درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16016صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 18 اسفند 1393 - 10:33
جنگ میان پینترست و اینستاگرام
همچنان که متخصصان بازاریابی به آهستگی برای اجرای صحیح استراتژی های رسانه اجتماعی و فیسبوک و توییتر آینده وارد شده اند، چالش های جدید در حال ظهور است و این چالش بسترهای نرم افزاری غالب جدید پینترست و اینستاگرام می باشد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، داریس بادنهورست- ما هرگز کمبود چالش را به عنوان امری نو ظهور که با سرعت غیر قابل کنترل در حال رشد خوشه ای باشد نداشته ایم.


به نظر می رسد جلوگیری از این سرعت رشد غیر ممکن است چراکه شما مصرفت کننده ای را دنبال می کنید که همراه با ظهور برندها می خواهد مرتبط باشد.


همچنان که متخصصان بازاریابی به آهستگی برای اجرای صحیح استراتژی های رسانه اجتماعی و فیسبوک و توییتر آینده وارد شده اند، چالش های جدید در حال ظهور است و این چالش بسترهای نرم افزاری غالب جدید پینترست و اینستاگرام می باشد.


شرکت هایی که پروفایل هایی در این شبکه ها (اینستاگرام و پینترست) ندارند وقتی که وارد کمپین های رسانه اجتماعی شان می شوند و می خواهند برای این کمپین ها برنامه ریزی کنند ناگزیر از ورود به حوزه این رسانه ها می شوند. دلیل اینکه بیشتر کمپین ها بر کسب طرفداران جدید تمرکز دارند و می خواهند کسانی آنها را دنبال کنند و در فیسبوک و توییتر لایک و ریتوییت دریافت کنند همین است.


به یاد داشته باشید که افزایش طرفداران شما بر اساس رسانه اجتماعی تنها یکی از مزایای بی شمار این شبکه ها می باشد. این دو رسانه برای برندهای بصری مرتبط با صنایع غذایی، مد، زیبایی، سبک زندگی و رسانه ایده آل می باشند. اگر فراتر از فیسبوک و توییتر هزینه نکنید، فرصت های بی بدیلی را از دست خواهید داد.


هر دوی این بسترهای نرم افزاری بصری در حدود سال 2010 راه اندازی شده اند. هر دوی آنها هنوز در مواردی مراحل ابتدایی خودشان را برای بازاریابان به عنوان عمده بازاریابان آفریقای جنوبی از دست داده اند و تنها باعث شده اند که کمی به آنها معطوف شوند.


اما با استفاده از شبکه های محتوای بصری، برندها می توانند به طور عاطفی با مخاطبان خود در تعامل قرار گیرند و به آنها کمک کنند که درباره کسب و کارشان بیشتر بیاموزند.


چه چیزی در مورد این دو بستر نرم افزاری جذاب است؟
متوسط مصرف کننده آنها حدود 5000 پیام تبلیغاتی هر روزه دریافت می کنند. این میزان عظیم از اطلاعات برای پردازش بسیار زیاد است. چالش این است که برندی باشیم که از طریق این درهم و برهمی می تواند شرایط را هر روز به نفع خودش تمام کند.


آیا می دانید که مردم عکس ها را 60 هزار مرتبه سریعتر از متن پردازش می کنند؟ و آیا می دانید که 90 درصد از اطلاعات برای مغز به صورت تصویر منتقل می شود؟
دقیقا به همین دلیل است که پینترست و اینستاگرام آتشی زیر مصرف کنندگان هستند. آنها بصری اند! مواظب دروغ های زیادی که در این زمینه گفته می شود باشید؛ در این دو شبکه اجتماعی فرصت های بسیاری برای بازاریابانی که در این مسیر می جنگند وجود دارد، آنها هم برندسازی را به دست می آورند و هم به اهداف ارزش افزوده خودشان می رسند.


در یک نگاه، هر دو بستر نرم افزاری مشابه شبکه های به اشتراک گذاری محتوا به نظر می رسند. اما اگر قدری از نزدیکتر نگاه کنید، شما به این نکته خواهید رسید که تفاوت های اساسی میان این دو وجود دارد.


اما چه تفاوت عمده ای میان پینترست و اینستاگرام وجود دارد؟
پینترست بستری است که بیشترین رشد را در میان همه رسانه های اجتماعی داشته است!
با پینترست، قصد یک کاربر در مرحله اول بر کشف و گردهم آوری محتوای کاربران دیگر متمرکز است. شبیه به یک موتور جستجو، کاربران می توانند از پینترست برای جستجوی محتواهای ویژه یا محصولات استفاده کنند. این انجمن قابل توجه مجازی است که به افراد اجازه می دهد تصاویر و لینک های خودشان را به اشتراک بگذارند. یک تصویر به اشتراک گذاشته شده یک «پین» گفته می شود که می تواند عملا به یک «انجمن» در قالب آنلاین «پین شود».


با توجه به این حقیقت که هر «پین» به عنوان یک لینک به منبع عکس داده می شود، بازاریابان از این منبع تولید ترافیک برای وبسایت خودشان استفاده می کنند. پینترست برای سئو فوق العاده است. آیا شما می دانید که از سپتامبر 2012 تا سپتامبر 2013 پینترست ترافیک بیشتری را برای ناشران از سایت های توییتر، رددیت و لینکداین ربوده است؟


بعلاوه اینکه، حدود 70 تا 80 درصد مخاطبانش را خانم ها تشکیل می دهند. بر اساس مقیاس آر جی، یک متوسط 158 از «پین ها» توسط خانم هایی انجام شده است «پین می کنند».


پینترست تولید فروش را برای کسب و کارهای خرده فروشی تضمین کرده است. تمرکز کلیدی این بستر الهام بخشی حقیقت است. این یک رسانه اجتماعی «من می خواهم» است که تقریبا شبیه یک ورژن دیجیتال از یک کاتالوگ است.


همه این ها درباره خوشمزگی در پینترست است
بدون شک، غذا مهمترین عنوان فعال در پینترست است، با 57 درصد از پین کننده ها که سعی می کنند محتوای مرتبط با صنایع غذایی را مطرح کنند. ضریب نفوذ بالای خانم ها به عنوان مخاطبان هیچ جای تعجب نیست که نوردستورم، یکی از مقاصد مد و لوازم جانبی پینترست را به عنوان مقصد تجارت الکترونیک خودش انتخاب کرده باشد.


پینترست برندهای بسیار بیشتری را در شبکه خودش ارائه کرده است، اما تعداد کمی از آنها فعال هستند. فریاد «بوم» در حالی انجام می شود که شما فرصت را در اینجا پیدا کنید.


نرخ تبدیل برای ترافیک پینترست حدود 50 درصد بیشتر از سایر منابع ترافیک است. این شبکه همچنین توضیح داده است که بیشتر کاربران خرده فروش در این شبکه بیشتر از فیسبوک و توییتر است. آنها منجر به رقابتی با توجه به بازاریابی «نخست لمسی» (first-touch) است.


اینستاگرام- بهشت #سلفی
اینستاگرام حدودا رسانه اجتماعی بصری تولید کننده محتوای بصری است. یک نرم افزار رایگان به اشتراک گذاری عکس برای آیفون و کاربران اندروید است. هنگامی که کاربران عکسی را می گیرند، اغلب فیلترهایی را به وسیله پیزاز به عکس خودشان اضافه می کنند و سپس آن را منتشر می نمایند.


این در مورد ایجاد تصاویر است و ابزاری ایده آل برای تبدیل عکس های خسته کننده به کارهای هنری می باشد. این جایی است که عکاسی آماتور اینستاماتیک درجه ای از کیفیت حرفه ای ارائه می دهد. این عکس ها آنگاه برای خیل کثیری از سایر خدمات شبکه اجتماعی نظیر فیسبوک، توییت و فلیکر به اشتراک گذاشته می شود.


یک حقیقت جالب درباره اینستاگرام این است که 50 برابر نرخ تعامل فیسبوک و 20 برابر توییتر می باشد. دو سوم از افراد عضو اینستاگرام از این شبکه به طور روزانه استفاده می کنند. در مقایسه با تنها یک چهارم از افراد پینترست فعالیت روزانه قابل توجهی دارد.


جایی که پینترست درباره «من می خواهم» است، اینستاگرام در نهایت «من، من، من» را به عنوان گزینه یا در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این شبکه ای است که کاربر آن با ترس از دست دادن فرصت و با غنایی که توسط رشک و حسد بدست می آورد، همه چیز را به اشتراک می گذارد. بنابراین، عکس هایی که در آن به اشتراک گذاشته می شوند بهتر از واقعیت هستند، بعلاوه اینکه بیشتر عکس ها دارای درخشندگی و تجربه به مراتب بیشتری هستند.


چه کسی واقعا از اینستاگرام استفاده می کند؟
این بستر نرم افزاری اخیرا توسط مخاطبان جوان مورد توجه قرار گرفته است. آنها اغلب جوانتر از 35 سال دارند. مانند پینترست، زنان مسئول بیشتر ترافیک و تعامل در آن هستند. با این حال نسبت به پینترست انحراف جنس در آن کمتر است و حدود 45 درصد از جمعیت آن را مردان تشکیل می دهند. بیش از 1 در 5 نفر آن را نوجوانان (بین 13 تا 18 سال) تشکیل می دهند که از اینتساگرام به صورت مرتب استفاده می کنند. این شبکه ای برای میلیون ها نفر از نسل ایکس و وای است.


استفاده از اینستاگرام آسان و جذاب است. سه چهارم از 2014، 70 میلیون عکس را در هر روز منتشر کرده اند. در بالای این 2.5 میلیارد عکس در هر روز نزدیک به 29 هزار لایک در هر ثائیه دریافت شده است!
اینتساگرام مورد توجه مصرف کنندگان برند و بازاریابان بی تو بی(BTB) قرار گرفته است. کاربر اینستاگرام جویای تجربه شخصی به مراتب بیشتر با برندهایی است که آنها با آن تعامل می کنند و یا آن را دنبال می نمایند.


نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده در اینجا باید به شرکت شما باید نگاهی اصیل تر به کسب و کار شما بدهد. هرگز این اندازه آسان نبوده است که عکس هایی خیره کننده را منتشر کنید که کسب و کار شما را به گونه ای حرفه ای و خلاق نشان دهند. در مجموع 58 درصد از 100 برند میانی (Interbrand) یا برترین شرکت ها و برندها اکانت فعال در اینستاگرام دارند، فرکانس برند در حدود پنج عکس در هفته می باشد.
اینستاگرام زمانی که شما می خواهید مخاطبان تان محتوای کاربر محور درباره شما تولید کنند کاربرد دارد. خرده فروشانی که از این استراتژی برای جذب مردم به تولید خلاق درباره برند آنها اقدام می کنند رو به افزایش هستند. قدرت اینستاگرام در محتوای تولید شده توسط کاربر است که توسط آنها از قول شما منتشر می شود.


محتوای تولید شده توسط کاربران توسط مصرف کننده نهایی برای برند شما تایید می شود. اینستاگرام درباره آگاهی از برند و یک رسانه فوق العاده برای ساخت برند شماست. برند شما تبدیل به محور داستان تان خواهد شد. جایی که پینترست فروش را به پیش می برد، اینستاگرام برندسازی می کند.


بنابراین- آیا اینستاگرام تولید واژه بین المللی 2013 به نام «سلفی» را سبب شده است؟
از لحاظ نظری، پاسخ نه است. بر اساس نوشته ویکیپدیا: «رابرت کورنلیوس، پیشگام امریکایی در عکاسی، یک داگرئوتایپ را در 1839 از خودش تهیه کرد، که همچنین یکی از اولین عکس از شخص بوده است. به دلیل فرآیند آرام این داستان، کورنلیوس قادر به اجرای یک تصویر یک دقیقه ای یا بیشتر شد، و آنگاه درپوش لنز را جایگزین کرد. او در پشت «اولین نور تصویری قرار گرفته است در تاریخ ثبت شده است.»
اما چه چیزی در حال حاضر وجود دارد؟ مورد استفاده از «سلفی» را می توان به سال 2002 بازگرداند، زمانی که در فروم آنلاین ای بی سی استرالیا توسط نقاش جوان از چهره خودش و لب مجروحش عکاسی کرده بود.


مورد دیگر، علاوه بر این مورد این است که اعتبار اینستاگرام با برچسب شبکه رسانه اجتماعی شناخته شده و پدیده «سلفی» در آن شکل گرفته است.


تصاویر ارزش 1000 کلمه یا بیشتر را دارند
بارزترین شباهت میان پینترست و اینستاگرام این حقیقت است که آنها هر دو بسترهای رسانه اجتماعی بصری هستند. برای باقی، آنها حیوانات متفاوتی هستند که نیاز دارند به صورت جداگانه از چشم انداز بازاریابی بررسی شوند.


بارزترین خطایی که می توانید در این خصوص داشته باشید این است که از استراتژی «یک اندازه برای همه» پیروی کنید و آن را در اجرای بازاریابی رسانه اجتماعی وارد نمایید. هیچ شکی نیست که شما بایستی بخشی از این انقلاب رسانه اجتماعی بصری باشید تا بتوانید به عنوان یک خرده فروش یا برند رقابت کنید.


همیشه به یاد داشته باشید که مردم با چشمان شان انتخاب می کنند و بهترین رسانه برای تامین آن تصویر است.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد