درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15670صفحه نخست » جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:42
آشنایی با مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی موسسه ای است غیر دولتی، غیر انتفاعی که با هدف ترویج مفهوم حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها تسهیل فضای کسب و کار مسئولانه در سال 1385 تشکیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی موسسه ای است غیر دولتی، غیر انتفاعی که با هدف ترویج مفهوم حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها تسهیل فضای کسب و کار مسئولانه در سال 1385 تشکیل شده است.

مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی این مرکز به عنوان اولین موسسه ایرانی به عضویت معاهده جهانی سازمان ملل UN Global Compact و شبکه مسئولیت اجتماعی شرکتی GPN360 درآمده است.

این مرکز هم اکنون نایب رییس کمیته ایرانی استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ در کشور می باشد. این مرکز تا کنون همکاری های بین المللی را با موسسه گزارش دهی جهانی GRI، انجمن حاکمیت شرکتی پاکستان، انجمن حاکمیت شرکتی ترکیه ، انجمن مسئولیت شرکتی ترکیه ، موسسه Reinvest کوزوو و موسسه مالی بین المللی IFC داشته است. این مرکز هم اکنون نماینده موسسه the CSR-Company از اعضای تدوین کننده کمیته راهبری استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ می باشد. این مرکز همچنین، از سوی موسسه Global Reporting Initiative جهت عضویت درکمیته بررسی و اصلاح چهارچوب گزارش دهی پایدار G3 موسسه گزارش دهی جهانی دعوت به همکاری شد. همچنین این مرکز از اعضای کمیته حمایت کننده منشور زمین (ECI) می‌باشد.

این مرکز به منظور ترویج مفهوم حاکمیت شرکتی با تمامی بازیگران چون سازمانها و وزارتخانه های دولتی ، دانشگاه ها ، تشکل های صنعتی و صنفی، بنگاه های اقتصادی و سازمان های بین المللی وارد همکاری متقابل شده است. این مرکز به منظور ترویج موضوعات حاکمیت و مسئولیت شرکتی در طول سالهای گذشته فعالیتهای تحقیقاتی، آموزشی و مشاوره ای را در این راستا انجام داده است که می توان به برگزاری چندین کارگاه اموزشی، برگزاری نمایشگاه مسئولیت اجتماعی شرکتی در تهران، تشکیل کارگروه حاکمیت شرکتی، انتشار گزارش کشوری حاکمیت شرکتی، انتشار گزارش ضرورتهای سیاستگذاری حکومت در ترویج مسئولیت شرکتی، انتشار گزارش کشوری مسئولیت اجتماعی شرکتی، انتشار پژوهشنامه مسئولیت اجتماعی شرکتی ، برگزاری میزگرد بررسی دستور العمل نظام راهبری شرکتی، تشکیل یک گروه کاری و آشنایی با تجربیات ترکیه و پاکستان و همکاری منطقه ای با ترکیه، پاکستان و موسسات بین المللی در زمینه حاکمیت و مسئولیت شرکتی، ارایه خدمات مشاوره تدوین استراتژی های مسئولیت اجتماعی شرکتی برای شرکتهای همراه اول، تام ایران خودرو، بیمه ایران ، شرکت او. ام .و و توربین سازی مپنا و تعریف و تدوین کمپین های مسئولیت اجتماعی شرکتی اشاره کرد.

چشم انداز و ماموریت
این مرکز به دنبال آن است که محیط کسب و کار کشور به سمتی حرکت کند که بازیگران کلیدی آن میان بنگاه های اقتصادی مسئول و بنگاههای افتصادی که مسئولانه عمل نمی کنند تفاوت و تمایز قایل شود.
بهبود محیط کسب و کار مسئولیت پذیر در ایران
افزایش آگاهی و فراهم کردن منابع مفید برای توسعه کسب و کار مسئولیت پذیر از طریق همکاری با همه ذی نفعان مرتبط

تاریخچه مرکز
این مرکز در سال ۸۳ به صورت غیر رسمی با فعالیت افرادی چون علیرضا امیدوار، بیژن خواجه پور، ماهیده ایمانی، ندا نظمی، ابراهیم جعفریانی و سلمه جلایر آغاز به کار کرد و از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی فعالیت خود را ادامه داد و فعالیت هایی را با همکاری برنامه عمران سازمان ملل، مرکز تحقیقات استراتژیک، شرکت های تام ایران خودرو، تتراپک و مراکز دانشگاهی انجام داد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد