درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 11:17   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است

  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است
  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14814صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 02:55
انتسار کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی"
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" تالیف دکتر امید علی مسعودی و مریم باغانی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد
  

کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" منتشر شد

 



 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" تالیف دکتر امید علی مسعودی و مریم باغانی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد

به گزارش شارا، در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: پژوهش حاضر تلاشی است برای شناخت روابط عمومی اسلامی و محقق کردن آموزه های اسلامی در روابط عمومی سازمان ها، می توان گفت داشتن شناخت دقیق از ویژگی های روابط عمومی اسلامی از سوی مدیران و کارشناسان و همچنین مدیران ارشد سازمان، نخستین گام در راه شناخت آموزه های اسلامی مؤثر در ارتقای روابط عمومی سازمان ها، نهاد و شرکت ها می باشد. مهمترین مسائلی که اهمیت و نقش روابط عمومی اسلامی را در سازمان ها مطرح کرده، شکل دادن و حفظ شهرت سازمان با توجه به اخلاق و قانون مداری، احساس تعهد، صحت و صداقت، درستی و راستی در برابر انعکاس و انتقال یافته ها و دستاوردها به عموم مردم و برقراری پل ارتباطی بین مسئولان و مخاطبان آن است؛ که اهمیت و ضرورت ارتقای کارایی و نوآوری روابط عمومی اسلامی را ضروری ساخته است.

لذا در این تحقیق سعی شده است تا در یک بررسی توصیفی و اکتشافی با روش پیمایش و استفاده از دیدگاه تمامی مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی ها شامل 92 سازمان، درباره روابط عمومی اسلامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد که در قالب 55گویه استخراج و میزان موافقت جامعه آماری با آن، به همراه اطلاعات فردی مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی، به وسیله پرسشنامه جمع آوری و با نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج تحقیق نشان دهنده این است که مدیران و کارشناسان با انجام این وظایف از سوی روابط عمومی اسلامی موافق هستند.اگرچه تحصیلات و سابقه فعالیت در روابط عمومی و سن مدیران و کارشناسان روابط عمومی همبستگی مستقیمی با میزان شناخت آنها از این ویژگی ها ندارد ولی نتیجه بررسی همبستگی بین رشته تحصیلی با میزان شناخت آنها از این ویژگی ها تمایل به اجرای این وظایف، نشان داد از مدیران و کارشناسان که در رشته های مرتبط تحصیل کرده بودند در مقایسه با رشته های غیرمرتبط، شناخت بیشتری از ویژگی ها و وظایف داشته و تمایل بیشتری به اجرای این وظایف از سوی روابط عمومی اسلامی دارند.

بررسی ها نشان داد مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی، موافق اجرای آموزه های اسلامی از سوی روابط عمومی ها هستند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»