درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 آذر 1401 - 00:46   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت

  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد
  حکایت همچنان باقی است
  گزینه‌هایی برای خبرنگارانی که با توییتر خداحافظی می کنند 
  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت
  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان
  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13988صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 9 آبان 1393 - 10:20
کتاب افکار عمومی منتشر می شود
کتاب "افکار عمومی" تالیف وینسنت پرایس و ترجمه مشترک علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود. به گزارش شارا، این کتاب در پنج فصل افکار عمومی، دشواری ‏های درک مفهوم افکار عمومی، مفهوم سازی عموم، مفهوم‏سازی افکار و مفهوم‏سازی فرآیندهای افکارعمومی در 139 صفحه انتشار می یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب "افکار عمومی" تالیف وینسنت پرایس و ترجمه مشترک علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.


به گزارش شارا، این کتاب در پنج فصل افکار عمومی، دشواری ‏های درک مفهوم افکار عمومی، مفهوم سازی عموم، مفهوم‏سازی افکار و مفهوم‏سازی فرآیندهای افکارعمومی در 139 صفحه انتشار می یابد.
 

در مقدمه این کتاب آمده است:
افکار عمومی از اساسی‌ترین و کهن‌ترین مفاهیم علوم اجتماعی است. این مفهوم به‏ طور گسترده در روانشناسی، جامعه‌شناسی، تاریخ، علوم سیاسی و ارتباطات در عرصه‌های نظری و عملی کاربرد دارد. کمتر مفهومی در علوم اجتماعی یافت می‌شود که تا این اندازه، باعث برانگیخته شدن حساسیت‌های اجتماعی، توجهات علمی و بحث‌های روشنفکرانه شده باشد.

 

بدون تردید مفاهیم اجتماعی اندکی وجود دارند که در اندیشه‌های غرب ریشه‌ای ژرف دوانده باشند. نظریات مرتبط با این مفهوم را می‌توان در بحث‌های فلسفی قرن هجدهم، متون عصر رنسانس و حتی در آثار افلاطون و ارسطو یافت. در تمام حوزه‌های پژوهشی و مطالعات اجتماعی، نوشتارهایی در این باب به چشم می‌خورد. از جمله در مباحث نظریه‌پردازان برجسته مکتب مردم سالاری و منتقدان اجتماعی تا کارهای بزرگی که در جامعه‌شناسی و روانشناسی صورت گرفته و نیز مطالعات تجربی مشهوری که در مورد تأثیرات اجتماعی رسانه‌های جمعی انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها


  سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر


  وضعیت رسانه‌ها در ولایات مرکزی افغانستان از پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان


  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


  روابط عمومی‌های برتر استان ایلام معرفی شدند


  تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم


  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید


  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت


  حکایت همچنان باقی است


  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد