درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 11:21   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14744صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 23 آذر 1393 - 15:06
ماشین روابط عمومی اسرائیل شکست خورد
دکتر داود عبدالله- - اسرائیل، برای تمام پهلوانان دروغین خود از تبلیغات بد وحشت زده است. به همین دلیل اسرائیل نه تنها باید سپاهی از شرکت های روابط عمومی داشته باشد بلکه برای تبلیغ کنندگان باید به طور کامل قادر به متوقف کردن سیاه نمایی هایی باشد که برایش در افکار عمومی جهان اتفاق می افتد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-، دکتر داود عبدالله- اسرائیل، برای تمام پهلوانان دروغین خود از تبلیغات بد وحشت زده است. به همین دلیل اسرائیل نه تنها باید سپاهی از شرکت های روابط عمومی داشته باشد بلکه برای تبلیغ کنندگان باید به طور کامل قادر به متوقف کردن سیاه نمایی هایی باشد که برایش در افکار عمومی جهان اتفاق می افتد. دلیلش این نیست که آنها فاقد مهارت ها و منابع برای دریافت پیام های خود به صورت سراسری هستند. دو مسئله عمده در قلب مشکل لاینحل اسرائیل وجود دارد؛ یک پیام بی اعتبار و دوم رفتار سیاسی آنها است که چندان قابل دفاع نیست.


در یک سخنرانی که اخیرا در موسسه تحقیقات سیاست یهودی ایراد شد، سفیر بریتانیا در اسرائیل، متی گولد در آن موارد اخیر را برجسته کرد. او این تصور را که مبنی بر اینکه حمایت بهتر، دوام و شهرت اسرائیل را در غرب بهبود می بخشد را رد کرد: «هیچ مقدار یا میزانی از دیپلماسی عمومی برای متقاعد کردن اکثریت قریب به اتفاق مردم بریتانیا بمنظور اینکه اعلان یا خبر حل و فصل (تسویه) یک چیز خوبی است، وجود ندارد.»


البته مردم بریتانیا در این رابطه منحصر به فرد نیستند. در حقیقت در سراسر اروپا، مردم به قضاوت اسرائیل نشسته اند نه با آنچه از آن ادعا می شود، بلکه با آنچه که انجام می دهد. تلاش ناعادلانه آن برای جلوگیری از ظهور یک دولت فلسطینی در سرزمین های اشغالی در سال 1967، بی صبری عمومی که در حال حاضر در مرحله رای مجلس در این منطقه به حمایت از دولت فلسطین را دامن زده است.


تضاد بین شبه دموکراسی اسرائیل و مانند آن درغرب، با فعالیت اخیر مجلس برجسته شد. در حالی که اعضای منتخب در غرب حق دموکراتیک خود در انتقاد از دولت را در حال اعمال کردن هستند، مجلس اسرائیل در تلاش برای به تصویب درآوردن یک قطعه عجیب از قانون به نام «قانون زوابی» است که برای خاموش کردن صدای مخالفان، درنظر گرفته شده است...


در پاسخ او، مک زوعیبی حنین اظهار تاسف کرد که هیچ مجلسی که اعضایش را اخراج نموده است، حق صحبت کردن تحت عنوان دموکراسی را ندارد. «این یک عمل خصمانه علیه حوزه انتخاباتی من و در برابر هر حزب دموکرات در این کشور است.»


مورد دوم قانون، که خرد کننده هر مفهوم اعتباری دموکراتیکی است که اسرائیل ادعا می کند داشته باشد، لایحه «دولت- ملت یهودی» است که توسط کابینه تایید شده و در حال حاضر در انتظار تایید کنست است. این اسرائیل به عنوان «دولت- ملت برای مردم یهودی» تعریف می کند، با وجود این واقعیت که 20 درصد از اسرائیلی ها یهودی نیستند.


دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اعلام کرد در اوایل ماه اوت سال گذشته، یک طرح کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان به منظور انتشار اطلاعات به نفع اسرائیل در شبکه های رسانه های اجتماعی و «تعامل با مخاطبین بین المللی به صورت آنلاین» به منظور مبارزه با درک «یهودی ستیزی» و درخواست های تحریم اسرائیل، پیاده و اجرا شد. در مراحل اولیه، این برنامه توسط شخصی به نام دنی سیمن، مدیریت و راهبری شد. او در رسانه های اسرائیلی برای بیهوده گویی ضد اسلامی اش در فیس بوک، مورد تمسخر قرار گرفت. مقاله نویس هارتز باراک راوید پرسید، «آیا یک نژادپرست سوء استفاده کننده و بد زبان می تواند بهترین روابط عمومی اسرائیل باشد؟...


نتانیاهو در سراسر زندگی سیاسی خود، به صورت سرسختانه با بین المللی شدن درگیری با فلسطینی ها مخالف بود و هست. او، شاید بیش از هر سیاستمدار دیگر، از این افسانه حمایت می کند بدین صورت که این درگیری را می تواند صرفا از طریق مذاکرات دوجانبه، به رهبری ایالات متحده، حل و فصل کرد. در حال حاضر کاملا روشن است که تلاش های آنها به منظور قرنطینه کردن موضوع فلسطین از افکار عمومی جهانی و فشار، شکست خورده است...


اروپایی های معمولی به طور فزاینده ای توسط اسرائیل مبنی بر انکار مداوم حقوق فلسطینی، بی تاب و منزجر بزرگ شده اند. از این رو تلاش هایی برای برداشتن شدت تحریم، مبارزات انتخاباتی بی بهره سازی و تحریم فراتر از کلیسا و محافل دانشگاهی، صورت پذیرفت. همان طور که تحریم های فرهنگی و ورزشی نقش مهمی در از بین بردن سیستم آپارتاید آفریقای جنوبی داشت این امر نیز می تواند نقش مهمی در پایان دادن به نسخه اسرائیل داشته باشد...


با تصویب هر ماده ظالمانه قوانین توسط اسرائیل، آن روزی که این رژیم به عنوان یک منفور در سطح جهانی بین المللی به رسمیت شناخته شود، نزدیک تر می شود؛ به طوری که هیچ میزان از روابط عمومی گران قیمت قادر به جلوگیری از آن نخواهد بود.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد