درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16132صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 2 فروردین 1394 - 13:16
رویه های سال 1393/ مبارزه روابط عمومی در تراژدی غزه
بخشی از جبهه آمریکا کمپینی است که توسط دستگاه روابط عمومی اسرائیل تشکیل شده است. دستگاه روابط عمومی اسرائیل(IPRM) تقریباً به اندازه ی IDF مجهز شده است. نظرات آمریکایی هایی که حامی سیاست مداران نیستند، بی معنی است. این مسئله IPRM را از راه اندازی حملات آمریکایی متوقف نمی کند. کلمه حمله هم اسم و هم یک صفت است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 یخش دوم


در باره غزه

غزه (به عربی: غزة) نام شهری عرب‌نشین در نوار غزه است که در درگیری نیروهای جنبش فتح تحت کنترل گروه حماس در آمد. در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رای قاطع در انتخابات شهرداری‌های غزه پیروز شد. جمعیت شهر غزه درحدود ۴۱۰ هزار نفر است که از اعراب فلسطینی تشکیل شده است.
از لحاظ راهبردی، این شهر بر روی نوار ساحلی مدیترانه قرار گرفته، غزه باستانی یک مرکز پر رونق تجاری و محل توقفگاه مسیر کاروان‌های بین مصر و سوریه بوده‌است. این شهر در قرن پانزدهم پیش از میلاد توسط مصر اشغال شد. فلسطینی‌ها چند صد سال بعد در این ناحیه اقامت کردند، و غزه به یکی از پنج شهر اصلی منطقه تبدیل شد.

طول منطقه غزه 41 کیلومتر (فاصله تهران تا فرودگاه امام) و عرض آن بین 5 تا 15 کیلومتر است. (طول خیابان ولیعصر تهران از تجریش تا میدان راه آهن 13 کیلومتر است.)
منطقه غزه به مساحت 360 کیلومتر مربع در جنوب سرزمین اشغالی فلسطین قرار دارد. مساحت این منطقه 4 برابر مساحت جزیره کیش (90 کیلومتر مربع) است.

منطقه غزه از جنوب با مرز مصر، از شرق و شمال با اسرائیل و از غرب با دریای مدیترانه همسایه است.
هر گونه ورود و خروج کشتی ها به منطقه غزه از راه دریا ممنوع است و نیروی دریایی اسرائیل مانع از عبور و مرور کشتی ها به سمت غزه می شود.
راه ورود کالا به غزه نیز از طریق گذرگاه رفح در جنوب غزه و هم مرز با مصر و 5 گذرگاه در مرز اسرائیل است.
علاوه بر این در جنوب غزه، افرادی با حفر تونل انواع کالاها را از مصر وارد منطقه غزه می کنند.


حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به غزه

حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به غزه به بهانه ربایش و قتل سه نوجوان این رژیم در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ (میلادی) آغاز شد. رژیم اشغالگر قدس، حماس را مسئول آدم‌ربایی قلمداد نموده‌اند. آن‌ها ادعا کرده‌اند که دو مردِ مظنون به انجام آدم‌ربایی از اعضایِ حماس هستند. هیچ مدرکی از سویِ نیروهای دفاعی اسرائیل ارائه نشده و حماس نیز هرگونه مشارکت در این آدم‌ربایی را انکار نموده است.

 

دستگاه روابط عمومی رژیم اشغالگر قدس
اسرائیل مشکلاتی دارد. موشک ها از غزه به سوی اسرائیل می روند. در پاسخ نیز یک ارتش پیشرفته کاملاً مسلح نیز به غزه حمله می کند. بیشترین تلفات در غزه را غیر نظامیان تشکیل می دهند.
در مقابل درگیری دیگری نیز در آنجا وجود دارد. ایالات متحده از اسرائیل حمایت می کند. هزینه سلاح هایی که کودکان غزه را می کشد، از اقتصاد آمریکا پرداخت می شود. نظر شما تنها در مواردی مهم است که در فعالیت های انتخاباتی سیاستمداران شرکت می کنید و در دیگر موارد نظر شما مهم نیست.
بخشی از جبهه آمریکا کمپینی است که توسط دستگاه روابط عمومی اسرائیل تشکیل شده است. دستگاه روابط عمومی اسرائیل(IPRM) تقریباً به اندازه ی IDF مجهز شده است. نظرات آمریکایی هایی که حامی سیاست مداران نیستند، بی معنی است. این مسئله IPRM را از راه اندازی حملات آمریکایی متوقف نمی کند. کلمه حمله هم اسم و هم یک صفت است.
یکی از جبهه ها در این تهاجم فیس بوک است. حامیان اسرائیل الگوهای رفتاری و فیلم های خود را ارسال می کنند. بسیاری از نظراتی را که آنها ایجاد می کنند، به راحتی توسط استدلال های منطقی تفکیک می شوند. الگوهای رفتاری یک امر منطقی نیستند. آنها از تصاویر گرافیکی برای تحت تأثیر قرار دادن احساسات استفاده می کنند. این مطالب معمولاً توسط افرادی ارسال می شوند که نمی دانند درباره چه جهنمی صحبت می کنند.
صبح روز یکشنبه در اواسط تابستان یک روز دوست داشتنی است. افراد آزاد هستند تا هر کاری را که می خواهند انجام دهند. اگر شما می خواهید به کلیسا بروید، هیچ کس نمی تواند جلوی شما را بگیرد. اگر می خواهید قهوه بنوشید و به اینترنت نگاه کنید، این یک امتیاز برای شما است. این زمانی برای صلح است که در ذهن ها وجود دارد.
این آرامش خاطر، امروز مختل شده است. یک الگوی رفتاری وجود دارد. این تصاویر نشان می دهند که مرکز تجارت جهانی در آتش است. کلمات می گویند: «امریکا این را به خاطر می آوری؟ اسرائیل در حال مبارزه با تروریست ها است.»
این مسخره است. کودکانی در غزه قتل عام می شوند که در سال 2001 به دنیا نیامده اند. 911 نفر از بازیگران این جنگ از افراد درجه اول عربستان سعودی هستند، کشوری که روابط نزدیکی با اسرائیل دارد. عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی، با سوء استفاده از درگیری های های فلسطینی به نفع خودشان بهره برداری می کنند. گفتن این که کودکان غزه « همان تروریست ها » هستند، یک شوخی بیمار گونه است.
چیزهای بسیاری وجود دارد که می توانید در مورد جنگ فعلی بگویید. سازمان عفو بین الملل اموری را مورد بررسی قرار داده و یک گزارش صادر کرده است. سازمان عفو بین الملل( A.I.) ادعاهای نادرستی درباره سپر انسانی و هشدارهای اسرائیل به غیرنظامیان است. گزارش هایی از استفاده اسرائیل از سلاح های ضد نفر وجود دارد. این سلاح ها تأثیر کمی بر تونل ها و راکت ها دارد و تنها می تواند به مردم صدمه بزند.
 

روش های روابط عمومی رژیم اشغالگر قدس
1. ما گزارشی از کشته ها نشنیدیم، بررسی خواهیم کرد
2. مردم کشته شدند ولی توسط پرتاب های اشتباه بمب/ موشک های فلسطین
3. اوکی !ما اونها رو کشتیم !ولی اونا تروریست بودن
4. اوکی! اونا غیر نظامی بودن ولی به عنوان سپر انسانی استفاده میشدن
5. اوکی! هیچ مبارزی/ پیکار جو در اون منطقه نبود! بنابراین اشتباه از ما بود. ولی ما غیر نظامی ها رو فقط به صورت تصادفی میکشیم! ولی اونا از عمد میکشن!
6. اوکی! ما خیلی بیشتر از اونا غیرنظامی ها رو کشتیم ولی نگاه کنین چقدر بقیه کشورها افتضاحن!
7. چرا هنوز دارین راجع به اسرائیل صحبت میکنین؟ آیا ضدیهودی هستین؟
 

سلاح روابط عمومی در غزه
 غزه بزرگترین زندان جهان، مظلومانه در سوگ کودکان خود نشست و دریغ از نیم نگاهی که از طرف رسانه های بزرگ جهان و منادیان حقوق بشر که به این واقعه دهشتناک معطوف شود.
رسانه های خبری بی بی سی، سی ان ان و تمام رسانه های خبری اسرائیل مملو از نگاه های غیر منصفانه رسانه ای با همان رویکردهای قبلی شان هستند.
کورش علیانی می گوید: ظاهرا تبلیغات‌چی‌های اسرائیل از زمین و آسمان شانس می‌آورند. یکی این که در فارسی هم به rocket و هم به missile می‌گویند موشک. اولی را از غزه به - مثلا - تل‌آویو شلیک می‌کنند، دومی را از آن طرف به غزه. خیلی هم راحت می‌گویند موشک جواب موشک.
 اتفاقی که در غزه می‌افتد واقعی است و کلی آمار و ارقام واقعی دارد. اگر سعی کنیم همین‌ها را منتشر کنیم خیلی بهتر از این است که عکس و فیلم آدم تکه‌پاره و بچه‌ زخمی و این چیزها هم‌خوان کنیم. اتفاقی که از این کار در درازمدت می‌افتد عادی شدن این تصویرها است. این به نفع اسرائیل است نه به ضررش.
نگاه روابط عمومی به مساله غزه این است که نتانیاهو به دو دشمن - یکی دشمن نزدیک و دیگری دشمن قوی اما دور - نیاز دارد تا پایه‌های حاکمیتش را محکم کند. او نرفته است که «کار غزه را یک‌سره کند» او رفته تا فاجعه بیافریند و برای خودش رای و حمایت جمع کند. ماجرای غزه ماجرایی نیست که در کوتاه مدت تمام شود.
به نظر می رسد رسانه های بین المللی ایران امروز بیش از پیش به این مساله نیاز دارند و باید آن را در صدر توجهات خود قرار دهند.

 

کمپین روابط عمومی رژیم اشغالگر قدس در هشدار به غرب: «شما نفر بعدی هستید»
یک مدیر اجرایی شرکت خصوصی بازاریابی اسرائیل معتقد است که دولت یهود اگر در طول زمان جنگ به روابط عمومی ها رو بیاورد، می تواند کارهای بسیاری را بهتر انجام دهد و یک هدف را به منظور اثرگذاری در قالب یک کمپین بنر گرافیکی ایجاد کند تا به سرعت در سراسر فیس بوک منتشر شود.
احتمالا بیشتر کاربران فیس بوک در حال حاضر با بنر مجسمه آزادی، مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی «دیوید» و یا گارد سلطنتی بریتانیا آشنا هستند.
متن هشدارها به غربی ها تنها به این دلیل است که اگر آنها به دولت های اسلامی مانند (این اواخر داعش) حماس و دیگر گروه های تروریستی شرق میانه اجازه داده شود تا به حکمفرمایی خود در منطقه ادامه دهند، آنها نفر «بعدی» خواهند بود.
این بنرها توسط GNS دیجیتال ساخته شده اند. «گیل سام سانوا» یکی از شرکای این گروه در ماه گذشته گفت که اسرائیل باید در کمپین های بازاریابی ملی خود حالت دفاعی خود را متوقف کند.
سام سانوا مطرح کرد: «اسرائیل زمانی که در مورد خود صحبت می کند، نیاز به برجسته کردن این واقعیت دارد که دولت یهود مانند هر فرد دیگری در شرق میانه با چالش های مشابه مواجه شده است و جامعه ای پر رونق و آباد ساخته است. اسرائیل می بایست هنگامی که بر دشمنان خود تمرکز می کند، به این مطلب اشاره کند که تهدید بسیار فراتر از مرزهای کوچک ما به نظر می رسد.»
«سام سانوا» به رسانه های اسرائیل گفت: «موجی از ترس سراسر جهان غرب را فرا گرفته است و ما می خواهیم با فهماندن این مطلب ارتباط بین ما بدلیل تهدیدات مشرک است، به آنها کمک کنیم. غرب برای بریده شدن سر یک خبرنگار با نام (جیمز فولی) احساس تاسف می کند و از سوی دیگر از حماس حمایت می کند، مانند اینکه آنها در مقایسه با تروریست های شرور داعش مانند یک کودک فقیر کوچک هستند.»
«سام سانوا» گفت که این برنامه بنر در فیس بوک «به این منظور است که گفته شود حماس و داعش یکی هستند و اسرائیل تنها چیزی است که در برابر این موج مجنون از تروریسم اسلامی که در نهایت به اروپا نیز خواهد رسید، ایستادگی می کند.»
 

 جنگ روابط عمومی در کانادا
در سرزمین غزه، جنگ سلاح ها، خون ها، کشتار و ترور است. اما در کانادا جنگ متفاوتی درباره جنگ شرق میانه به راه افتاده است: جنگ روابط عمومی ها.
در همین رابطه، رولاند پاریس استاد دانشگاه اتاوا گفت:"این یک مبارزه برای تعریف روایتی است که آنچه را که بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها در غزه در حال وقوع است را توصیف می کند. قالب بندی رویدادها بسیار مهم است زیرا راهی را ایجاد می کند که مردم می توانند به حوادث پاسخ دهند و آن واکنش سیاست های بین المللی را شکل خواهد داد."
پاریس، که کرسی پژوهشکده دانشگاه در امنیت بین المللی و حکومت را بر عهده دارد، گفت که مبارزه روابط عمومی ها با استفاده از رسانه های سنتی و رسانه های اجتماعی بسیار پیچیده است.
نیروهای دفاع اسرائیل(IDF) یک وب سایت راه اندازی کرده اند و توییتری را تغذیه می کنند که به طور منظم به روز رسانی می شود و تصاویری از درگیری ها از جمله فیلم ها را ارایه می کنند. تغذیه این صفحه توییتر زیر نظر محافل سیاسی مهم کانادا از جمله جیسون مک دونالد (مدیر ارتباطات هارپر)؛ ریک راث (مدیر ارتباطات جان بیرد وزیر امور خارجه)؛ وزیر صنعت جیمز مور؛ وزیر بهداشت رونا آمبروز؛ کریستیا فری لند (نماینده مجلس حزب لیبرال)؛ کارل بلانگر مشاور ارشد و بروس هیمن، سفیر آمریکا در کانادا می باشد.
بلافاصله پس از اینکه بحران غزه آغاز شد، دیپلمات های شرق میانه در اُتاوا مطمئن شدند که می توانند داستان ساختگی خود را بگویند. رافائل باراک، سفیر اسرائیل در کانادا طی مصاحبه ای با شهروندان کانادایی این استدلال را مطرح کرد که کشور او «در درجه اول» به حملات تروریستی پاسخ نظامی داده است. سعید حمد دیپلمات فلسطین در کانادا نیز در مقابل مصاحبه ای با این عنوان انجام داد که هیچگونه دفاعی در برابر موشک های حماس صورت نگرفته است، بلکه تاکید کرد: که علت ریشه دار شدن این جنگ، اشغال سرزمین فلسطین توسط اسرائیل بوده است...
منتقدان از جمله سازمان عفو بین الملل کانادا نگرانی خود را در مورد ماهیت میزان تلفات ابراز کردند و اینکه چگونه فلسطینی های غیرنظامی «به شدت از عواقب این جنگ رنج می برند» را مطرح کردند.
در اُتاوا، مانند سایر شهرهای کانادا، جنگ پر مخاطره نقش بیشتری را بر روی افرادی یازی می کند که دارای اخلاق انسانی بالایی هستند.

آیا رژیم اشغالگر قدس در جنگ روابط عمومی علیه حماس پیروز شده است؟
سازمان ملل و شورای امنیت آرام در گوشه ای خزیده اند و روئسای جمهوری نیز گاهی سکوت را با تاکید بر کشتار مردم بی دفاع غزه می شکنند. اما باز هیچ کس کاری نمی کند و این اندیشه به وجود می آید که چرا با این همه فضاهای اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی همچنان این سکوت ادامه دارد؟
این واقعیت که امروز واژه «ترور» و «تروریسم» محور تنفر جهانی است، عامل اصلی سکوت بین الملل در برابر حوادث دلخراش غزه است.
حماس و چهره ای که از آن به عنوان یک نیروی امنیتی در مجامع اسلامی ترسیم شده با حماسی که در عرصه بین الملل به عنوان یک گروه تروریستی وابسته به کشورهای مسلمان به آن نگاه می شود، دو چیز کاملا متفاوت است.
روابط عمومی رژیم اشغالگر قدس با بهره برداری از واژه تروریسم توانسته مردم را در سراسر جهان متقاعد کند که او قربانی تروریسم است. او می گوید که به مردم غزه اخطار داده است که منطقه را ترک کنند و ادعا کرده که نیروها و تجهیزات نظامی حماس در مناطق شهرنشین غیر نظامی قرار گرفته اند و برای از بین بردن آن مجبور است که بخش هایی از غزه را بمباران کند.
و آنگاه ادعا کرده که مردم غزه نسبت به این اخطار بی توجهی کرده اند و زیر بمباران از بین رفته اند. این در حالیست که هیچ چیز نمی تواند مهر تاییدی بر کشتار جمعی مردم بی دفاعی باشد که در خانه هایشان مانده اند. این مساله بسیار روشن است که مناطق غیر نظامی غزه شاهد تخریب خانه ها، مغازه ها و اماکن عمومی است. اماکنی که مردم بدون سلاح در آن حضور دارند و رژیم اشغالگر قدس این مناطق را بمباران می کند.
تنها یک واژه پاسخگوی این مساله است و آن واژه «ترور» می باشد. روابط عمومی رژیم اشغالگر قدس که خود هنوز برای بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک دولت دروغین شناخته می شود، از حماس با نام تروریست یاد می کند و همین مساله توجیهی می شود برای مظلوم نمایی رژیمی که سپر دفاعی ضد موشکی اش با نام گنبد آهنین، اکثر راکت های حماس را در آسمان نابود می کند
آنها با طرح جنگ علیه تروریسم اسلامی که به نوعی یادآور خاطرات یازدهم سپتامبر امریکا و جنگ علیه تروریسم است، خبرنگاران را نیز مغزشویی می کنند و کار خود را به عنوان حرکتی جهانی علیه تروریسم جلوه داده و تمام نگاه ها را مجذوب خود می نمایند.
در واقع تنها چیزی که در این میان وجود دارد، جنگ روابط عمومی هاست که به نفع رژیم اشغالگر قدس در جریان است. (سوزان ال. ام. گلدبرگ)

 رژیم اشغالگر قدس و رسانه های غربی تلاش می کنند حماس را مقصر اصلی در حملات اخیر به غزه معرفی کنند.
«نتانیاهو» به شبکه سی بی اس«شبکه ملی» گفت: "حماس از غیرنظامیان فلسطینی که وی آن را سپر انسانی می نامد، در برابر عملیات نظامی اسراییل در غزه استفاده می کند."
«نتانیاهو» عنوان کرد: "تلاش های کشور ما برای امنیت خود، نگرانی های بیشتری را در مورد مرگ و میر به دست نیروی مرگبار اسرائیل ایجاد نخواهد کرد."
نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد:" هدف اسرائیل غیر نظامیان نیست. اما حماس می خواهد بدن غیر نظامیان را انباشته کند تا توجه دوربین ها را به خود جلب کند."
نخست وزیر اسرائیل اظهار کرد:" اسرائیل می تواند روابط عمومی را از دست بدهد اما امنیت را نه"
«بنیامین نتانیاهو» نخست رژیم اشغالگر قدس گفت:" او متوجه است که با مرگ هر غیرنظامی فلسطینی، افکار عمومی جهان نسبت به کشور او تغییر خواهد کرد."

ماشین روابط عمومی رژیم اشغالگر قدس شکست خورد
اسرائیل، برای تمام پهلوانان دروغین خود از تبلیغات بد وحشت زده است. به همین دلیل اسرائیل نه تنها باید سپاهی از شرکت های روابط عمومی داشته باشد بلکه برای تبلیغ کنندگان باید به طور کامل قادر به متوقف کردن سیاه نمایی هایی باشد که برایش در افکار عمومی جهان اتفاق می افتد. دلیلش این نیست که آنها فاقد مهارت ها و منابع برای دریافت پیام های خود به صورت سراسری هستند. دو مسئله عمده در قلب مشکل لاینحل اسرائیل وجود دارد؛ یک پیام بی اعتبار و دوم رفتار سیاسی آنها است که چندان قابل دفاع نیست.
در یک سخنرانی که اخیرا در موسسه تحقیقات سیاست یهودی ایراد شد، سفیر بریتانیا در اسرائیل، متی گولد در آن موارد اخیر را برجسته کرد. او این تصور را که مبنی بر اینکه حمایت بهتر، دوام و شهرت اسرائیل را در غرب بهبود می بخشد را رد کرد: «هیچ مقدار یا میزانی از دیپلماسی عمومی برای متقاعد کردن اکثریت قریب به اتفاق مردم بریتانیا بمنظور اینکه اعلان یا خبر حل و فصل (تسویه) یک چیز خوبی است، وجود ندارد.»
البته مردم بریتانیا در این رابطه منحصر به فرد نیستند. در حقیقت در سراسر اروپا، مردم به قضاوت اسرائیل نشسته اند نه با آنچه از آن ادعا می شود، بلکه با آنچه که انجام می دهد. تلاش ناعادلانه آن برای جلوگیری از ظهور یک دولت فلسطینی در سرزمین های اشغالی در سال 1967، بی صبری عمومی که در حال حاضر در مرحله رای مجلس در این منطقه به حمایت از دولت فلسطین را دامن زده است.
تضاد بین شبه دموکراسی اسرائیل و مانند آن درغرب، با فعالیت اخیر مجلس برجسته شد. در حالی که اعضای منتخب در غرب حق دموکراتیک خود در انتقاد از دولت را در حال اعمال کردن هستند، مجلس اسرائیل در تلاش برای به تصویب درآوردن یک قطعه عجیب از قانون به نام «قانون زوابی» است که برای خاموش کردن صدای مخالفان، درنظر گرفته شده است...
در پاسخ او، مک زوعیبی حنین اظهار تاسف کرد که هیچ مجلسی که اعضایش را اخراج نموده است، حق صحبت کردن تحت عنوان دموکراسی را ندارد. «این یک عمل خصمانه علیه حوزه انتخاباتی من و در برابر هر حزب دموکرات در این کشور است.»
مورد دوم قانون، که خرد کننده هر مفهوم اعتباری دموکراتیکی است که اسرائیل ادعا می کند داشته باشد، لایحه «دولت- ملت یهودی» است که توسط کابینه تایید شده و در حال حاضر در انتظار تایید کنست است. این اسرائیل به عنوان «دولت- ملت برای مردم یهودی» تعریف می کند، با وجود این واقعیت که 20 درصد از اسرائیلی ها یهودی نیستند.
دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اعلام کرد در اوایل ماه اوت سال گذشته، یک طرح کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان به منظور انتشار اطلاعات به نفع اسرائیل در شبکه های رسانه های اجتماعی و «تعامل با مخاطبین بین المللی به صورت آنلاین» به منظور مبارزه با درک «یهودی ستیزی» و درخواست های تحریم اسرائیل، پیاده و اجرا شد. در مراحل اولیه، این برنامه توسط شخصی به نام دنی سیمن، مدیریت و راهبری شد. او در رسانه های اسرائیلی برای بیهوده گویی ضد اسلامی اش در فیس بوک، مورد تمسخر قرار گرفت. مقاله نویس هارتز باراک راوید پرسید، «آیا یک نژادپرست سوء استفاده کننده و بد زبان می تواند بهترین روابط عمومی اسرائیل باشد؟...
نتانیاهو در سراسر زندگی سیاسی خود، به صورت سرسختانه با بین المللی شدن درگیری با فلسطینی ها مخالف بود و هست. او، شاید بیش از هر سیاستمدار دیگر، از این افسانه حمایت می کند بدین صورت که این درگیری را می تواند صرفا از طریق مذاکرات دوجانبه، به رهبری ایالات متحده، حل و فصل کرد. در حال حاضر کاملا روشن است که تلاش های آنها به منظور قرنطینه کردن موضوع فلسطین از افکار عمومی جهانی و فشار، شکست خورده است...
اروپایی های معمولی به طور فزاینده ای توسط اسرائیل مبنی بر انکار مداوم حقوق فلسطینی، بی تاب و منزجر بزرگ شده اند. از این رو تلاش هایی برای برداشتن شدت تحریم، مبارزات انتخاباتی بی بهره سازی و تحریم فراتر از کلیسا و محافل دانشگاهی، صورت پذیرفت. همان طور که تحریم های فرهنگی و ورزشی نقش مهمی در از بین بردن سیستم آپارتاید آفریقای جنوبی داشت این امر نیز می تواند نقش مهمی در پایان دادن به نسخه اسرائیل داشته باشد...
با تصویب هر ماده ظالمانه قوانین توسط اسرائیل، آن روزی که این رژیم به عنوان یک منفور در سطح جهانی بین المللی به رسمیت شناخته شود، نزدیک تر می شود؛ به طوری که هیچ میزان از روابط عمومی گران قیمت قادر به جلوگیری از آن نخواهد بود. (دکتر داود عبدالله)

 

پایان

 نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد صهیونیسم حداقل مطلوبیت را در میان نخبگان آمریکایی دارد.
نتایج این نظرسنجی حاکیست که صهیونیسم اکنون دنیای کثیفی برای نظرات نخبگان امریکایی شده و در نظر 41 درصد از نخبگان امریکایی ناخوشایند است.
همچنین «برخی مردم بحث می کنند که ایالات متحده باید تمایل خودش را به اسرائیل متوقف کند و بهتر است نسبت به آن موضع بی طرف بگیرد.» (سایت "موندو ویس" (mondoweiss.net)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد