درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 08:02   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13947صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 03:12
چگونه می توان یک سخنران طبیعی بود
نوشته: جیمز هارفوردم مترجم: مریم میرعبدالحق - مارلون براندو احتمالا معروف ترین کاربر کارت نشانه در تاریخ فیلم است. براندو ادعا می کند که او« مطالب را برای بازیگران خود نمی نویسد تا در برابرشان قرار دهد یا اینکه به لباس آنها وصل کند.» او حاضر به حفظ کردن خط به خط مطالب نیست و ادعا می کند این روش طبیعی تر است و مردم به ندرت خطوط مطالب را زمانی که می گویند لحظه به لحظه حفظ می کنند.
  



 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارلون براندو احتمالا معروف ترین کاربر کارت نشانه در تاریخ فیلم است. براندو ادعا می کند که او« مطالب را برای بازیگران خود نمی نویسد تا در برابرشان قرار دهد یا اینکه به لباس آنها وصل کند.» او حاضر به حفظ کردن خط به خط مطالب نیست و ادعا می کند این روش طبیعی تر است و مردم به ندرت خطوط مطالب را زمانی که می گویند لحظه به لحظه حفظ می کنند.

برخی معتقد هستند رویکرد خود او برای افراد تنبل است، اما براندو استدلال می کند که او به سادگی می توانست بی اختیار یک گفت و گو را حفظ کند به عنوان خود به خود که ممکن است، واقعیت را افزایش دهیم. چنانچه اگر می خواهید صدای شما بی اختیار ادامه داشته باشد، باید آماده باشید. این آماده سازی است که اجازه می دهد تا شما را به خود به خودی ادامه دهید. براندو دست نوشته های خود را تمرین می کرد اما آنها را حفظ نمی کرد.
چرا شما می خواهید خودجوش باشید؟


دو عامل مهم برای خودجوشی وجود دارد:

جذابیت دادن - درک ما از یک فرد خود جوش در مقایسه با یک فرد منطقی که هرگز یک ساختار سفت و سخت را رها نمی کند، جذابیت بیشتری دارند.

طنز - غیر منتظره صحبت کردن یک الگوی طنز است. این مسئله احساسات، گرما و احساس طبیعی را نشان می دهد.

خود جوش بودن، شور و شوق یک رابطه عمیق و مداوم را با مخاطبان برقرار می کند، و درب را به سوی اطلاعات، ایده ها و اندیشه های خلاق را باز می کند که شما در حال حاضر در سر خود ذخیره می کند.

سخنرانی خود جوش
1. هیچگاه سخنرانی خود را بلند و کله به کلمه نخوانید- هیچ کس نمی خواهد به خواندن شما گوش دهد، آنها می خواهند به صحبت های شما گوش دهند.
2. تمام دست نوشته های خود را ارسال نکنید- این مسئله باعث می شود در برابر وسوسه شدن شما برای حفظ کردن آن مقاومت کنید.
3. برای گوش ها بنویسید نه چشمان- سخنرانی خود را با صدای بلند ارایه دهید.اگر احساس کردید صدا خوب است، پس خوب است.
4. استفاده از کارت های نشانه - عبارات کوتاه تنها برای یادآوری شما هنگامی که سر خود را تکان می دهید، نه چیزی بیشتر از آن.
5. به عنوان یک گفتگوی برنامه ریزی شده به آن فکر کنید- شما می دانید که کجا میروید، اما شما به اندازه کافی در لحظه آهسته حرکت کنید تا همانطور که پیش می روید، آن را ایجاد کنید.
6. تمرین، تمرین، تمرین و مرور ذهنی –این مسئله ذهن شما را تغذیهمی کند به طوری که شما می توانید در لحظه بداهه بنوازید.
7. خود را آماده کنید - شما می خواهید 80 درصد از مطالب را ارایه دهید و20 درصد از آن را به طور خودجوش بگویید.
8. شما باید یک مسیرداشته باشید- هنگامی که می دانید مسیر در کجا است، بعد از آن توانایی رفتن آن را خواهید داشت. این به شما قدرت می دهد.
9. محتوای خود را درونی کنید- آنچه را که می خواهید بگویید به جای حفظ کردن، درک کنید. این مسئله به شما اعتماد به نفس می دهد تا به طور طبیعی صحبت کنید.
10. با قلب خود صحبت کنید- شنوندگان می خواهند شما واقعی باشید. کسی را می خواهند که بتوانند از او تحسین و تقلید کنند.
11. از سبک مکالمه استفاده کنید- این سبک بسیار قدرتمند و جذاب است. در لحظه باشید. معتبر باشید. محاوره ای باشید.
12. از پیام های غیر کلامیاستفاده کنید- تماس با چشم، بیان آوازی، بدن، حرکات، و صفحه نمایشگر، اعتبار پیام شما را بالا می برد. این جا، جایی است که اعتبار، صداقت و دانش شما آشکار می شود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد