درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16051صفحه نخست » چهارشنبه، 20 اسفند 1393 - 13:06
هشت توصیه برای خرید دوربین عکاسی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید، افزایش حجم مسافرت‌ها و در پیش بودن دید و بازدیدهای نوروزی، بازار دوربین‌های عکاسی رونق ویژه‌ای دارد. دوربین‌های تلفن همراه با وجود تنوع گسترده‌ای که دارند اما هنوز نتوانسته‌اند جای دوربین‌های عکاسی را بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید، افزایش حجم مسافرت‌ها و در پیش بودن دید و بازدیدهای نوروزی، بازار دوربین‌های عکاسی رونق ویژه‌ای دارد.

دوربین‌های تلفن همراه با وجود تنوع گسترده‌ای که دارند اما هنوز نتوانسته‌اند جای دوربین‌های عکاسی را بگیرند.

مسعود افشانی، مدیرفنی و مشاور شرکت نور نگار، برای خرید دوربین به خریداران، هشت توصیه ویژه کرده است.

وی در توصیه نخست با بیان این‌که ابتدا باید نیاز‌سنجی کرد، گفت: اولین مرحله برای خرید دوربین، مشخص شدن نیاز خریدار است. هدف خریدار دوربین بسته به مورد استفاده در سفر و مصارف خانگی و یا به منظور عکاسی حرفه‌ای باید مشخص شود.

او در توصیه دوم خود تاکید کرد که قیمت‌ها را باید در نظر گرفت.

وی در همین رابطه گفت: توجه به این نکته حایز اهمیت است که خریدار تا چه میزان می‌تواند برای خرید دوربین مورد نظر خود هزینه کند. طیف قیمتی که برای دوربین‌های خانگی در نظر گرفته می‌شود از 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان و برای دوربین‌های متوسط و پیشرفته نیز از یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تومان است. هم‌چنین میزان هزینه‌ای که می‌توان برای دوربین‌های حرفه‌ای در نظر گرفت نیز از یک میلیون و 200 هزار تومان آغاز شده و تا 8 میلیون تومان ادامه دارد.

وی از مشاوره گرفتن به عنوان توصیه سوم یاد کرد و گفت: به طور قطعی استفاده از راهنمایی یک مشاوره برای خرید دوربین می‌تواند بسیار راهگشا باشد. هر چه اطلاعات خریدار در مورد انتخاب محصول مورد نظر بیشتر باشد، انتخاب بهتری صورت می‌گیرد. مشاوران دوربین می‌توانند با تخصص بیشتر در بحث انتخاب نوع دوربین خانگی، میزان زوم یا بزرگ‌نمایی، وضعیت بدنه و جنس آن، فلش زنی‌، مگاپیکسل، اندازه حسگر و سرعت عکس‌برداری به ارایه راهنمایی بپردازند.

افشانی با تاکید بر اهمیت خدمات پس از فروش گفت: توجه به بحث خدمات پس از فروش دوربین بسیار مهم است. در این زمینه تنها دو یا سه مرکز فروش هستند که ارایه دهنده گارانتی خوب به خریداران هستند. توجه به این نکته لازم است که کالای تهیه شده و گارانتی که به محصول داده می‌شود، هر دو از یک شرکت باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت گروه دوربین خاطرنشان کرد: اشتباهی که به باور عامه وجود دارد این است که بحث مگاپیکسل را به عنوان معیاری برای کیفیت در نظر می‌گیرند؛ در حالی که گروه دوربین خریداری شده تعیین کننده کیفیت است و نه حجم مگاپیکسل دوربین.

وی با این توصیه که لوازم جانبی با کیفیت بخرید، ادامه داد: لوازم جانبی که برای دوربین خریداری شده مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز باید متناسب با دوربین از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کارت حافظه از جمله لوازم جانبی است که استفاده از آن باید متناسب با نوع دوربین خریداری شده باشد. قیمت کارت حافظه‌های در نظر گرفته شده در بازار از 25 هزار تومان شروع و تا 200 تا 300 هزار تومان ادامه دارد. دوربین‌های خانگی نیاز به کارت حافظه با حجم و قیمت خیلی زیاد ندارند.

وی با اشاره به اهمیت برند معتبر افزود: انتخاب برندهای معتبر دوربین موجب می‌شود، خریدار از اطمینان خاطر بیشتری نسبت به کالای خریداری شده برخوردار شود. در حال حاضر دو برند Canon و Nikon در بازار ایران از نظر کیفیت جایگاه بالایی کسب کرده‌اند.

وی در توصیه آخر خود تاکید کرد که باید از فروشگاه معتبر خرید کرد و گفت: در نهایت توجه به این موضوع اهمیت دارد که خرید از فروشگاه‌های تخصصی و معتبر صورت بگیرد که از دادن مشاوره در زمینه‌های مختلف و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

پایگاه خبری، تحلیلی باز انتخابات

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد