درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 07:45   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15170صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 دی 1393 - 17:46
چاپلوسی در خروجی اخبار برحی سایت هاف خبرگزاریها و پایگاه های خبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خروجی اخبار از سایت ها و خبرگزاریها و پایگاه های خبری آنقدر که به کمیت توجه می کنند ذره ای کیفیت و محتوا و ارزیابی و حد اقل تحلیل را مد نظر قرار نمی دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  خروجی اخبار از سایت ها و خبرگزاریها و پایگاه های خبری آنقدر که به کمیت توجه می کنند ذره ای کیفیت و محتوا و ارزیابی و حد اقل تحلیل را مد نظر قرار نمی دهند.

فراتر از این پایگاه ها، تملق و چاپلوسی و بزرگنمایی بیشتر روابط عمومی های دستگاههای اجرایی از مسطولین مافوق و فراتر از خود است! ملاحظه کنید معاونت رسانه ای! نهاد ریاست جمهوری با کلی خدم و حشم زیردست خود بجای آن که با دقت و حوصله و رعایت ایجاز و خلاصه نویسی و در عین حال توجه خاص به نگارش صحیح و ادبیات سلیس و نیز در نظر گرفتن سلیقه و تنوع مخاطبان، تمام همظ خود را مصروف به درج القاب و عناوین مسطولین و رطسای خود می کند.

 

اطلاق دکتر، مهندس، پروفسور و... در کدام شیوه خبری امروز دنیای رسانه ها اعمال می شود? فرض کنیم می خواهید مخاطبان را از عناوینشان بترسانید یا ابهت غیر ذاتی بعضی مسطولین را تلقین کنید، رسم الخط نگارش این چنین است? عناوین دکتر و دکترا برای پزشکان شاید موجه و معتبر باشد و در ارسال اخبار و مکاتبات رسم باشد امظا در یک خبر دهها بار عنوان دکترای رئیس جمهور یا معاون اول وی( که تا چندی پیش مهندس خوانده می شد و در این چند ماه دکترای وی ابلاغ شد!) تکرار می شود.

 

اگر می خواهید مردم بدانند رئیس جمهور و همه اعوان و انصار ایشان دکترا دارند، الآن دیگر همه می دانند، حتی آنان که مشاور رسانه ای ایشان هستند. همین الآن ما به مردم اعلام می کنیم دکترا دارند، مشاورین ایشان دکترا دارند، خلاصه در مجموعه نهاد و در رده های پیرامونی آقای رئیس جمهور و با تأسی به ایشان جملگی دکترا دارند، پس بهتر است اخبار را بیشتر محتوایی و نه تبلیغاتی ارسال کنید.

 

این چند سطر از منظر خیرخواهی تحریر شد. امیدواریم معاون اول محترم، جناب آقای دکتر جهانگیری و تمامی معاونان محترم و مشاوران عزیز با تخصص های مختلف خود در اخذ مدارک دکترا در خدمت ملت شریف باشند و فقط به عنوان خروجی از مصادر خبری دلخوش نکنند.

منبع: ابرار
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد