درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16294صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 21 فروردین 1394 - 23:59
فرهنگ تکنولوژی مبتنی بر نوآوری
مشارکت الهام بخش خلاقیت در تغییر دنده های تکنولوژی
ما همچنان مشاهده بخش های بیشتری از سازمان ها را ادامه خواهیم داد تا جایی که آنها درک کنند که چگونه این به خلق تفاوت در محیط های کاری کمک می کند و یک فرهنگ تکنولوژی مبتنی بر نوآوری را سبب می شود.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ژاک ون ویک- در گزارش اخیر تک نیشن، تامین انرژی اقتصاد دیجیتال 2015، نشان می دهد که سه چهارم از موفقیت شرکت های دیجیتال منوط به کار نزدیک با شبکه کارآفرینان و کسانی است که ایده هایشان را به اشتراک می گذارند.


مردم همفکر، در مجاورت نزدیک، ایده های یکدیگر را تغذیه می کنند، این نخستین درسی بود که از دانشگاهیان دانشگاه استنفورد آموخته می شود.


واحد هوشمند اکونومیست در مصاحبه با مک کله منت برای آینده کار پیمایش، توسط ریکوی اروپا حمایت شده بود و وی اشاره می کند: گراهام مک کلمنت، یک معمار بریتانیایی در بی دی پی، یک شرکت بین المللی معماری و مهندسی، این موضوع را پیشنهاد کرده است، چراکه محیطی که خلاقانه ظاهر می شود حمایت خلاقیت کسانی را می طلبد که همانند نخستین افراد الهام بخش خلاقیت های بعدی آن باشند. تنها در این حالت است که موفقیت برای این قبیل شرکت ها به دست می آید.


افراد خلاقی که خودشان را با افراد مشابه شان در تعامل قرار می دهند، در عین حال کامپیوترهایی دارند که به طور فزاینده خودشان را درگیر وظایف روزمره و پرزحمت می کنند و این باعث می شود که بتوانند بهره وری خودشان و شرکت شان را بالا ببرند.


تعامل اجتماعی
از نگاه مک کلمنت، خلاقیتی که منجر به نوآوری می شود تبدیل به ارزی کلیدی در جهان کسب و کار می شود، بدون توجه به طبیعت رو به فزاینده خودکار شوند کارها، این امر صادق است. او می افزاید که مردم تشخیص می دهند که هنوز نیازمند تعامل اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی هستند تا بتوانند کارشان را بدون توجه به اینکه تکنولوژی زیر انگشتان شان است انجام دهند.


مردم- در همکاری با پیشرفت تکنولوژی- هنوز شکلی از مرکز محل کار را تشکیل می دهند. کار جنبه اساسی از زندگی است زیرا در حالیکه زندگی را فراهم می کند، همچنین ارتباطات اجتماعی را می آفریند. کارفرمایان متوجه می شوند، به عنوان نتیجه مشارکت در منابع برای تبدیل به کسب و کار دیجیتال، آن فرآیند در حال تغییر است و این مساله به اندازه ای بنیادین است که چگونگی و کجایی یا محل کار را تغییر می دهد.


این خوشه از تجربه و تخصص- اگرچه آنها بر تحقیقات علمی، تکنولوژی ارتباطات، مالی و یا چیزهای مشابه تمرکز کرده اند- همچنان وابسته به ساختمان های اداری است که می توانند در پاسخ به روندهای اجتماعی تکامل پیدا کنند.


مک کلمنت می گوید: «مردم جویای محیط های معتبری هستند که احساس طراوت و چالاکی و امکان رویارویی خود به خود در آنها فراهم شود.»
وی می افزاید: «خود ساختمان ممکن است در استفاده با کافه ها و مغازه ها ترکیب شده باشد و در آنجا طیفی از تنظیمات کار وجود خواهد داشت، با کمترین تاکید بر میز سنتی و بیشتر بر انواع مختلف فضاها و حوزه های مشترک تاکید می شود.»

کار در شبکه ها
در مصاحبه ای دیگر از سری مصاحبه های انجام شده، هنری گریو، استاد کارآفرینی، اینسید، نگاهی مشابه ارائه می دهد. پروفسور گریو معتقد است که یک روند مهم در آینده این خواهد بود که مردم در شبکه ها کار می کنند، با متخصصان تعامل می کنند و از سازمان های دیگر برای فضای دانش ترکیبی و صنایع مختلط مدد می گیرند.


پروفسور گریو می گوید: «شرکت ها نیاز به دانش جدید دارند بنابراین آنها به طور فزآینده تبدیل به همکاران می شوند و با شرکایی که تخصص های متفاوتی در همه رده ها دارند کار می کنند تا مطمئن شوند که چیزهایی که می خواهند بدست می آورند.»


وی می افزاید: «یک مثال کامل از این آیفون است. به همه صنایعی که درون آن هستند نگاه کنید.»


هر دو مصاحبه این نکته را شفاف می کنند که محیط بزرگتر، همانند معماری شهری، همانند محیط فوری ساختار و طرح بندی دفتر را دارد، این مورد باید با قادر ساختن مردم برای موفقیت آنها را با هماهنگ کند تا بتوانند در این راه های جدید کار کنند. در یک جهان ایده آل تکنولوژی این امر لازمه پی ریزی موفقیت است.


ما همچنان مشاهده بخش های بیشتری از سازمان ها را ادامه خواهیم داد تا جایی که آنها درک کنند که چگونه این به خلق تفاوت در محیط های کاری کمک می کند و یک فرهنگ تکنولوژی مبتنی بر نوآوری را سبب می شود.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد