درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:45   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15553صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 10 بهمن 1393 - 23:09
[رویه های سال 2015] تغییر رفتار مشتری
یگز رامیاه - خودآگاهی. ارتباط دادن مردم با خودشان، تا نیازها و امکانات خود را بشناسند و قادر ساختن آنها برای انتخاب های بهتر از طریق آگاهی و تشویق آنها به تغییر رفتارشان. خودآگاهی به نگرش‌های واقعی درباره آنچه می‌انجامد که برای داشتن زندگی شاد و موفق مورد نیاز است و آگاهی درباره این که ثروت واقعی چه چیزی است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «برندها باید کمتر به فکر خود باشند».
برندها باید پیش از تفکر درباره کمینه درآمد و طرح‌های بازاریابی از طریق تمرکز بر مسائل و مشکلات حقیقی که مشتریان با آنها روبرو هستند به آنها کمک کنند.


سوال: مهمترین رویه صنعتی شما برای سال 2015 چیست؟
خودآگاهی. ارتباط دادن مردم با خودشان، تا نیازها و امکانات خود را بشناسند و قادر ساختن آنها برای انتخاب های بهتر از طریق آگاهی و تشویق آنها به تغییر رفتارشان. خودآگاهی به نگرش‌های واقعی درباره آنچه می‌انجامد که برای داشتن زندگی شاد و موفق مورد نیاز است و آگاهی درباره این که ثروت واقعی چه چیزی است. برندها باید کمتر به فکر خود باشند و باید به فکر مشکلات حقیقی مشتریان باشند و از این طریق به آنها نزدیک شوند و با آنها رابطه برقرار کنند.


سوال: با ورود به سال جدید، امیدوارید چه چیزی را کمتر ببینید؟
تعداد کمتری از مردم، بیش از توانایی مالی خود هزینه می‌کنند. مردم باید درباره پول شان ذکاوت داشته و هشیار باشند، آنها نباید بیشتر از حد امکان شان هزینه کنند و باید از هدف پس انداز بیشتر برخوردار باشند.


سوال: انتظار دارید که چه چیزی را در سال 2015 بیشتر ببینید؟
 تعداد بیشتری از برندها با هدف ایجاد ارزش بلند مدت از دیدگاه خدمات اقتصادی، بر ایجاد تفاوت واقعی در زندگی مردم متمرکز هستند. باید برای ارتباط دادن مشتریان با پول آنها مسئولیتی وجود داشته باشد که این امر خود به رفتار مسئولانه‌تر و همراه با تفکر اقتصادی بیشتر بیانجامد.


سوال: توصیه شما به همتایان خود در سال آتی چه خواهد بود؟
 اگر در پی آنیم که در جهان و در کشور خود تغییر ایجاد کنیم، همه باید توصیه ساده کولبی لوکس، معاون مدیرِ طرح آموزشی گفتگوی وایلدلایف را دنبال کنیم. «آنچه که ما می‌توانیم و باید انجام دهیم، به سه کلمه تخفیف می یابد: انجام انتخاب بهتر.


سوال: دوست دارید به مشتریان خود چه بگویید؟
هوشمندانه تر هزینه کن. مردم باید بدانند که فرصت آنها برای داشتن زندگی بهتر در آینده، کاملاً به رابطه کنونی آنها با پول بستگی دارد. مردم باید بدانند که باید اول پس‌انداز کنند و سپس خرج کنند، تا این که آنچه را که پس از هزینه باقی مانده پس انداز کنند، چرا که رویکرد پس‌انداز پس از صرف هزینه، همیشه به کمترین میزان پس انداز می‌انجامد، اگر که پولی برایشان باقی بماند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد