درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 18:32   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15331صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 دی 1393 - 20:59
فیس بوک شیپور تبلیغات داعش در نیوزیلند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند روز شنبه گفت که صفحات شبکه اجتماعی 'فیسبوک' که به نفع گروه تروریستی داعش خشونت را تشویق می کند، عامل افزایش خطر تروریسم است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند روز شنبه گفت که صفحات شبکه اجتماعی 'فیسبوک' که به نفع گروه تروریستی داعش خشونت را تشویق می کند، عامل افزایش خطر تروریسم است.


به گزارش شارا از شهدای ایران، 'ربکا کیترایج' رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند، گفت که شبکه فیسبوک می تواند باعث شکل گیری حامیان جدیدی برای داعش شود.

وی که معتقد است سطح خطر در نیوزیلند از 'بسیار پایین' به سطح 'پایین' رسیده است، گفت که اگر چه این افزایش سطح خطر زیاد مهم نیست، اما جای نگرانی دارد.

به نوشته تارنمای روزنامه 'نیوزیلند هرالد'، ' رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند معتقد است تروریست های داعش و القاعده از ابزارهای روابط عمومی به طور گسترده ای استفاده می کنند تا به جذب حامی در جهان بپردازند.

مدیر ارشد شبکه توئیتر چندی پیش به شبکه 'راشا تودی' گفته بود سازمان های اطلاعاتی آمریکا به مدیران تمام شبکه های اجتماعی، بویژه توئیتر و فیسبوک دستور داده اند به هیچ وجه صفحات مربوط به تکفیری های داعش را حذف نکنند.

این درحالی است که شبکه اجتماعی فیسبوک با رصد مطالب کاربران خود هر صفحه ای را که در خصوص موضوعاتی باشد که با سیاست های این شبکه منطبق نیست مانند طرد رژیم صهیونیستی بلافاصله حذف می کند.

رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند در ادامه خاطرنشان کرد که مسافت و جغرافیا که پیش از این محافظت کننده نیوزیلند در برابر اندونزی بود، دیگر قادر به تامین ما نیست. داعش و القاعده به طور موثری از فناوری ها و روابط عمومی بهره می برند.

وی همچنین از لیستی 30 الی 40 نفره از شهروندان نیوزیلند خبر داد که تحت نظر هستند و امکان اینکه برای جنگ به سوریه بروند و یا اقداماتی در نیوزیلند انجام دهند، وجود دارد.

'ربکا کیترایج' تصریح کرد که شبکه اجتماعی فیسبوک نقش عمده ای در افزایش تروریسم داشته است و خواستار اقدام انگلیس و آمریکا برای تعقیب برخی از کاربران این شبکه اجتماعی شد که نظریات حمایتی از تروریسم ارایه می کنند.

گفت می شود 'دیوید کامرون' نخست وزیر انگلیس روز گذشته در دیدار با 'باراک اوباما' رییس جمهور آمریکا از وی خواسته است با تحت فشار گذاشتن فیسبوک و توئیتر زمینه شناسایی تروریست ها را برای آژانس های اطلاعاتی انگلیس فراهم کند.

یک تروریست نیوزیلندی هفته گذشته در صفحه فیسبوک خود، نوشت: اکنون زمان بیداری است. تفنگ ها و چاقوهایتان را بردارید. پوتین هایتان را به پا کنید. به طور فشره آموزش ببینید.

فیس بوک مدعی است که صفحات مشتمل بر محتویات مرتبط با تروریسم پس از اطلاع یافتن پاک شده است.
*ایرنا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود