درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:06   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15693صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 20 بهمن 1393 - 10:10
اینترنت سال 2020 شبیه چه چیزی است؟
اینترنت به سمت تبدیل شدن به یک رسانه سمعی بصری مانند تلویزیون در حال حرکت است، اما بهتر از آن خواهد بود چراکه امکان تعامل زنده مردم را با همدیگر به آنها خواهد داد. آینده اینترنت یک بستر ویدئو بنیان خواهد بود. مردم نمی خواهند که چیزی را بخوانند و بیشتر دوست دارند در جستجوهایشان چیزهایی را مشاهده کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوردون بارکر- شبکه پهن باند، عامل تصمیم گیری خواهد بود و به زودی سرعت بیشتری را تجربه خواهد کرد، و اینترنت یک شبکه تغییر می کند.


اینترنت به سمت تبدیل شدن به یک رسانه سمعی بصری مانند تلویزیون در حال حرکت است، اما بهتر از آن خواهد بود چراکه امکان تعامل زنده مردم را با همدیگر به آنها خواهد داد. آینده اینترنت یک بستر ویدئو بنیان خواهد بود. مردم نمی خواهند که چیزی را بخوانند و بیشتر دوست دارند در جستجوهایشان چیزهایی را مشاهده کنند. ضعف ما به عنوان انسان این است که ما اطلاعات را بدون نیاز به کار کردن می خواهیم، خواندن برخلاف دیدن نیازمند کار است، بنابراین ما ترجیح می دهیم که چیزی را ببینیم.


اگر می خواهید نشت یک لوله را بدون یک لوله کش اصلاح کنید، می توانید یک ویدئو در یوتیوب مشاهده کنید و سپس از روی همان، کاری را که می خواهید را انجام دهید. اگر می خواهید یک وعده غذایی خوشمزه را بپزید و جویای این هستید که یک دستور غذایی برای آن پیدا کنید، می توانید یک ویدئو در مورد آن ببینید و حتی توصیه های بهداشتی و سلامتی را در مورد آن از ویدئوی دیگری دریافت کنید. اگر می خواهید آخرین مدهای روز دنیا را مشاهده کنید، می توانید ویدئوها را مشاهده کنید. اگر می خواهید بدانید که چطور می توان با استفاده از امکانات اولیه کرم ابریشم را پرورش داد، می توانید روش آن را به طور کامل در ویدئویی ببینید.


منافع ویدئو برای کسب و کار شما
اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و خدمتی را برای مشتریان ارائه می دهید، بگذارید که آنها یک ویدئو را از شما داشته باشند و در آن خدمت خودتان را به طور کامل برای آنها ارائه دهید و همچنین می توانید کالاهای مشابه را نیز معرفی کنید و نشان دهید که کاربران محصولات شما چگونه از آن استفاده می کنند.


برندگان آنهایی هستند که تشخیص می دهند که مردم را به چه شکل تغذیه اطلاعاتی کنند و به جای اینکه آنها را با متون درگیر کنند به آنها فیلم نشان می دهند.


امروز در یوتیوب یک تن از این قبیل محتواها وجود دارد، مردم قادر هستند که در موضوعاتی که دوست دارند جستجو کنند و بتوانند اطلاعات بیشتری را دریافت نمایند.


مردم ویدئوهای خودشان را درباره لوله کشی و پخت و پز می سازند. مهم نیست کیفیت ویدئوی تان چقدر خوب باشد، مردم اطلاعات می خواهند و آنها نمی خواهند که در مورد آن مطالعه کنند.


حتی در حال حاضر، پیش از سال 2020، پهنای باند بسیار سریعتر شده است، ویدئو به رشد خودش ادامه می دهد و شروع به سبقت از هر چیزی که در وب می بینید می کند. ایستگاه های ویدئویی در حال حاضر آمادگی خودشان را برای بازی کردن در همانند سایر رسانه های عمده اعلام کرده اند.


شما فقط باید به DStv، SABC و Netflix نگاه کنید تا ببینید که چطور رشد این بخش همه چیز را به پیش می برد. سرمایه گذاری های عظیم در پخش زنده بی بدیل است و تکنولوژی جدید هر روز ساخته می شود. شرکت ها بر روی راهکارهای ویدئویی کار می کنند، این در پیرامون ما و به واسطه تکنولوژی های جدید اتفاق می افتد و سخت افزارهای جدید تقریبا هر روزه اعلام می شوند.


تولید ویدئو برای وبسایت
ویدئو برای وبسایت بیشتر شبیه اخبار تلویزیونی یا اخبار واقعی است، این کار بیشتر باید از پیش آماده و تولید شده باشد. بدون آن شرکت شما یک تلویزیون بازرگانی را توسعه می دهد که یک درجه واقعا بالا از ارزش تولید را دارد که همچنین به میزان زیادی بودجه نیازمند است.


این بر نحوه ارتباط ما تاثیر می گذارد. هزینه پخش زنده و تولید ویدئو به دلیل هزینه های پایین تولید آن مناسب است. شرکت ها می توانند دوربین های با کیفیت بالا خریداری کنند. شما دیگر نیاز ندارید که یک فیلمبردار متخصص را با تکنولوژی ویدئویی HTML5 در اختیار داشته باشید. بلکه با نرم افزاری مانند اسکایپ که امروزه در اختیار دارید و نرم افزارهای به مراتب بهتر از آن می توانید بهترین پخش را برای مخاطبان خودتان داشته باشید. اسکایپ و چت گوگل تنها یک نرم افزار برای برقراری ارتباطات بصری نیستند، بلکه تبدیل به بخشی طبیعی از هر بستر نرم افزاری شده اند. با سخت افزارهای جدید، شما قادر خواهید بود با مشتریان خودتان به طور مستقیم سخن بگویید یا حداقل مسائل خصوصی را داشته باشید، بازدید کننده وبسایت شما نیز قادر خواهد بود که شما را ببیند و با شما صحبت کند. تصور کنید که قادر باشید که در یک چت زنده با تک تک مشتریان به جای نوشتن متن، صحبت کنید.


اما سوال اینجاست که: بازار ما در سال 2020 در کشور افریقای جنوبی چه شرایطی را خواهد داشت، و آیا ما برای این شرایط آماده هستیم؟


مردم می خواهند به جای خواندن متون، ویدئوهایی را مشاهده کنند و برندگان این عرصه در آینده کسانی خواهند بود که سایت هایی دارند که به این مقوله توجه کرده است. مطمئنا نگارش مکتوب همیشه مهم خواهد ماند، اما وب به سمت بسترهای ویدئویی در حال حرکت است و هیچ کسی نمی تواند این حرکت را متوقف کند.


بهینه سازی برای موتورهای جستجو در سال 2020
رتبه بندی های بصری

موتورهای جستجو در سال های آینده محتواهای ویدئویی را می خوانند و سایت شما بر اساس آن طبقه بندی می شود. محتوا در وب عامل اساسی است و اینکه چگونه بتوانید نشت لوله کشی خودتان را رفع کنید، اینکه چگونه بهترین کباب اردک را طبخ نمایید، چگونه با مدیر بانک خود برخورد کنید، و چگونه و چگونه...


خوانش و رتبه بندی محتوای شما
حتی امروز، یوتیوب توانایی بی بدیلی برای خواندن محتوای هر ویدئویی را دارد که شما آپلود می کنید. آهنگ های صوتی یک امضای دیجیتال دارند، که می توانند برای کپی رایت خوانده شوند. با این حال یوتیوب می تواند موسیقی زمینه ای را که در یک مراسم عروسی توسط دی جی خوانده شده است و مردم نیز در آن دارند با هم صحبت می کنند را پخش کند و بتوانید از موسیقی زمینه آن لذت ببرید.


هیچ نشانه دیجیتالی برای این پارازیت ها وجود ندارد، با این حال یوتیوب می تواند موسیقی را بخواند. من می دانم به این دلیل چنین ویدئوهایی را در یوتیوب بارگزاری کرده ام و یوتیوب به من یادآوری کرده است که آنها دقیقا چنین ویدئویی را در هاست خود نگهداری می کنند. اما من نمی دانم که یوتیوب چگونه این کار را انجام می دهد؟


ناسزاها نیز توسط یوتیوب شناسایی می شوند. بنابراین در آینده، همچنان که یوتیوب به تملک گوگل در می آید، آنها رتبه شما را بر اساس محتوای تان تنظیم خواهند کرد، اما این شامل محتوای ویدئوی شما نیز می شود.


امنیت ملی در ایالات متحده امریکا از تکنولوژی «chatter» استفاده می کند که در سراسر جهان نظارت می شوند. این نیست که مردم بخواهند این «chatter» را بشنوند، این کامپیوتری است که برای نظارت زبان های مختلف برنامه ریزی شده است و کلمات کلیدی اصلی یا عبارات کلیدی را در زمانی که زیاد تکرار می شوند را آزمون می کند. مشابه آنچه که شما در سال 2020 در گوگل خواهید دید، شما برای کلمات کلیدی جستجو می کنید و آنها یک فهرست از «chatter» را از ویدئوهایی که نتایج کلمات کلیدی شما را در خود دارند به شما نشان خواهند داد.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرامرز فتحیان
| 1393/11/22 - 21:20 |     0     0     |
مقاله بسیار مفیدی بود. برای نوشتن استراتژی روابط عمومی می توانید از آن استفاده کنید و این مقاله را به همه روابط عمومی های سازمان های دانایی بنیان پیشنهاد می کنم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد