درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:35   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16235صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 18 فروردین 1394 - 00:38
عملیات نظامی عربستان در یمن با حمله روابط عمومی
عملیات نظامی عربستان در یمن با حمایت روابط عمومی فشار زیادی بر شبه نظامیان شیعه بر یمن وارد می کند. به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از روییترز، عملیات نظامی به رهبری عربستان سعودی در یمن با پشتیبانی روابط عمومی با استفاده از تمام ابزارهای اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی و با صفحه های نمایش بزرگ و تلفن های همراه در حال انجام است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عملیات نظامی عربستان در یمن با حمایت روابط عمومی فشار زیادی بر شبه نظامیان شیعه بر یمن وارد می کند.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از روییترز، عملیات نظامی به رهبری عربستان سعودی در یمن با پشتیبانی روابط عمومی با استفاده از تمام ابزارهای اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی و با صفحه های نمایش بزرگ و تلفن های همراه در حال انجام است.


راهپیمایی مردان، شعله های پس از بمب افکن های جت های جنگنده، ترافیک رادیویی و پمپاژ آدرنالین به وسیله موسیقی همه چیزهایی هستند که در این جنگ تمام عیار روابط عمومی به کار گرفته می شوند.


نشانه های چند زبانه سرتیپ احمد عسیری و جلسه شبانه رسانه ای وی در خصوص «عملیات طوفان قاطع» در ائتلاف با عربستان و به وسیله حملات هوایی علیه گروه شبه نظامی شیعه در کشور همسایه سمن در 26 مارس آغاز شد.


در حالیکه پادشاهی اسلامی بسیار محافظه کار است، جایی که سینماها و الکل منع شده اند، زنان اجازه رانندگی ندارند و باید لباس هایی بپوشند که رویشان تا کف پایشان به رنگ سیاه پوشیده باشد، این یک نمایش غیر معمول از روابط عمومی است.


این شرایط در دوره جدید پادشاهی سلمان ایجاد شده است که در ژانویه به طور همزمان بر تخت پادشاهی تکیه زده و سیاست جدید خارجی را پیش گرفته است.


یکی از منابع دیپلماتیک غربی در خصوص استراتژی رسانه ای ریاض و عملیات در منطقه می گوید: «آنها به وضوح درس های شان را از امریکایی ها آموخته اند، در این مورد هیچ شکی وجود ندارد.»


در جنگ ویتنام، خبرنگاران شکاک به کنفرانس های خبری روزانه در سایگون عنوان «پنج ساعت حماقت» دادند. چنین تبیینی همیشه درباره ارائه تصویری از حقایقی که از خودشان می دهند بوده است.


ورژن مدرن با ویدئو و یک مجری برای داشتن جذابیت، پیشگام در ریاض، توسط ژنرال نورمن شوارتسکف، در طول جنگ 1990-1991 خلیج فارس، که همچنین به عنوان «عملیات طوفان صحرا» شناخته می شد و در این زمان نیروهای ایالات متحده امریکا در عربستان سعودی مستقر شده بودند.


عصیری و ائتلاف به دنبال آن سنت هستند و کمک دوبی را در زمینه شرکت های روابط عمومی در اختیار دارند.


جلسات روزانه فقط بعد از ساعت 7 عصر در پایگاه هوایی ریاض در یک تئاتر قرمز که توسط تهویه مطبوع به دور از بوی مرگ و ترور از تیر اندازی در خیابان های یمن مهیا شده است برگزار می شود.


پس از یک کلیپ کوتاه ویدئویی برای تنظیم شرایط، عصیری از یک تریبون صحبت می کند. در حالیکه در مقابل 11 پرچم به نمایندگی اعضای ائتلاف ایستاده است.


دیپلمات های غربی به عربستان سعودی می گویند که اکثر حملات هوایی بر ضد حوثی است.


پوشش عصیری در حالیکه خسته از کویر است با سر تراشیده و بدون کلاه، طرح کلی را از آخرین وضعیت بر روی زمین پیش از نمایش تصاویر سیاه و سفید از حمله هوایی نشان می دهد. اکنون زمان پرسش است.


عصیری که به حدود سن 40 سال رسیده است، با اطمینان به زبان عربی، انگلیسی و فرانسه پاسخ می دهد و همه را مطمئن می کند که نقطه نظراتش را گرفته اند.


او به خبرنگاران می گوید: «همه ما سعی می کنیم که مطمئن شویم امنیت در یمن برقرار شده است.» و می افزاید که هدف از این جلسه توجیهی این است که «آنچه که در زمین بدست آورده ایم را نشان دهیم.»


آگاهی کمی درباره عصیری وجود دارد، مگر اینکه او آخرین چهار سال زندگی خودش را در کالج نظامی سیر فرانسه سپری کرده است.


منبع دیگر دیپلماتیک می گوید: «آنها می دانند که در این نوع از موقعیت های ارتباطات فوق العاده مهم است که چه کار می کنند، و من می گویم که باید به گونه ای حرفه ای عمل کنند.»


همانند نیروهای نظامی سایر کشورها، سعودی ها همچنین خودشان را به شدت از دسترس خبرنگاران دور نگه داشته اند.


نزدیکترین جایی که خبرنگاران می توانند درباره موضوعات جت های جنگنده، حمله بالگردها و وسایل نقلیه زره پوش صحبت کنند، در مقابل عصیری است که گویی روی پرده تئاتر نمایش اجرا می کند.


او می گوید پیش از اینکه انفجار دیگری موجی از صدا را به همراه تصاویر نظامی نمایش دهد «از همه شما خیلی متشکرم.»

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد