درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13789صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 مهر 1393 - 14:52
بیانیه «افرا» در پی بخشنامه معاون اول رییس جمهور
انجمن فعالان روابط عمومی ایران در پی بخشنامه معاون اول رییس جمهور بیانیه داد. در این بیانیه تاکید شده است: «حمایت از روابط عمومی‌ها نیازمند تضمین اجرای صحیح مصوبات این حوزه است.»
  

بیانیه «افرا» در پی بخشنامه معاون اول رییس جمهور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن صنفی فعالان روابط عمومی (افرا) در پی ابلاغ بخشنامه اخیر اسحاق جهانگیری درباره انتصابات در روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ضمن قدردانی از توجه معاون اول رییس جمهور به اهمیت جایگاه روابط عمومی، خواستار حمایت همه جانبه دولت از مراکز و فعالان روابط عمومی و اطلاع رسانی در بخش دولتی و غیردولتی از طریق تضمین اجرای بخشنامه ها و مصوبات دولت در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شد.
چندی پیش معاون اول رییس جمهور در بخشنامه‌ای به وزارتخانه‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و استانداری‌ها، با تاکید بر نقش حساس روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط با مردم و انعکاس دغدغه‌ها و انتظارات مردم به مسؤولان و متقابلا تبیین تصمیمات و سیاست‌های سازمان ها و موسسات خواستار استفاده از نیروهای با تجربه، متخصص و کارآمد در هنگام انتصاب افراد در پست‌های سازمانی مرتبط با روابط عمومی شده بود.
انجمن فعالان روابط عمومی ایران (افرا) در بیانیه خود تاکید هیات دولت بر استفاده از نیروهای با تجربه، متخصص و کارآمد در ادارات روابط عمومی را راهگشا و جزو اولیه ترین اقدامات برای نقش آفرینی مناسب روابط عمومی‌ها دانسته که می‌تواند بطور غیرمستقیم موجب استفاده بیشتر و بهتر از سرمایه انسانی کشور در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی شود؛ ضمن آنکه بر لزوم آسیب شناسی دقیق تر این حوزه در بخش منابع انسانی تاکید شده است.
در این بیانیه با اشاره به اینکه در دولت‌های گذشته نیز مصوبات بسیار خوبی برای ارتقای نقش و جایگاه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تصویب و ابلاغ شده بود که اثربخشی آنها منوط به پیگیری اجرای صحیح در همه بخش‌هاست، آمده است:
«اکنون برای بالندگی روابط عمومی‌ها باید بطور عملی و اجرایی و با سرعت بیشتری به رفع مشکلات اساسی حوزه روابط عمومی همت گمارد.»
انجمن صنفی فعالان روابط عمومی (افرا) در بیانیه خود با اشاره به «خطر مدیر مداری» در روابط عمومی‌ها، به موضوع فقدان الگوی جامع مدیریتی و عدم اختیارات لازم در روابط عمومی ها نیز اشاره کرده و خواستار پیگیری اختصاص و افزایش بودجه ویژه روابط عمومی ها، توجه به پژوهش و تحقیق در روابط عمومی، بکارگیری بیش از پیش خلاقیت و فناوری های نوین شده است.


منبع: ایسنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد