درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:18   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15547صفحه نخست » جمعه، 10 بهمن 1393 - 13:21
موفقیت ۸۳ درصدی فیلتر اینستاگرام ؛ ایجاد دو موتور جستجوی ملی در دهه فجر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر ارتباطات از راه اندازی دو موتور جستجوی ملی در دهه فجر خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر ارتباطات از راه اندازی دو موتور جستجوی ملی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش مهر، محمود واعظی در حاشیه مراسم راه‌اندازی ترانزیت ارتباطی کشور عراق در جمع خبرنگاران گفت: فاز دوم پروژه فیلترینگ هوشمند با پیاده‌سازی دو نرم‌افزار جدید بر روی سایر شبکه های اجتماعی اجرایی می شود.

وی در مورد مهلت‌هایی که دادستانی کل کشور برای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی به وزارت ارتباطات داده است، اظهار داشت: از این مهلت‌ها خیلی مطلع نیستم، اما آنچه یک دولت وظیفه خود می داند، آن است که در راستای پاکسازی فضای اینترنت، فیلترینگ هوشمند را پیاده‌سازی کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به جنگ نرم خاطرنشان کرد: اهداف نظام، استفاده از اینترنت به صورت پاک و صحیح است و ما موافق آلودگی در این فضا نیستیم. بر این اساس، تست یک ماهه فیلترینگ هوشمند را اجرایی کردیم و در مرحله دوم طی سه ماه همراه با یک نرم افزار جدید این طرح را بر روی شبکه‌های اجتماعی پیاده سازی خواهیم کرد. پس از آن نیز وارد یک مرحله ۶ ماهه خواهیم شد تا پروسه ۱۰ ماهه فیلترینگ هوشمند را تکمیل کنیم.

واعظی افزود: نرم‌افزارهای تولید شده برای فیلترینگ هوشمند تاکنون بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام به اجرا درآمده و ۸۳ درصد موفقیت داشته که قرار است در فاز بعدی دو نرم افزار را در سایر شبکه ها گسترش دهیم.
•سازمان فضایی به وزارت ارتباطات منتقل شد

وی در پاسخ به سوال مهر در مورد آخرین وضعیت سازمان فضایی ایران، گفت: طبق اساسنامه تاسیس سازمان فضایی ایران در زیرمجموعه وزارت ارتباطات قرار دارد، اما دولت قبل طی تصمیمی این سازمان را به ریاست جمهوری منتقل کرد، اما از آنجایی که دولت تدبیر و امید معتقد است که از نظر اجرایی هر سازمان باید در زیرمجموعه دستگاه خود فعالیت کند، بار دیگر تصمیم بر انتقال سازمان فضایی به وزارت ارتباطات گرفته شد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در جلسه روز شنبه شورای عالی اداری سیاست‌گذاری نظارت و برنامه‌ریزی سازمان فضایی ایران تحت نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سپرده شد و کلیه بخش های اجرایی شامل سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی به وزارت ارتباطات منتقل شد.

واعظی با بیان اینکه این تصمیم نهایی شده و باید از سوی رئیس جمهور تایید و ابلاغ شود، بیان کرد: سازمان فضایی منحل و تضعیف نمی شود و تصمیم دولت بر آن است که تمامی بخش های این سازمان و اهداف مدنظر در خصوص ماهواره ها، تحقیقات فضایی و علوم فضا با قوت به کار خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: پس از انتقال سازمان فضایی به وزارت ارتباطات با دستور رئیس جمهور، مأموریت‌های این سازمان را اعلام خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات در مورد برخی اخبار در خصوص انحلال سازمان فضایی و ارتباط آن با مسائل هسته‌ای افزود: طی یکسال‌ونیمی که در این وزارتخانه هستم، با یکسری مسائلی مواجه می‌شویم که برای نخستین بار در رسانه‌ها آن را خوانده ایم. اینکه سازمان فضایی و ارتباط آن با مسائل هسته‌ای چیست، برای ما نیز سوال است و باید پرسید که دوستان این مسائل را در چه اتاق فکری طراحی می‌کنند؟
•راه‌اندازی دو موتور جستجوی ملی در دهه فجر

واعظی از راه اندازی دو موتور جستجوی ملی به عنوان یکی از بخش های پراهمیت شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: این پروژه ها در دهه فجر رونمایی می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد موتور جستجوی ملی از یکسال گذشته همکاری‌هایی با دانشگاهیان کشور داشتیم که دو پروژه هم اکنون به مرحله راه اندازی رسیده است که در دهه فجر توسط دو دانشگاه رونمایی می شود.


•سرمایه‌گذاری مجدد برای شبکه فیبر نوری منازل
وزیر ارتباطات از اخطار به اپراتور فیبر نوری منازل خبر داد و بیان کرد: به این اپراتور اخطار داده ایم که اگر این پروژه را فعال نکند، قطعا در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

واعظی با بیان اینکه پروژه اتصال فیبر نوری منازل به دلیل مشکلات مالی تاخیر داشته، خاطر نشان کرد: طبق آخرین گزارشی که به این جانب اعلام شده است، این اپراتور ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه خود را افزایش داده تا این پروژه را احیاء کند.


•راه‌اندازی اپراتور مشترک ایران و عراق
وی در مورد تفاهمات صورت گرفته میان ایران و عراق در راستای توسعه ارتباطی دو کشور تصریح کرد: پیشنهاد ایجاد اپراتور مشترک موبایل را به وزیر ارتباطات عراق داده‌ایم و ایشان نیز با کلیات این ایده موافقت کرده و از آن استقبال کرد. بر این اساس، قرار شد وی بررسی‌ها و مذاکراتی با اپراتورهای موبایل کشورش داشته باشد و نتیجه را به ما اعلام کند.

وزیر ارتباطات در مورد حمایت از دیتا سنترهای داخلی افزود: به کسانی که در راستای ایجاد دیتا سنتر اقدام کنند، پهنای باند رایگان می دهیم و همین‌طور به برنامه‌نویسان موبایلی که برای مردم اپلیکیشن‌های موبایل طراحی کنند، پهنای باند رایگان در نظر گرفته و مورد حمایت واقع می‌شوند. همچنین مقرر شده است، اپراتورهای موبایل بخشی از درآمد خود از محل اپلیکیشن‌ها را به برنامه‌نویسان داخلی این نرم افزارها اختصاص دهند.

واعظی با بیان اینکه هم اکنون ۳۶ درصد محتوای اینترنت در داخل کشور تولید می‌شود، توضیح داد: امیدواریم تا سال آینده این رقم به ۵۰ درصد برسد، اما هدف‌گذاری ما برای محتوای ۸۰ درصدی داخلی و ۲۰ درصدی خارجی است.

وزیر ارتباطات در مورد سیاست‌گذاری برای پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه در شورای عالی فضای مجازی کشور نیز اضافه کرد: کمیته سیاست‌گذاری محتوای پیامک‌های انبوه و تصمیم‌گیری در مورد آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده و ۱۰ دستگاه عضو آن هستند و این کمیته مسئولیت پیگیری زنده و آنلاین این پیامک ها را از لحاظ محتوایی برعهده دارد و وزارت ارتباطات متولی محتوای پیامک‌های تبلیغاتی در این زمینه نیست.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد