درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14979صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 8 دی 1393 - 03:23
رییس شورای سیاستگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری": باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم
باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم و این صیانت یعنی داشتن دغدغه. مادامی که به روابط عمومی دغدغه نداریم، مسلم است که توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل زوابط عمومی بانک دی در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری"، با بیان این مطلب گفت: فعالیت در روابط عمومی یک وظیفه است و همه ما باید آموزش بینیم چرا که هر اندازه در این زمینه آموزش بینیم، بیشتر با حرفه روابط عمومی آشنا می شویم. اما یک اصل مدیریتی در کنار آن نیز هست اگر نتوانیم از دانش و مهارت در این زمینه استفاده کنیم چه بسا شاید نتوانیم از جایگاه روابط عمومی به درستی صیانت کنیم. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

ابراهیم صفرلکی افزود: باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم و این صیانت یعنی داشتن دغدغه. مادامی که به روابط عمومی دغدغه نداریم، مسلم است که توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت. لذا مدیران روابط عمومی باید تلاش کنند در این جلسات حضور پر رنگ تری داشته باشند. اگر فرار است در  روابط عمومی به درستی نقش آفرینی کنیم، اولین نقش آفرینی برگزاری این همایش است.

 

رییس شورای سیاستگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری" با اشاره به این مطلب که باید از دریچه روابط عمومی به امور بنگریم، گفت: موضوع دیگری که بایستی در برگزاری این همایش مدنظر قرار گیرد تجلیل از پیشکسوتان روابط عمومی است. اگر نتوانیم از بزرگان خود تجلیل کنیم یک علامت سوال بزرگ ایجاد می شود.

 

صفرلکی در پایان اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب بتوانیم حضور چشمگیر مدیران عالی بانک ها و سایر شخصیت های برجسته را در این همایش داسته باشیم تا نقش و کارکرد روابط عمومی بیش از پیش تبیین شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد