درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15065صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 12 دی 1393 - 11:03
5 مورد از بدترین رسوایی‌های روابط عمومی در سال 2014
نوشته متیو شوارتز - به شکلی تغییرناپذیر، هر سال سهم خود را از بحران‌ها و رسوایی‌ها در زمینه روابط عمومی را دارد، و سال 2014 هم از این موضوع مستثنی نیست. این سال سهمی عظیم از رسوایی‌ها را داشت، افتضاحاتِ روابط عمومی و اپیزودهای بسیار شرم‌آور در میان برخی از شناخته‌ترین برندهای موجود در جهان به وقوع پیوست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به شکلی تغییرناپذیر، هر سال سهم خود را از بحران‌ها و رسوایی‌ها در زمینه روابط عمومی را دارد، و سال 2014 هم از این موضوع مستثنی نیست. این سال سهمی عظیم از رسوایی‌ها را داشت، افتضاحاتِ روابط عمومی و اپیزودهای بسیار شرم‌آور در میان برخی از شناخته‌ترین برندهای موجود در جهان به وقوع پیوست.


الف: رسوایی هک شرکت سونی پیکچرز: افتضاح از وقتی بوجود آمد که ایمیل‌های بین اسکات رودین، تهیه کننده فیلم و ایمی پاسکال، رئیس شرکت هک شدند. ایمیل‌های هک شده برخی از نظرات چاپلوسانه و تمسخرآمیز درباره اوباما و همچنین آنجلینا جولی و لئوناردو دکاپریو را نشان می‌دادند، رودین و پاسکلال پس از این هر دو عذر خواهی کردند، اما ضربه وارد آمده بود. این رسوایی نشانه‌ای بسیار خوب است که اگر بخواهید مسئله‌ای حساس را بگویید، باید این تضمین وجود داشته باشد که هیچ کس آن را نشنیده باشد و همه چیز در خانه تمام می‌شود.


ب» رسوایی رِی رایس: این رسوایی دومینویی بود که لیگ فوتبال آمریکا را تا هسته به چالش کشید. رسوایی وقتی کلید خورد که یک ویدئو نشان ‌داد رایس نامزد وقتِ خود، جنای را به زور از آسانسوری در آتلانتیک سیتی بیرون می‌کشید (ویدیوی دیگری هم در ادامه نشان می‌داد که رایس همسرش را با ضربه بیهوش کرده است). پاسخ اولیه و ساده لیگ فوتبال- محرومیت رایس تنها از دو بازی- لیگی را نشان داد که از خشونت داخل خود ناآگاه بود، لیگی که نیاز مبرم به تغییر در فرهنگ دارد. لیگ فوتبال اخیراً قوانین جدیدی درباره خشونت داخلی را وضع کرده است (که برخی از منتقدان از آنها به دلیل ناکارآمدی‌اشان انتقاد کرده‌اند) این در حالی است که رایس در درخواست استینافش برای محرومیت نامحدود برنده شد (او پس از آن جریمه شد که ویدئو او را در حال کتک زدن جنای نشان می‌داد) و دوباره به لیگ فوتبال بازگشت.


پ: گاف ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت: آیا مدیرعامل و سایر مسئولین اجرایی شما می‌دانند که همیشه میکروفن آنها روشن است (و همچنین دوربین)؟ آنها باید مطلع باشند. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در جشن گراس هاپرِ نکوداشت زنان در صنعت کامپیوتر در حال سخنرانی بود که گفت زنانی که خواهان حقوق بیشتری از کارفرمایان خود نیستند در طولانی مدت و زمانی که کارِ خوب آنها دیده شود جایزه می‌گیرند. نادلا به دلیل این نظراتش سخت مورد انتقاد قرار گرفت و سریعاً از موضع خود بازگشت و بعداً هم از زنان و کارمندان مایکروسافت عذرخواهی کرد. این اظهار نظر افتضاح شاید برخی از بررسی‌های دقیق را پیرامون نگرش صنعت تکنولوژی درباره زنان را در دره سیلیکان کلید زده باشد.


ت: افتضاح فراخوان جنرال موتورز: افتضاحی پیرامون این که بیش از ده سال طول به طول انجامیده است تا جنرال موتورز خودروهای دارای نقص فروخته شده خود را فرا بخواند، مسئله‌ای که با مرگ حداقل 13 نفر مرتبط می‌باشد، سبب ریختن آبروی جنرال موتورز شد. این عامل مسئله‌ای غمناک است که چرا چیزی به نام بیش-برقراری ارتباط وجود ندارد، و همچنین داستان‌هایی درباره بحرانی که نشان داد که مدیران درباره قطعات مشکل‌دار خودروها با یکدیگر صحبت نمی‌کنند و در پاسخگویی ناموفق‌اند.


ث: رسوایی مفتضحانه دونالد استرلینگ: این که شخصی بی‌نزاکت که از نظر نژادی فاقد حساسیت است را در مرکز برند یا سازمان خود قرار دهید اصلاً ایده خوبی نیست. اسیو بالمر، مدیر سابق مایکروسافت پس از رسوایی عظیم انتشار فیلمی از اظهارات نژادپرستانه استرلینگ، با فروش تیم بسکتبال کلیپرز به قیمت دو میلیارد دلار موافقت کرد. متعاقباً استرلینگ هم برای همیشه از ان‌بی‌ای محروم شد. حالا کلیپرها موظفند تا نشان دهند که تیم چگونه قرار است تا از گذشته‌اش فاصله بگیرد و روابطش با سهامداران و هوادارانش را بازسازی نماید.

 

برگردان: گروه ترجمه شارا
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
منبع:  http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/12/16/5-of-the-worst-pr-scandals-of-2015/?hq_e=el&hq_m=3003766&hq_l=9&hq_v=472ca672b1
 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرامرزی
| 1393/10/12 - 18:07 |     0     0     |
اینا که رسوایی روابط عمومی نیستند. سازمان ضایع شده!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد