درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16970صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 2 خرداد 1394 - 15:52
با توجه به شعار سال: دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی
امسال سال روابط عمومی‌هاست
پیش از اینکه روابط عمومی‌ها بخواهند نشر دهنده همدلی و همزبانی باشند باید خود ابتدا همدل و یک زبان باشند.امسال را سال خود بدانیم و تلاش کنیم در مرحله نخست نشر دهنده همدلی در سازمان‌مان باشیم و سپس کمک کنیم تا رابط خوبی بین دولت و ملت برای گسترش آرامش در کشور باشیم.»
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز 27 اردیبهشت به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است. به همین مناسبت ابراهیم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی در یادداشتی با عنوان "با توجه به شعار سال: دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی؛ امسال سال روابط عمومی‌هاست" به این موضوع پرداخته است.


«سال 1394 برای فعالان حوزه روابط عمومی و دست‌اندرکاران آن می‌تواند یک نقطه عطف به حساب آید چرا که می‌توانند نقشی اساسی در تحقق شعار سال داشته باشند.


به فرموده مقام معظم رهبری، یکی از مهمترین شروط دستیابی به ظرفیت عظیم ملت ایران، عبارت است از همکاری‌های صمیمانه میان ملّت و دولت؛ اگر این همکاری صمیمانه از دو سو شکل بگیرد، یقیناً همه‌ آنچه را که جزو آرزوهای ماست دست‌یافتنی است و آثار آن را مردم عزیزمان به چشم خواهند دید. دولت، کارگزار ملّت است؛ و ملّت، کارفرمای دولت. هرچه بین ملّت و دولت صمیمیّت بیشتر و همکاری بیشتر و همدلی بیشتری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت. باید به یکدیگر اعتماد کنند؛ هم دولت، ملّت را به معنای واقعی کلمه قبول داشته باشد و ارزش و اهمیت و توانایی‌های ملّت را بدرستی بپذیرد، هم ملّت به دولت که کارگزار کارهای او است به معنای حقیقی کلمه اعتماد کند".

 

لذا ایشان، امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، نامگذاری کردند و این اتفاق فرصت بسیار مناسبی برای دست‌اندرکاران عرصه روابط عمومی است که در گسترش و تعمیق همدلی و همزبانی بین دولت و ملت پیشگام و نقش آفرین باشند.روابط عمومی‌ها در هر سازمان به طور مستمر از طریق فعالیت‌های پژوهشی و افکارسنجی خواست‌ها، علایق، نیازها و گرایش‌های مخاطبان سازمان و افکار عمومی جامعه در زمینه کار خود را مورد سنجش قرار داده و آن را به اطلاع مدیریت سازمان می‌رسانند و با اقدامات تصمیم‌سازی که در دستور کار خود قرار می‌دهد امکان تصمیم‌گیری درست را از سوی مسئولان فراهم می‌سازند و موجبات بهینه‌سازی سیاست ها، روش‌ها و رویه‎ها را ممکن می‌گردانند.

 

یکی از مواردی که موجبات افزایش اثربخشی ارتباطات را فراهم می‌سازد همدلی است. برقراری یک ارتباط اثربخش همراه با همدلی در چارچوب مشخص و در یک فضای ارتباطی مناسب امکان‌پذیر می‌شود.یکی از اصول ارتباطات انسانی و شرط بقا و موجد امنیت و راه ارتباطی بین انسان‌ها اصل آگاهی است که منظور از آن گذر از مرز رفتار غریزی است که مختص حیوانات است. انسان‌ها باید در روابط خود به مرزهای بلند آگاهی دست یابند. در کتب، لغت همدلی برای نشان دادن یکی از ابعاد آگاهی آمده است و هدف آن، این است که در هر رابطه انسان‌ها بتوانند در شناخت مسائل یکدیگر به دور از انتظارات بی پایه و توقعات نا محدود آگاه و توانا باشند.

 

دولت را مردم انتخاب می‌کنند و دولتمردان همواره تلاش می‌کنند تا رضایت مردم را در همه فعالیت‌های خود به دست آورند، موضوعی که گاه چه از سوی یک دولتمرد یا کل دولت با اختلال مواجه بوده و آنها نمی‌توانند از مردم نمره قبولی بگیرند که دلیل آن رعایت نکردن اصول ارتباطی است. نگرفتن نمره و یا دادن نمره پایین به یک مسئول در بسیاری اوقات نه از عملکرد آن فرد بلکه ناشی از اطلاع‌رسانی ناقص به تصمیم گیرندگان بوده است.چه بسا با ایجاد یک فرصت مطلوب رسانه‌ای یا با بهره‌گیری از رسانه‌ها آن قدر آگاهی بخشی درباره یک موضوع مناسب باشد که حتی با وجود اینکه یک مسئول عملکرد متوسطی از خود ارائه دهد ولی باز هم از سوی مردم نمره مطلوب اخذ کرده است و این مهم زمانی محقق خواهد شد که پل ارتباطی مناسبی بین مردم و مسئولان ایجاد شده و انتقال اطلاعات و شفافیت به خوبی صورت پذیرد.این پل ارتباطی همان روابط عمومی خواهد بود.

 

تجربه نشان داده است که سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که از روابط عمومی‌هایی با دانش و آگاهی خوبی برخوردار بوده‌اند توانسته‌‎اند ضمن شناسایی موانع ایجاد رابطه، روابط دوستانه و شفافی را با مخاطبان خود برقرار کنند و خود و سازمان شان را در جایگاه بهتری از افکار عمومی قرار داده‌اند.در باب اهمیت و جایگاه روابط عمومی بحث‌های فراوانی به میان آمده و از کارکردهای آن سخنان زیادی مطرح شده است اما فرمایشات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد هنوز شکاف‌های ارتباطی زیادی در کشور موجود است و ما نیازمندیم افرادی در این مقوله دست به کار شده و مشتاقانه‌تر در مسیر آن گام بردارند.

 

متاسفانه سازمان‌هایی در کشور وجود دارند که نسبت به جایگاه روابط عمومی غافلند، همچنین مسئولان و دست‌اندرکارانی نیز هستند که کاربرد روابط عمومی را تنها در مسائل پیش پا افتاده روزانه می‌بینند اما جای بسی خوشبختی است که فضای عمومی به سمت تقویت و توسعه این بخش در حال حرکت است و اکنون نوبت خود روابط عمومی‌هاست که نقش‌آفرینی تاثیرگذاری در وظایف محوله داشته باشند.امسال را باید سال روابط عمومی دانست، چرا که با انتخاب شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری فرصتی پیش آمده است که دست‌اندرکاران روابط عمومی در همدل و هم زبان کردن مردم قدم پیش گذاشته و ستاره پشت ابر مانده روابط عمومی را به مدد قدرت جذبه فرمایشات مقام معظم رهبری هرچه افزونتر و درخشانتر سازند.قرآن این کتاب تدوین شده الهی هم ادیان را صلای وحدت و اتحاد می‌زند و مسلمانان را فرمان صریح همبستگی و همدلی می‌دهد که همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و از تفرقه و جدایی و نا هماهنگی بپرهیزید.

رسانه‌ها نیز که یکی از ارکان مهم آگاهی بخشی بوده و می‌توانند در تحقق شعار سال موثر باشند حتما به کمک روابط عمومی‌ها برای دستیابی به اطلاعات و آرامش در انتشار آنها نیازمندند. در این مجال فرصت باز کردن این موضوع که چگونه می‌توان برای محقق شدن این نقشه راه نقش‌آفرین بود، نیست اما می‌توان تاکید کرد که پیش از اینکه روابط عمومی‌ها بخواهند نشر دهنده همدلی و همزبانی باشند باید خود ابتدا همدل و یک زبان باشند.امسال را سال خود بدانیم و تلاش کنیم در مرحله نخست نشر دهنده همدلی در سازمان‌مان باشیم و سپس کمک کنیم تا رابط خوبی بین دولت و ملت برای گسترش آرامش در کشور باشیم.»



 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد