درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:07   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17287صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 خرداد 1394 - 19:46
روابط عمومی محافظه‌کار، بزرگ‌ترین ضعف دولت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بار دیگر در نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور، شاهد انتخاب سلیقه‌ای در طراحان پرسش از رئیس‌ دولت یازدهم بودیم و با وجود وعده‌های گروه اطلاع‌رسانی دولت، باز هم همان قدیمی‌های موافق و مهربان پرسیدند، نه خصوصی‌ها و منتقدان.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بار دیگر در نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور، شاهد انتخاب سلیقه‌ای در طراحان پرسش از رئیس‌ دولت یازدهم بودیم و با وجود وعده‌های گروه اطلاع‌رسانی دولت، باز هم همان قدیمی‌های موافق و مهربان پرسیدند، نه خصوصی‌ها و منتقدان.


به گزارش شارا از خبرگزاری موج، نشست‌های مطبوعاتی رئیس‌جمهوری، همواره با چاشنی‌هایی از حاشیه همراه است که در مرحله نخست گریبان گیر خبرنگاران داخلی می‌شود که عموماً در نشست‌های مطبوعاتی سخنگوی دولت نیز حضور دارند.


ساماندهی 250خبرنگاری که بیشتر در حد یک پُز رسانه‌ای است، برای افرادی که واقعاً دغدغه معیشت و اقتصاد داشتند جای سؤال داشت؛ این که این سیاه لشکران چه سؤالاتی می‌خواهند مطرح کنند.


اما در این هیاهو، نخستین نقص بارز در این نشست، فراموشی پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی در آغاز مراسم بود که باید روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در این خصوص پاسخ گو باشد.


در بین سؤالات نیز بارها مشاهده‌ شد که اطرافیان دولت نظیر رسانه‌های مختص به دولت و بیشتر با طعم اصلاح‌طلبان موافق دولت در بین سؤال‌کنندگان قرار داشتند. تنها وجهی که برای آن‌ها اصلاً مهم نبود، آینده اقتصاد کشور بود و بیشتر بلیت و حضور در کنسرت‌ها برای آن‌ها حائز اهمیت‌ بود تا نان شب مردم.


زمانی که رسانه‌های خارجی حاضر در این جمع مشاهده می‌کنند که سؤالات بیشتر حاشیه‌ای است، به خود اجازه می‌دهند که حداقل 2بار پیرو خبرنگاری که از سوی قوه قضائیه به‌عنوان جاسوس معرفی‌شده است، وضعیت و آزادی این فرد را در رسانه ملی از رئیس‌جمهور طلب کنند.


حاشیه باز هم فراوان تر از این بحث ها بود، در ابتدای جلسه زمانی که کاظم روحانی نژاد، خبرنگار سابق صداوسیما خبر از انتخاب پرسشگران از رئیس‌جمهور به سبک دور از روال همیشگی خبر داد، بسیار خشنود شدیم اما در ادامه کار آَش همان آش و کاسه نیز همان کاسه بود و شرایط قبلی را از گروه رسانه‌ای دولت دیدیم که بار دیگر ممیزی را این بار در انتخاب سؤال‌کنندگان از رئیس‌جمهوری گذاشتند.


بار دیگر سؤالات فیلتر شده‌ای انتخاب شد تا گروه رسانه‌ای نهاد ریاست‌جمهوری به خاطر لبخند و رضایت ریاست‌جمهور، معیشت و حتی بهبود اقتصاد و اجرایی شدن پیام‌های مقام معظم رهبری، از شخص نخست اجرایی کشور، به پرسش درنیاید.


در پایان نیز هدیه‌ای به‌رسم نامیمونی به خبرنگاران داده شد؛ همان شارژر باتری معروف که تمامی خبرنگاران حداقل 7الی 8 مورد آن را فقط به اهل خانواده خود و فامیل‌های نزدیک هدیه کرده‌اند.


روابط عمومی چی های عزیز، برای سؤال از رئیس‌جمهور سؤالاتی بسیار واجب‌تر و حیاتی‌تر از کنسرت، حیاتی از آینده حضور آمریکایی‌ها در عراق و حتی آزادی جاسوسان داشتیم و خیلی راحت سؤال مان را با یک هدیه ناقابل تعویض کردید.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد