درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:23   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14318صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 آبان 1393 - 18:27
پیام شهردار اهواز به سومین سمینار تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان
سید خلف موسوی شهردار اهواز - شهر مجموعه ای پویا، به هم پیوسته و هم آهنگ و هم بسته است که آغاز هر تغییر و بهبودی در آن با حرکت نهادی «شهروند» حادث می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- (عصر ارتباطات و مقتضیات جدید) رشد روز افزون، فراگیری و جهانشمولی و توسعه تکنولوژی های ارتباطی؛ به گونه ای سبک زندگی انسانی را تحت تاثیر خود قرار داده است که می توانیم دوره زمانی معاصر را «عصر ارتباطات» بنامیم. تا جایی که زندگی در «اتاق شیشه ای» بهترین تعبیر برای نشانه گذاری از هندسه زندگی امروزین بشر است.
امروزه اهمیت و جایگاه افکار عمومی تا حدّی افزایش پیدا کرده است که نمی توان در روند تصمیم سازی ها بدون توجه و عنایت به خواست، رویکرد و جهت گیری عمومی جامعه عمل کرد و خود را بی نیاز از سنجش راهبردی جهتِ افکار عمومی دانست.
لاجرم؛ پدیده «رسانه» در این میان به عنوان حلقه واسط اجتماع و مسئولین و مدیران اجرایی، رسالت بی بدیلی بر عهده دارد. بدیهی است؛ تعامل دو سویه، همکاری سازنده و ارتباط مستمر، شفاف، به روز و دقیق دستگاه های اجرایی و نهادهای خدماتی با بدنه افکار عمومی از طریق جریان امین و متعهد رسانه ای امکانپذیر خواهد بود.
در سامان و اجرای مدیرت شهری نیز بر این عقیده ایم جز با همراهی جدّی و مشارکت مستقیم شهروندان در فرآیند تصمیم سازی ها نمی توان راهکاری برای حضور عملیاتی ایشان در عرصه توسعه و ساخت شهرها ارائه داد.
شهر مجموعه ای پویا، به هم پیوسته و هم آهنگ و هم بسته است که آغاز هر تغییر و بهبودی در آن با حرکت نهادی «شهروند» حادث می شود.
«شهروند» به عنوان محور فعالیت های شهری، پایه و نمایه و نقطه آغازین توسعه شهر است.
این که چگونه می توان به شهروند توسعه یافتۀ مشارکت جو دست پیدا کرد و از این طریق، قطار تغییرات و توسعه شهری را بر مسیر درستی ریل گذاری نمود، دغدغه امروز سیاستگذاران حوزه مدیریت شهری است که بی گمان «رسانه» یکی از کلیدهای اصلی گشایش این روند است.
«رسانه» می تواند ضمن پالایش جامعه از خبرهای کذب و غرض آلود، با برقراری جریان سالم و متعهد خبری در راستای ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ عمومی و در یک کلام آموزش شهروندی بکوشد.
در این شرایط نوین ارتباطی، سازمان ها و نهادهای خدمت رسان و اجرایی که با درک مقتضیات جدید و استفاده از ابزارهای روزآمد و کارآمد به انتقال پیام خود همت گمارده و البته جریان دو سویه ای برای شنیدن و دیدن و سنجش افکار عمومی فراروی خود بنا نهاده اند می توانند بدنه اجتماعی را با گفتمان اتخاذی همراه کرده و در پیش برد اهداف سازمانی به موفقیت دست یابند.
نهاد «روابط عمومی» که از دیرباز مجری سیاست های ارتباط گرایِ سازمان ها و مجموعه های اجرایی است نیز می بایست با همّتی مضاعف، بکارگیری ابزارهای تازه سخت افزاری و استفاده از آخرین متدهای ارتباطی نرم افزاری صفحه جدیدی در رویکرد مردم گرا و ارتباط با افکار عمومی چه در حوزه جامعه هدف و گروه ذی نفعان مجموعه خود و چه در حوزه اطلاع رسانی عمومی و چه در حوزه ارتباط با بدنه نخبگانی بگشاید.
پاسخگویی بهنگام، سنجش افکار عمومی، باز مهندسی روش های ارتباط رسانه ای، رصد مطالبات عمومی و انتقال پیام های مردمی، برقراری رابطه دو سویه، ارتقاء فهم و آگاهی مخاطبان، بازآفرینی تصمیمات اجرایی متناسب با مقتضیات فرهنگی و اهتمام به لزوم دارا بودن پیوست فرهنگی ـ اجتماعی در پروژه های عمرانی و در یک کلام تبیین سیاست هایی مبتنی بر اصل متعالی «مردم را ولی نعمت و محرم دانستن» از راهکارهایی است که می تواند معماری روابط اجتماعی شهروندان و ارگان های اجرایی و خدماتی را بهبود بخشد.
امید است چنین همایش هایی که با رویکرد ارتقاء فرهنگ عمومی و دانش افزایی حرفه ای و صنفی بر پا می شود گام بلند و سنجیده ای باشد در راستای تعالی خدمت رسانی سازمانی و اهتمام به رویکرد خدمت جهادی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک تکلیف جدّی برای مدیران و بدنه اجرایی جامعه ایرانی ابلاغ و معرفی شده است.


منبع: خوزنیوز



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد