات و توسعه روستایی آدیتیا بیرلا، تیم ما که شامل 250 نفر از میان 3700 روستا بود، تفاوت کیفی در زندگی 5 میلیون فرد، با مصرف سالانه بالغ بر 30 میلیون دلار، اداره بیش از 40 مدرسه و 16 بیمارستان، ایجاد کرد.
امروزه، گروه در میان معتبرترین شرکت های هند قرار دارد.
تحقیقات وارد DNA ما شده است. نظارت از اهمیت بالایی برخوردار است. به هر حال، ..........

مطالعه مفهوم گروه
نتایج مأموریت اخیر مطالعه مفهوم گروه در میان افراد ذینفع بسیار امیدوارکننده است. به درخواست ما، تی.ان.اس. یکی از آژانس های تحقیقاتی با تصویرسازی نو، نظرسنجی کیفی و کمی میان 1260 پاسخگو، متشکل از افراد حرفه ای، کارکنان بلقوه (دانشجویان ام.بی.ای. و مهندسی)، تأثیرگذاران ،مشتریان، سهام داران و جامعه مالی ترتیب داده است. فرایند نهادینه شده است و یک مطالعه تصویر هر دو سال یک بار انجام می شود. یادگیری نردبانی برای ارتقاء نام تجاری آدیتیا بیرلا محسوب می شود.
یافته های امسال، نشان دهنده یک مرحله تغییر در مفاهیم است که مطمئنا بسیار امیدوار کننده است.
پیش از این، گروه هدف انتقادات بسیاری قرار گرفته بود. گروه کوچکی از پاسخگویان در روزهای سپری شده، گروه ما را محافظه کار، تا حدی خشک و رسمی، نشان داد که نماینده شرکت های پرپیچ و تابی فعال در سیلو بود. با توجه به این گفته در تمام نظرسنجی های انجام شده، احترام، ارزش، موازین اخلاقی، ثبات مالی و فعالیت های آن در جوامع، طرفداران بسیاری برای ما ایجاد کرد.
اما این بار، هیچ نیش و کنایه به چشم نمی خورد. البته برخی از پاسخگویان عقیده داشتند که به دلیل ماهیت دوره ای کالاهای تجاری، که شامل دو سوم موجودی انبار ما
می شد، احتمال کاهش درآمد ما وجود دارد. بسیاری از دانشجویان ام.بی.ای برای پیوستن به گروه ما ابراز علاقه مندی کردند حتی اگر تنها این بسته ها شبیه آنچه توسط مشاورین و بانک های خارجی پیشنهاد می شد، باشد.
و حالا از افراد ذینفع و سردسته تشویق کننده ما. آنها ما را به عنوان سازمان جهانی (وارد کردن هند به دنیا) می شناسند. گروهی که با آغوش باز از تنوع استقبال می کند. تفکر خشک و غیرقابل انعطاف نه (20 ملیت). آیا مدیریتی حرفه ای با وجود تیمی در رآس، توسط رهبری پویا اداره می شود. یک کارفرمای خوب.
محصولات گروه درآمد بسیاری کسب کرد. آنها زنجیره ارزشی را مطابق با سفارش ساختند. افزایش نوآوری. ارائه کیفیت ممتاز و تجربه ای با ارزش.
روابط سرمایه گذارها معیار هستند. روند رشد گروه با مصرف بی رویه مقابله می کند. به شدت متمرکز است.
اگرچه وسوسه لبخند گربه قناری را خورد، به صورت نهفته وجود دارد، یکی از بزرگترین درس هایی که ما در گروه خود آموختیم این بود که آسودگی خیال مساوی با مرگ است. بنابراین به طور جمعی، فشار تبدیل نام تجاری آدیتیا بیرلا به قله ای مرتفع تر، قدرت بیشتری خواهد داشت. خوشبختانه، مشعلداران همه جا هستند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد