درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17351صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 30 خرداد 1394 - 11:55
زمان تلف شده هر فرد در ماه برای تلفن همراه چقدر است؟
موسسه پژوهشی نیلسن اخیرا نتایج یک بررسی آماری را منتشر کرده است که براساس آن هر فرد ماهانه ۳۷ ساعت و نیم را برای کار با تلفن همراه خود و برنامه‌های مختلف آن صرف می‌کند که اکثر این زمان هم به بازی و نه کار اختصاص دارد.
  

زمان تلف شده هر فرد در ماه برای تلفن همراه چقدر است؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، موسسه پژوهشی نیلسن اخیرا تحقیق آماری درباره مدت زمانی که مردم دنیا برای تلفن همراه خود صرف می‌کنند انجام داده که نتایج آن جالب توجه است.

طبق آمار ارائه شده این موسسه ، مدت زمانی که مردم به طور ماهانه با گوشی خود سپری می‌کنند، سی و هفت و نیم ساعت است که بیشتر آن هم صرف بازی می‌شود تا کار. این آمار مربوط به سه ماهه سوم سال 2014 است که نسبت به زمان مشابه سال قبل از آن، 63 درصد رشد نشان می‌دهد. در این بین بیشترین زمان به بازی کردن (13 درصد) اختصاص داشته است .

طبق این گزارش افراد شرکت کننده در تحقیق اظهار داشته‌اند که به طور متوسط ماهانه 10 ساعت صرف بازی می‌کنند که 4 برابر بیشتر از زمان صرف شده برای دومین گرایش محبوب افراد یعنی موسیقی است.

نتایج تحقیق موسسه Nielsen نشان داد که مردان از برنامه‌های بیشتری به نسبت زنان استفاده می‌کنند؛ لیکن زنان وقت بیشتری را مصروف برنامه‌های نصب شده روی گوشی خویش می‌کنند.

گفتنی است، این آمار معمولا کاربردهای فراوانی برای تولیدکنندگان و بازاریابان نرم افزار دارد تا بتوانند راه‌های جدیدی برای جذب مخاطبان و فروش بیشتر بیابند.

محققان این موسسه می‌گویند: بررسی ها نشان می دهد که امروزه تلفن های هوشمند به جزء لاینفکی از زندگی بشر مدرن و شهرنشین شده است. تماشای فیلم و عکس، دریافت و ارسال ایمیل، وبگردی، مطالعه کتاب الکترونیکی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی متعدد بخشی از امور روزمره شده است و برای بسیاری ازافراد شکل دیگری از زندگی متصور نیست. از این رو بسیاری از افراد بخش عمده ، مهم و مفید عمر خود را برای این ابزار دیجیتال تلف می‌کنند.

منبع: همشهری آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد