درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17662صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 18 تیر 1394 - 11:59
دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، این بخشنامه براساس تأکید دولت تدبیر و امید مبنی بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها در انجام امور اعم از مأموریت های داخلی و خارجی، برگزاری سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها، اهداء هدایا، پذیرایی ها و ... و به منظور رعایت نظم و انضباط مالی و همچنین صرفه و صلاح سازمان، کلیه معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تهیه و ابلاغ شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این بخشنامه براساس تأکید دولت تدبیر و امید مبنی بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها در انجام امور اعم از مأموریت های داخلی و خارجی، برگزاری سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها، اهداء هدایا، پذیرایی ها و ... و به منظور رعایت نظم و انضباط مالی و همچنین صرفه و صلاح سازمان، کلیه معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تهیه و ابلاغ شده است.

در این بخشنامه، تشکیل کلیه گردهمایی ها و نشست های تخصصی که منجر به ایجاد هزینه هایی چون بلیط سفر، اقامت و اهداء هدایا می شود، باید قبلاً در شورای معاونین سازمان طرح و با رعایت ماده ۳۲ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تصویب و سپس انجام شود.

همچنین به منظور جلوگیری از تداخل گردهمایی ها و بهره برداری مطلوب ازآنها ضروری است کلیه معاونت ها با رعایت بند ۱ نسبت به تهیه و تنظیم فهرست برنامه های خود با درج جزئیات مراسم شامل تعداد مدعوین، کیفیت پذیرایی، اقامت، ایاب و ذهاب و سایر موارد مرتبط اقدام و با رعایت مفاد بند ۵ بخشنامه فوق الذکر مراتب را به صورت مکتوب به معاونت توسعه مدیریت و همچنین مرکز روابط عمومی واطلاع¬رسانی سازمان به عنوان هماهنگ کننده ارسال کنند.

با توجه به نشست های مدیران کل استان ها که بصورت دوره ای برگزار میشود و این جلسات فرصت مغتنمی جهت ارائه مطالب توسط معاونین و مدیران کل ستادی خواهد بود، لذا ترتیبی اتخاذ شود از دعوت مدیران کل استان ها در سایر گردهمایی ها خودداری شود. در صورت ضرورت به برگزاری گردهمایی با حضور مدیران استانی، این امر با هماهنگی معاونت امور مجلس و استان ها و رعایت بند ۱ انجام شود.

در این بخشنامه تاکید شده است، با توجه به زمان بر بودن فرآیند برگزاری مناقصه و مزایده و به منظورانجام به موقع کلیه تعهدات در سطح معاملات بزرگ می¬بایست درخواست ها در مهلت زمانی قابل قبول که انجام آن مقدور باشد به معاونت توسعه مدیریت ارسال گردد؛ بدیهی است ضیق زمان دلیلی بر ضرورت انجام ترک تشریفات مناقصه یا مزایده نخواهد بود.

با توجه به دستورالعمل های صادره، کلیه کارکنان و مدیران موظفند خودروی دولتی در اختیار خود را در تعطیلات رسمی در واحد ترابری متوقف کنند.

همچنین براساس این بخشنامه هرگونه درخواست خرید تجهیزات رایانه ای و متعلقات آن می بایست قبلاً به مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری جهت تعیین ضرورت ارسال و پس از تأیید و تأمین اعتبار با رعایت مقررات اقدام به خرید شود.

طراحی و راه اندازی هرگونه سایت و پایگاه الکترونیکی براساس این بخشنامه، توسط معاونت ها جهت اطلاع رسانی مربوط به موارد تخصصی هر معاونت، می بایست با هماهنگی و نظر مشترک مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری صورت پذیرد و پرداخت هزینه های مربوطه منوط به تأیید مراتب توسط مدیران این مراکز خواهد بود.

کلیه معاونت ها، ادارات کل، مجموعه های فرهنگی- تاریخی و موزه ها، درخواست تهیه اقلام تبلیغاتی را باذکر مشخصات لازم به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منعکس کنند تا پس از تأیید آن مرکز از طریق اداره کل امور پشتیبانی نسبت به تهیه آن اقدام شود. ضمناً از هرگونه اقدام مستقیم دراین خصوص خودداری شود.

با عنایت به وجود سامانه خبری سازمان، چاپ و نشر هرگونه نشریه داخلی به صورت مکتوب یا الکترونیکی توسط واحدهای ستادی (به جز مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی) ممنوع می¬باشد و ذیحسابی و اداره کل امور مالی از پذیرش اسناد اینگونه هزینه ها خودداری می کنند.

یادآور می شود این بخشنامه در ۱۵ بند اصلی تهیه شده است و کلیه بخشنامه¬های مغایر با این دستورالعمل ملغی الاثر خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد